Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na podzim jsem koupil SMR 510. S lehkou vadou motoru, nakonec se z toho vyklubalo kompletní GO teď už se chystám vracet motor do rámu a konečně oživit a poprvé otestovat. Jako doplňek k ZX10R, na takové to domácí žvýkání
Dle mého názoru velice přínosný článek, díky . Většinu zde napsaného vnímám dost podobně, možná i proto, že mnohé zde zmíněné motorky jsem měl možnost si vyzkoušet a některé i vlastnil, nebo vlastním. Jen se obávám, že u mladých nadržených kluků nemá cenu zmiňovat vysokou režii ostrých motárdů. Dokud sami nezkusí a finančně nevykrvácí, tak neuvěří . Ta touha je silnější. Již dávno nemám závodní ambice a tak jsem skončil u DR-Z 400 SM. Je sice slabší, ale jinak dostatečně lehká a hravá, navíc naprosto nenáročná na provoz .
Pro mě je favoritem, z výše uvedených Husqvarna (KTM) 701. Dokonalá harmonie civilního a sportovního nářadí. Ani moc radikální, ani moc cestovní. Prostě akorát, navíc ve vkusném balení.
Vlastním libůstku jménem VOR, stal jsem se nadšencem, naditou prkenici nemám a přísun novýc náhradních dílů je z Itálie, s dodací dobou do 10ti dní, použité z inzerce.
Je mazec na tom jezdit, ale pro někoho, kdo nemá um a ochotu se v tom vrtat to fakt není.
Super článek ve velmi vhodnou dobu. Začínám hledat náhradu za současné závodní DRZ400SM. Ostré a na papírech, výkon odspodu, lehké, obratné a s co nejmenším rozvorem.
Zajímavě vypadá Husqvarna FE 501 upravená na supermoto. Váha opravdu dole (suchá pod 110 kg), výkon bude kolem 60 koní (Huska ho oficiálně neuvádí), to bude dobře lítat - //derestricted.com/motorcycles/husqvarna-501-fe-supermoto-conversion-otto-winter
V článku nebola spomenutá značka TM čo je priekopníkom v motardoch. Mám taký pocit že majú aj najväčšiu ponuku na trhu, čo kubatúra to motard. Sú to riadne kladiva, ale sú náročne na servis.
Na podzim jsem koupil SMR 510. S lehkou vadou motoru, nakonec se z toho vyklubalo kompletní GO teď už se chystám vracet motor do rámu a konečně oživit a poprvé otestovat. Jako doplňek k ZX10R, na takové to domácí žvýkání
Dle mého názoru velice přínosný článek, díky . Většinu zde napsaného vnímám dost podobně, možná i proto, že mnohé zde zmíněné motorky jsem měl možnost si vyzkoušet a některé i vlastnil, nebo vlastním. Jen se obávám, že u mladých nadržených kluků nemá cenu zmiňovat vysokou režii ostrých motárdů. Dokud sami nezkusí a finančně nevykrvácí, tak neuvěří . Ta touha je silnější. Již dávno nemám závodní ambice a tak jsem skončil u DR-Z 400 SM. Je sice slabší, ale jinak dostatečně lehká a hravá, navíc naprosto nenáročná na provoz .
Pro mě je favoritem, z výše uvedených Husqvarna (KTM) 701. Dokonalá harmonie civilního a sportovního nářadí. Ani moc radikální, ani moc cestovní. Prostě akorát, navíc ve vkusném balení.
Husqvarna 701 Supermoto rok 2017 má jiný motor než 690 SMCR
Vlastním libůstku jménem VOR, stal jsem se nadšencem, naditou prkenici nemám a přísun novýc náhradních dílů je z Itálie, s dodací dobou do 10ti dní, použité z inzerce.
Je mazec na tom jezdit, ale pro někoho, kdo nemá um a ochotu se v tom vrtat to fakt není.
Super článek ve velmi vhodnou dobu. Začínám hledat náhradu za současné závodní DRZ400SM. Ostré a na papírech, výkon odspodu, lehké, obratné a s co nejmenším rozvorem.
Díky
Dřív jsem měl CR500R, ten by zde přítomné modely roztrhal na kusy... Ale jenom 2 měsíce, bo ta svině byla zlá až běda...
Parádní článek... to tu chybělo. Supermoto mě láká už od dětství... jen bych za měsíc potřeboval aspoň 3 výplaty...
Super článek, ty motardy mi nedaj spát dokud si nějakýho nepořídim jako druhou motorku, aspoň tu sm610... to bude doma keců
Zajímavě vypadá Husqvarna FE 501 upravená na supermoto. Váha opravdu dole (suchá pod 110 kg), výkon bude kolem 60 koní (Huska ho oficiálně neuvádí), to bude dobře lítat - //derestricted.com/motorcycles/husqvarna-501-fe-supermoto-conversion-otto-winter
Taky jste opomenuli Hondu xr650r z motárdama-výkonu ažaž na sekundární převod 16-40 to letí i 200km/h
Trošku mi tu chybí třeba Yamaha WR250X. Je to ve svojí kategorii trošku jedináček.
Parádní článek Líbil by se mi stejný i na téma enduro, tam se nezasvěcený taky moc nevyzná
Ja se s Nudou rozhodne nenudim :)!
V článku nebola spomenutá značka TM čo je priekopníkom v motardoch. Mám taký pocit že majú aj najväčšiu ponuku na trhu, čo kubatúra to motard. Sú to riadne kladiva, ale sú náročne na servis.