Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
kudla ne že by mě Hondí novinky nějak sejřily, ale otravovat furt s VFRem jakože spasí svět a pro sichr pro něj okopčit Panigale... zbytek nuda a šeď bez nápadu.
Fullgas1 - Já chápu že porovnáváš design, ale to je právě věc která mi vadí. Osobně si nedokážu představit jak udělat agresivně s (jak ty říkáš) mimozemským vzhledem cestovní mašinu. Nicméně u naháče to jde snadno. To nám potvrzuje nejen Kawasaki ale i další výrobci :) Máš to stejné jako jsem uvedl já. Budeš mít vedle sebe Lamborghini Aventador nebo Gallardo a je jasné, že jejich křivky budou agresivní a sportovní, protože to prostě k typu těchto aut patří. Pak na druhou stranu budeš mít třeba limuzínu od Lincolna nebo velkého baworáka 7čku a je jasné, že ten bude mít "zaoblené" tvary splývající do sebe, protože to k těm limuzínám prostě patří :) Proto jsou to i po designu nesrovnatelné třídy :) Pak máš samozřejmě auta jakou jsou Ferrari nebo Bugatti Veyron, kde ty oblé tvary jsou stejně a je to sportovní auto. Tam je pak to srovnání oprávněné :)
Na jednej strane ma potešilo že VFR800F bude pokračovať a že je tam mnoho hlavne technických vylepšení. Na druhej strane sa mi ten dozajn zdá nedokončený, keď sa pozriem na môjho 12 ročného V-Teca 2002 tak sa mi zdá oveľa krajší a modernejší aj keď možno naživo táto novinka bude vyzerať lepšie ako na fotkách.
Ja neporovnávam ich zameranie, to ste ma zle pochopili. Ale ich dizajn... A ten je u VFR klasický, jednoduchý. U Zeda to je hrôza. Samozrejme je to môj subjektívny názor. A preto som chorý?
Ale tá VFR ma teda dostala
se zblaznete ze Fireblade nema kontrolu trakce motorka pro chlapa Ale vy uz jste asi zhyckani vsema pomocnikama a tak... Nerikam kdyz uz bych mel motorku s kontrolou trakce tak si ji necham zaplou ale kdyz ji nema? Tim lip.
Fullgas1 - srovnávat VFR a Zeda mi přijde opravdu chorá zhovadilost. Bez urážky :) Přijde mi to jako srovnávat Lamborghini Gallardo s limuzínou. Zed není určen na cestování a nebo pohodlí.
Každopádně jak jsem psal již u Zeda... je to o vkusu a o tom co se komu líbí. Ještě že je tu tolik výrobců a člověk si vybere to, co se mu líbí. Za mě určitě z novinek vede nový Zed :)
VFR 800F - TAKHLE má vypadat cestovní mašina konečně se klucí japonský trochu zahloubali a udělali něco pěknýho. Honda mě opravdu příjemně překvapila, a nejen touhle mašinou.
Jsem z té nové VFR trochu rozpačitý. V posledních letech se jí vyčítal nízký výkon vůči konkurenci a nový model je nepochopitelně o další 3 koně a 5 Nm slabší . Taky nechápu, proč má kontrolu trakce - se stávajícím výkonem je to naprostá zbytečnost, leda že by nějaké pako tahalo za plný na vodě Taky výfuk po straně není zrovna cool. Na druhou stranu má hezčí přístrojovku a kola, ty bych na starším typu bral všemi deseti
Snad se ani nechce uvěřit, VFR je zde zpět, střízlivě klasická, krásná, stylová, červená...s těmi hodnotami, co začínala: ladnost, vyváženost, multiuniverzálnost, rozumný objem střední třídy -snad nenatáhnou cenu jako pro kolekci klasiků :). Každpoádně superzpráva pro zaryté odpůrce hmyzích designů, okousaných kotoučů, a stylizací do vesmírných nesmyslů, pro které je čisté nekapotované retro pro každodení užitek a dlouhé cesty málo praktické.
Afrika opět nikde
VFR opisuje designem od Panigale?
Kde spí Japonsko za Evropou? Kde jsou elektronické fičurky a podvozky? Vždyť ani top modely Hondy nic nemají. Prim ve vývoji už není na východě, ale na starém kontinentu.
Celkově nic co by nadchlo. Novinky žadné, pouze lehké inovace (tady přidáme 50 kubíků, tady dáme jiné plasty) aby neurazili
Tak před hondou smekám, toto je bezva nadílka. Integru hned do města, to VFR super univerzál a ani 650F nevypadá v tomto ohledu špatně (i když polovina válců by mě potěšila více).
1000RR je stále bez kontroly trakce? Jestli ano, tak je to jediné mírné zklamání, ale jinak samé dobré zprávy. Možná zrovna v těchto vodách zalovím .
kudla ne že by mě Hondí novinky nějak sejřily, ale otravovat furt s VFRem jakože spasí svět a pro sichr pro něj okopčit Panigale... zbytek nuda a šeď bez nápadu.
Honda je největší zklamání letošního roku ještě tak ten fároš.
Pěkné, Honda potěšila.
-ta cb650f zajímavá kompromisní směsice odcházejících cbf+horneta 600
-ncčka snad konečně přestanou vibrovat, když už nejedou
Fullgas1 - Já chápu že porovnáváš design, ale to je právě věc která mi vadí. Osobně si nedokážu představit jak udělat agresivně s (jak ty říkáš) mimozemským vzhledem cestovní mašinu. Nicméně u naháče to jde snadno. To nám potvrzuje nejen Kawasaki ale i další výrobci :) Máš to stejné jako jsem uvedl já. Budeš mít vedle sebe Lamborghini Aventador nebo Gallardo a je jasné, že jejich křivky budou agresivní a sportovní, protože to prostě k typu těchto aut patří. Pak na druhou stranu budeš mít třeba limuzínu od Lincolna nebo velkého baworáka 7čku a je jasné, že ten bude mít "zaoblené" tvary splývající do sebe, protože to k těm limuzínám prostě patří :) Proto jsou to i po designu nesrovnatelné třídy :) Pak máš samozřejmě auta jakou jsou Ferrari nebo Bugatti Veyron, kde ty oblé tvary jsou stejně a je to sportovní auto. Tam je pak to srovnání oprávněné :)
VFR super, ale svou rozpoctovosti zustane v koute, pri letmaci a radialech uz nezbylo na poradne laufy a USD vidlici
Na jednej strane ma potešilo že VFR800F bude pokračovať a že je tam mnoho hlavne technických vylepšení. Na druhej strane sa mi ten dozajn zdá nedokončený, keď sa pozriem na môjho 12 ročného V-Teca 2002 tak sa mi zdá oveľa krajší a modernejší aj keď možno naživo táto novinka bude vyzerať lepšie ako na fotkách.
Ja neporovnávam ich zameranie, to ste ma zle pochopili. Ale ich dizajn... A ten je u VFR klasický, jednoduchý. U Zeda to je hrôza. Samozrejme je to môj subjektívny názor. A preto som chorý?
Ale tá VFR ma teda dostala
se zblaznete ze Fireblade nema kontrolu trakce motorka pro chlapa Ale vy uz jste asi zhyckani vsema pomocnikama a tak... Nerikam kdyz uz bych mel motorku s kontrolou trakce tak si ji necham zaplou ale kdyz ji nema? Tim lip.
Fullgas1 - srovnávat VFR a Zeda mi přijde opravdu chorá zhovadilost. Bez urážky :) Přijde mi to jako srovnávat Lamborghini Gallardo s limuzínou. Zed není určen na cestování a nebo pohodlí.
Každopádně jak jsem psal již u Zeda... je to o vkusu a o tom co se komu líbí. Ještě že je tu tolik výrobců a člověk si vybere to, co se mu líbí. Za mě určitě z novinek vede nový Zed :)
VFR 800F - TAKHLE má vypadat cestovní mašina konečně se klucí japonský trochu zahloubali a udělali něco pěknýho. Honda mě opravdu příjemně překvapila, a nejen touhle mašinou.
Full: Jedinej chorej seš tady Ty:D Zed je uplně jinej typ motorky...
VFRka je bombová, tú si kúpim keď budem veľký... Klasická motorka a nie nejaký mimozemský paskvil s výzorom chorého chrobáka Zeda...
Jediné co mě z nabídky designersky zaujalo je ta CTX700N zbytek mi prijde moc fádní. Pro mě osobně yamaha a kawa designersky vede :)
Jsem z té nové VFR trochu rozpačitý. V posledních letech se jí vyčítal nízký výkon vůči konkurenci a nový model je nepochopitelně o další 3 koně a 5 Nm slabší . Taky nechápu, proč má kontrolu trakce - se stávajícím výkonem je to naprostá zbytečnost, leda že by nějaké pako tahalo za plný na vodě Taky výfuk po straně není zrovna cool. Na druhou stranu má hezčí přístrojovku a kola, ty bych na starším typu bral všemi deseti
Hmmm, klasická Honda, neurazí, ale ani nenadchne...
Snad se ani nechce uvěřit, VFR je zde zpět, střízlivě klasická, krásná, stylová, červená...s těmi hodnotami, co začínala: ladnost, vyváženost, multiuniverzálnost, rozumný objem střední třídy -snad nenatáhnou cenu jako pro kolekci klasiků :). Každpoádně superzpráva pro zaryté odpůrce hmyzích designů, okousaných kotoučů, a stylizací do vesmírných nesmyslů, pro které je čisté nekapotované retro pro každodení užitek a dlouhé cesty málo praktické.
Afrika opět nikde
VFR opisuje designem od Panigale?
Kde spí Japonsko za Evropou? Kde jsou elektronické fičurky a podvozky? Vždyť ani top modely Hondy nic nemají. Prim ve vývoji už není na východě, ale na starém kontinentu.
Celkově nic co by nadchlo. Novinky žadné, pouze lehké inovace (tady přidáme 50 kubíků, tady dáme jiné plasty) aby neurazili
Tak před hondou smekám, toto je bezva nadílka. Integru hned do města, to VFR super univerzál a ani 650F nevypadá v tomto ohledu špatně (i když polovina válců by mě potěšila více).
1000RR je stále bez kontroly trakce? Jestli ano, tak je to jediné mírné zklamání, ale jinak samé dobré zprávy. Možná zrovna v těchto vodách zalovím .
Hondari rikejte si co chcete, tohle je proste hnus
Honda posledni dobou chrli motorky jak na bezicim pase Skoda ze navrat VTR nehrozi
Antihondaři, říkejte si co chcete ... tohle je prostě luxus!
650 barvy nádhera,zadni kyvka i výfuk taky,84 koní to už není hezké.800 taky pěkna - jen proboha kde je ten chladič
za mne maji 1+
VFR800 akorát si s nějakym většim vývojem hlavu moc nelámali...