globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dark-demon (13) napsal 12.02.2017 v 19:58

Na podzim jsem koupil SMR 510. S lehkou vadou motoru, nakonec se z toho vyklubalo kompletní GO teď už se chystám vracet motor do rámu a konečně oživit a poprvé otestovat. Jako doplňek k ZX10R, na takové to domácí žvýkání

Sefi21 (7) napsal 12.02.2017 v 19:56

Dle mého názoru velice přínosný článek, díky . Většinu zde napsaného vnímám dost podobně, možná i proto, že mnohé zde zmíněné motorky jsem měl možnost si vyzkoušet a některé i vlastnil, nebo vlastním. Jen se obávám, že u mladých nadržených kluků nemá cenu zmiňovat vysokou režii ostrých motárdů. Dokud sami nezkusí a finančně nevykrvácí, tak neuvěří . Ta touha je silnější. Již dávno nemám závodní ambice a tak jsem skončil u DR-Z 400 SM. Je sice slabší, ale jinak dostatečně lehká a hravá, navíc naprosto nenáročná na provoz .

changes1 (30) napsal 12.02.2017 v 19:02

Pro mě je favoritem, z výše uvedených Husqvarna (KTM) 701. Dokonalá harmonie civilního a sportovního nářadí. Ani moc radikální, ani moc cestovní. Prostě akorát, navíc ve vkusném balení.

Yashin81 (0) napsal 12.02.2017 v 18:56

Husqvarna 701 Supermoto rok 2017 má jiný motor než 690 SMCR

klubko (18) napsal 12.02.2017 v 18:38

Vlastním libůstku jménem VOR, stal jsem se nadšencem, naditou prkenici nemám a přísun novýc náhradních dílů je z Itálie, s dodací dobou do 10ti dní, použité z inzerce.
Je mazec na tom jezdit, ale pro někoho, kdo nemá um a ochotu se v tom vrtat to fakt není.

Krejza (1) napsal 12.02.2017 v 18:17

Super článek ve velmi vhodnou dobu. Začínám hledat náhradu za současné závodní DRZ400SM. Ostré a na papírech, výkon odspodu, lehké, obratné a s co nejmenším rozvorem.

Díky

Zelinář (292) napsal 12.02.2017 v 17:58+1

Dřív jsem měl CR500R, ten by zde přítomné modely roztrhal na kusy... Ale jenom 2 měsíce, bo ta svině byla zlá až běda...

Hayabusa (12) napsal 12.02.2017 v 15:53+3

Parádní článek... to tu chybělo. Supermoto mě láká už od dětství... jen bych za měsíc potřeboval aspoň 3 výplaty...

Johnny83 (228) napsal 12.02.2017 v 14:56+1

Super článek, ty motardy mi nedaj spát dokud si nějakýho nepořídim jako druhou motorku, aspoň tu sm610... to bude doma keců

Mrberanek (44) napsal 12.02.2017 v 14:19

Zajímavě vypadá Husqvarna FE 501 upravená na supermoto. Váha opravdu dole (suchá pod 110 kg), výkon bude kolem 60 koní (Huska ho oficiálně neuvádí), to bude dobře lítat - //derestricted.com/motorcycles/husqvarna-501-fe-supermoto-conversion-otto-winter

Prochal11 (4) napsal 12.02.2017 v 13:55+2

Taky jste opomenuli Hondu xr650r z motárdama-výkonu ažaž na sekundární převod 16-40 to letí i 200km/h

Czrapel (5) napsal 12.02.2017 v 13:23

Trošku mi tu chybí třeba Yamaha WR250X. Je to ve svojí kategorii trošku jedináček.

Barney (39) napsal 12.02.2017 v 12:25+2

Parádní článek Líbil by se mi stejný i na téma enduro, tam se nezasvěcený taky moc nevyzná

Bakterie (4) napsal 12.02.2017 v 11:24

Ja se s Nudou rozhodne nenudim :)!

dadic (14) napsal 12.02.2017 v 11:11+2

V článku nebola spomenutá značka TM čo je priekopníkom v motardoch. Mám taký pocit že majú aj najväčšiu ponuku na trhu, čo kubatúra to motard. Sú to riadne kladiva, ale sú náročne na servis.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist