Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vypadá to že všichni skončíme na 4T stříkačkách pokud benzín poleze furt výš, ten rozdíl ve spotřebě je jasný. Horší až si za 10-15 let nějdaký 17let student pořídí 10 let starou 250-F a bude muset místo vyčištění karbece kupovat nové vstřikování Ale možná to už v té době bude běžně v náhradě včetně elektroniky za pár šupů.
novei
Pumpu neprasknes to je fakt ale rovnou blok,zvlaste u mechanismu spojky. Jiz znam 2 pripady,nakonec se opravilo ale motor ven,rozborka a kdyz neopravis tak ranec. Hydraulika u rakusaka 3500,-
Joraelli - WR už pět let (od r 2007) nemá k tachometru lanovod. A k tý hydraulice, s posilovačem spojky za 700kč jde lépe než celá hydraulika např na KTM. nehledě nba to že je to levnější, spolehlivější a neurveš při prasknutí řetězu pumpu.
s tou nádrží se mi to nezdá, s modelama 07 a 08 se snížil dojezd (zvýšila spotřeba) než u předchozích modelů, což mi dost vadí. A jestli tenhle model není úspornější tak s menší nádrží je to krok vedle. Ale jinak se mi moooc líbí, hlavně vstřikování
No design (nebo minimálně barevná kombinace) se moc nepovedl, motorka nějak vyměkla. Malá nádrž a nižší sedlo je taky krokem vedle, ale jinak dobrý. Když ale vidím tu kompletní silniční výbavu, jestlipak už Yamaze dojde, že by se skvěle prodával i motard?
...a ještě bych zmínil ten plastový kybl pod motorem, který díky svému tvaru dokáže nasbírat a pojmout i 5 kilo chlivu. Tam mohli Japonci zapojit mozek ...
žádný lanovod, jedná se o dva kablíky v "chráničce" už od roku 2006. Maska třeba není pěkná, ale bezkonkurenčně svítí. Když se ti nelíbí, tak si ji za litr vyměň. Jediné co se mi na ni nelíbí je cena, a to ještě nevím kolik bude stát.
no zadna slava slavny soude. By me zajimalo kdy prijdou ze uz se da tachometr pohanet necim jinym nez tym hroznym lanovodem z predniho kola . Hydr. spojka by tomu taky slusela vice, ale tam japoncici taky jeste nejsou.
Stříkačka je z hlediska spotřeby opravdu úžasná věc, na RMZ 450 mám nádrž jen na 6 litrů a vydrží to někdy až neskutečně, a WR bude určitě napamovatá ještě úsporněji. Na druhou stranu - tahle Yamaha se mi teda vůbec nelíbí
Kdybych šel do staršího 4T tak to bude právě WR450F u kousků někdy z 2005-07 to vidím jako nejlepší volbu a navíc se mi tmavě modrá "Yamahara Racing Blue" moc líbí a vypadá dobře i se světlýma kolama. Ale černé jsou bomba.
No do vkusu s designem se mi moc Yamaha nestrefila. Další věc je extrémně malá bandaska, 7 litrů je fakt hodně málo. Deset nebo 12 litrů už by bylo OK na to ježdění. Stímhle musíš každých 60-80 km k pumpě..Nebo mit na zádech jak pití tak benzin...
Kdo kreslí a schvaluje desing? Ta maska je strašná!!! Ta mašina vypadá jak když je pes nemocný na zadní nohy... Z videa - zvuk - jak z čínský čtyřkolky...
Vypadá to že všichni skončíme na 4T stříkačkách pokud benzín poleze furt výš, ten rozdíl ve spotřebě je jasný. Horší až si za 10-15 let nějdaký 17let student pořídí 10 let starou 250-F a bude muset místo vyčištění karbece kupovat nové vstřikování Ale možná to už v té době bude běžně v náhradě včetně elektroniky za pár šupů.
Jinak kazdopadne spolehliva, a moc pekna,ty rysy a cerne rafky supr,jen muzem doufat ze vstrikovani a mensi nadrz vystaci na 100km.
novei
Pumpu neprasknes to je fakt ale rovnou blok,zvlaste u mechanismu spojky. Jiz znam 2 pripady,nakonec se opravilo ale motor ven,rozborka a kdyz neopravis tak ranec. Hydraulika u rakusaka 3500,-
Joraelli - WR už pět let (od r 2007) nemá k tachometru lanovod. A k tý hydraulice, s posilovačem spojky za 700kč jde lépe než celá hydraulika např na KTM. nehledě nba to že je to levnější, spolehlivější a neurveš při prasknutí řetězu pumpu.
s tou nádrží se mi to nezdá, s modelama 07 a 08 se snížil dojezd (zvýšila spotřeba) než u předchozích modelů, což mi dost vadí. A jestli tenhle model není úspornější tak s menší nádrží je to krok vedle. Ale jinak se mi moooc líbí, hlavně vstřikování
V poslední době se mi u několika značek líbí staré modely víc,než ty nové
No design (nebo minimálně barevná kombinace) se moc nepovedl, motorka nějak vyměkla. Malá nádrž a nižší sedlo je taky krokem vedle, ale jinak dobrý. Když ale vidím tu kompletní silniční výbavu, jestlipak už Yamaze dojde, že by se skvěle prodával i motard?
boží
moc pěkná...
...a ještě bych zmínil ten plastový kybl pod motorem, který díky svému tvaru dokáže nasbírat a pojmout i 5 kilo chlivu. Tam mohli Japonci zapojit mozek ...
žádný lanovod, jedná se o dva kablíky v "chráničce" už od roku 2006. Maska třeba není pěkná, ale bezkonkurenčně svítí. Když se ti nelíbí, tak si ji za litr vyměň. Jediné co se mi na ni nelíbí je cena, a to ještě nevím kolik bude stát.
Ještě že je tu HSQ
no zadna slava slavny soude. By me zajimalo kdy prijdou ze uz se da tachometr pohanet necim jinym nez tym hroznym lanovodem z predniho kola . Hydr. spojka by tomu taky slusela vice, ale tam japoncici taky jeste nejsou.
Když si na těch fotkách zakryjete masku tak to vypada líp, ale stejně to neni žádný zázrak měli to udělat podle YZ-f 450, ta je mnohem hezčí..
tady zase píšou, že nádrž má být na 9,5 litru //www.motohouse.cz/yamaha-wr450f-2012-nove-se-vstrikovanim
Stříkačka je z hlediska spotřeby opravdu úžasná věc, na RMZ 450 mám nádrž jen na 6 litrů a vydrží to někdy až neskutečně, a WR bude určitě napamovatá ještě úsporněji. Na druhou stranu - tahle Yamaha se mi teda vůbec nelíbí
Kdybych šel do staršího 4T tak to bude právě WR450F u kousků někdy z 2005-07 to vidím jako nejlepší volbu a navíc se mi tmavě modrá "Yamahara Racing Blue" moc líbí a vypadá dobře i se světlýma kolama. Ale černé jsou bomba.
Já myslím, že jdou na ruku výrobcům doplňků .. taky potřebují z něčeho žít ..
Tak zase to má stříkačku, třeba o co má menší nádrž o to má menší spotřebu :). Případně sehnat větší nádrž v druhovýrobě nebude žádný problém. Za mě
No do vkusu s designem se mi moc Yamaha nestrefila. Další věc je extrémně malá bandaska, 7 litrů je fakt hodně málo. Deset nebo 12 litrů už by bylo OK na to ježdění. Stímhle musíš každých 60-80 km k pumpě..Nebo mit na zádech jak pití tak benzin...
suzukiluk> Třeba to, že to slovo ktery mysliš, je design.
Jinak bych to rád vyzkoušel, ale čekal jsem že to bude postaveny na základě 450 a ne 250. Testování pro veřejnost Yamaha určitě plánovat nebude, co?
Třeba bude mít dojezt stejný jako letošní model...
Co se ti jako nezdá na slově desing?!!
To světlo je strašný...
Suzukiluk> myslíš dresing? Já mam rád ten řeckej, co dávaj na kebab a gyros
Krása! Ale ta nádrž je z mx, že je tak malá ne? Chtělo by to aspoň 10litrovou, 7 je fakt nějak málo...
Kdo kreslí a schvaluje desing? Ta maska je strašná!!! Ta mašina vypadá jak když je pes nemocný na zadní nohy... Z videa - zvuk - jak z čínský čtyřkolky...
Enduro s nadrzi jen 7l ?
škoda toho zmenšování ale enduro které má jezdit motokrosové vložky to jinak asi nejde .
Bomba, nádhera!
ta 11 je hezčí