Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jestli to bude mít 170, nebo 190k je naprosto jedno. Výkonové parametry jsou už v téhle oblasti skoro stejné a jde čistě pouze o marketing. Mnohem zajímavější na celé téhle koncepci je absence rámu a jak to bude vypadat
Ano, limity pro SBK jsou V4 1000 ccm. Ale to se bavíme o SBK, ne o běžných mašinách. Je to sice málo pravděpodobné, že by zrovna Ducati vyvíjelo motorku jinak, než ze závodního základu, ale malá šance tady, je, že to bude nějaká nová brualita...
Zajímavé je, že řešíme koncepci motoru a objem, ale nikdo se nepozastavuje nad samonosným motorem a bezpáteřní mašinou... ???
Ona celá podstata toho vyjádření Ducati byla hlavně o tom, že ten nově vyvíjenej motor musej udělat výrazně víc podčtvercovej, než je současná Testastretta, která má vrtání x zdvih cca 100x70. Novej motor má mít cca 112x60, aby jeho limitní otáčky byly kolem 13.000 a výkon se tak blížil 200k. Takže se celou dobu mluví o V2
Limit 4V je 1000. To všeci víme. Také jsem to někde čet a má to být klasika 2V,ale rozvod budou pohánět řetízky a úhel válců bude také jiný. Čas ukáže, co kluci vymysleli.
Vycházel jsem jenom z informací, co se šíří po netu na zajraničních motorkářských serverech Je jasné, že to jsou všechno spekulace, ale na více portálech jsem viděl V4 1200 ccm...
V4?? To je asi přepis ni? Já se jinde dočet, že ten nový motor je pořád V-twin, jen jinak orientovaný.
Každopádně, nevěděl sem, že MGP Ducny už jsou prototypy tohodle "bezrámu", vypadá to zajímavě.
D D D D D D D D D D D D :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-)
Bledemon to asi težko, už u monstera kterej má kyvku chycenou k motoru to nebylo zrovna příjemný.
mění se na tom mechanikům příjemně motor?
Motocykly bez rámu - např. Vincent Black Shadow (1948-1954), závodní Britten V1000, koncept Suzuki FalcoRustyco (1985)...
Ale Ducati bez jejich typických trubkových rámů si moc představit nedokážu
Majki: Psal jsem cca. Není to důležitý, důležitý na tom je, že se celou dobu mluví o V2.
Jestli to bude mít 170, nebo 190k je naprosto jedno. Výkonové parametry jsou už v téhle oblasti skoro stejné a jde čistě pouze o marketing. Mnohem zajímavější na celé téhle koncepci je absence rámu a jak to bude vypadat
Biker xx: Kde jsi přišel na hodnoty 100 x 70? Současná 1198 má 106 x 67
Ano, limity pro SBK jsou V4 1000 ccm. Ale to se bavíme o SBK, ne o běžných mašinách. Je to sice málo pravděpodobné, že by zrovna Ducati vyvíjelo motorku jinak, než ze závodního základu, ale malá šance tady, je, že to bude nějaká nová brualita...
Zajímavé je, že řešíme koncepci motoru a objem, ale nikdo se nepozastavuje nad samonosným motorem a bezpáteřní mašinou... ???
Ona celá podstata toho vyjádření Ducati byla hlavně o tom, že ten nově vyvíjenej motor musej udělat výrazně víc podčtvercovej, než je současná Testastretta, která má vrtání x zdvih cca 100x70. Novej motor má mít cca 112x60, aby jeho limitní otáčky byly kolem 13.000 a výkon se tak blížil 200k. Takže se celou dobu mluví o V2
tak na to jsem osobně hrozně moc zvědavej, snad to bude aj fungovat ale bude to šílenost teda...
"Vycházel jsem jenom z informací, co se šíří po netu ..." - jako by se tady vznášel Filipův duch - návrat k bulváru
Limit 4V je 1000. To všeci víme. Také jsem to někde čet a má to být klasika 2V,ale rozvod budou pohánět řetízky a úhel válců bude také jiný. Čas ukáže, co kluci vymysleli.
Vycházel jsem jenom z informací, co se šíří po netu na zajraničních motorkářských serverech Je jasné, že to jsou všechno spekulace, ale na více portálech jsem viděl V4 1200 ccm...
Pardon v jakem roce?! 2012 nebo 2011?! to jako ze nam to rikaji dva roky dopredu?
V4 1200ccm by NEprošlo Eurokomisí, ani kdyby jim továrna dala zlaté prase!
ale na druhou starnu taková RSV4 1200 by asi s Maxem slušně lítala
V4?? To je asi přepis ni? Já se jinde dočet, že ten nový motor je pořád V-twin, jen jinak orientovaný.
Každopádně, nevěděl sem, že MGP Ducny už jsou prototypy tohodle "bezrámu", vypadá to zajímavě.
Taky bych rekl ze to bude dvouvalec. 4V 1200 to urcite nebude. Vzdyt by to nemohli pouzit ve WSBK a ani nikde jinde.
4 válec 1200??? Tady něco nehraje
Bude to dvouválec, samozřejmě...
taky nevim, kde s tim chtějí jezdit
nebo překlep v článku?
nj ale jestli to bude 1200 4 val tak do wsbk prece nemuze... a jestli se nepletu tak ninja litr ma 200 koni ne: :-/
Kdyz vidim jak se vyrobci honi za vykonem tak chci vedet co bude za 10let... silenost uz...
cenovka???to bude taka masakr
V4, 1200? Kde s tím chtějí jezdit?
Myslím si že splašený trubky k ducně tak nějak patří .
bez těch 200ccm nad litr by asi nestíhali japonce
Další krok kupředu , WSBK 2012
Kurva bez rámu? To bude dost divný...ten výkon bude ale krutej!
D D D D D D D D D D D D :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-)