globalmoto_duben_nolan




Pronikněte do tajů moderních elektronických asistentů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BednyS (2) napsal 26.02.2018 v 12:58

Moc nechápu ten asistent pro rozjíždění v kopci, hlavně pán ve videu jak se rozjíždí přes přední brzdu, zadní mu asi nefunguje.

kerut (51) napsal 26.02.2018 v 12:50-1

tyhle asistenty a elektronika jsou hnus, presne jak pise Fizzer, vono nejde o to ze to umoznuje jezdit kazdymu, ale spis o to ze to toho cloveka doslova okrada o nauceni tech prirozenejch instinktu, zakonitosti, zvyklosti a o tu schopnost umet ridit... dobrej priklad jsou RC modely, vono uridit vrtulnik bejvalo kdysi docela kumšt (a to ti nejvetsi strelci v uplnejch zacatcich nemeli ani gyroskop vrtulky) zatim co dneska "pilotuje dron" kazdej kdo ma do prdele diru, protoze ten dron se ridi a stabilizuje sam a "domely pilot" mu spis jen tak trosku naznacuje kam se ma odtransportovat..

ovsem elektronickej podvozek to je samozrejme jina liga, to musi bejt velika parada..

Eso_Rimmer (383) napsal 26.02.2018 v 12:44+4

vsechno jde dopredu a i utohoto plati - dobry sluha, ale zly pan. komu to vadi, nemusi kupovat nove masiny, mohou sahnout po starsich. kdyz pojedu kolem sveta, radeji sahnu po osvedcene 990, GS1150 a ne elektronikou prospikovane 1190. kdyz uz,tak verzi R. komu to ale jednou zachrani kejhak, uz nechce jinak. dale tu existuji vychytavky, ktere mnohe el. asistenty vypnou. takze reseni tu jsou. a uprimne, panove... ne vsichni potrebuji jako Srsen nadavat na to, ze tam ma ABS. drtiva vetsina z nas ho naopak v krizovce privita.

kawassak (127) napsal 26.02.2018 v 12:29+3

Hustostřelci, buďte bez obav, stále "zemřete jako chlapi", až budete dlouhý v nějaké té pravé, nečekaně trochu utažené... ...ani o tu brzdu nebrnkneš... a Tatra.
Kolikrát vám třeba loni něco "zasahovalo" ?

Hayabusa (12) napsal 26.02.2018 v 11:56-1+1

Tak tyhle kraviny přesně nemusim mam rád když mě chce stroj zabít nebo aspoň polámat kosti ... chápu, že tyhle vymoženosti jsou super hlavně pro "lopaty" co vůbec netuší o čem je jízda na motorce a bohužel bude hůř... už se ani nedívám na MOTOGP nebo F1... protože PILOT je jenom loutka...

FiZzeR (362) napsal 26.02.2018 v 11:45-1+9

Pokrok nezastavíš. Umožňuje to i slabším kusům jezdit svižněji, bezpečněji... otázkou ale je, jestli to neskončí jako u aut, kdy postupně vymírají řidiči a jsou nahrazováni pohými volanto-točiči se všemi negativy co to ssebou nese.
Suma sumárum, i totální loser může dneska machrovat na pumpě na Dubé jakej je kudlař, to je fajn Já ale zatím zůstávám u poctivé mechanické motorky kde jediná kontrola čehokoli jsem já, když to poseru, rozbiju si držku, eventuelně umřu jako chlap Ano, rád bych byl rychlejší, bezpečnější (no hlavně rychlejší teda ), ale ne za cenu toho, že se z toho vytratí ta zábava, že se motorka stane jen dopravním prostředkem bez emocí a bez toho adrenalinu a překonávání svých limitů.

Hooorus (124) napsal 26.02.2018 v 11:28+3

Vsecko jde dopredu. Ano, muze to pomoct. Ale jak rikal Srsen v nejakym videu s GSXR. Jooo, muzes brzdit v zatacce, prvek aktivni bezpecnosti...spis nebezpecnosti, protoze pak vsichni do te zatacky najedou rychleji s pocitem, ze to vzdycky muzou dobrzdit.

Kazdeho vec, jen me sere, ze tyhle veci prestavaji byt doplnkova vybava, a meni se na povinou (viz enfieldy s ABS). Zaplat si to at to chces nebo ne. Svoboda jde do hajzlu.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist