Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jo, taky přeju hezký den, páč taky nemám, co bych k tomu dodala Nesežrala jsem všechnu moudrost světa a nestydím se za to, že k technice teprve z dálky přičichávám, ale aspoň nešířím bludy.
Fajný článek
Abych se připojil k diskuzi - písmeno S nebo D před zkratkou OHC značí pouze počet vačkových hřídelů nad hlavou každého válce.S uspořádáním motoru nemají absolutně co dočinění.Jedna vačka - SOHC, dvě vačky - DOHC.
OHC samotné znamená Over Head Camshaft a udává pouze umístění vačky.
PS:Pozor na jednotky výkonu!PS(Pferdestärke) se nerovná anglické hp(horse power).
1PS = 735,5W
1hp = 745,7W
2 ariba> S dovolením se také vyjádřím. Souhlasím s Makačicí. To, že má SOHC něco společného s V motory je nesmysl. Ano, samozřejmě se tam používá, ale neznamená to automaticky SOHC = V uspořádání. Klidně napiš jméno oněch škol . Technika je dost ožehavé téma, na které se nepíšou články lehko, aby v nich nebyly chyby a to zvládnou zpravidla jenom velké kapacity, např. M.Rollinger apod. Když už, je lepší zaměřit se na jednu problematiku a pořádně ji nastudovat a pak dále prezentovat.
Ad článek> Je zajímavé, že všichni ho tu chválí, ve směs ti, co problematice nerozumí. Asi jim to přiblížilo trochu o co jde. Každopádně, jak už tu padlo. Těžko jsem hledal v některých přirovnáních souvislosti. Pokud někdo ví z půlky o co jde, bude mít v hlavě zmatek. Pro pobavení dobré čtení, ale snažit se vysvětlit moment síly pomocí veverky na hlavě druhé veverky, je docela nešťastné. Ber to prosím jako konstruktivní kritiku, ne rýpání. S pozdravem Hawk
A kde to je napsaný teda? Tak, jak to napsala slečna s delfínkem, je blbost. Přijde mi, že pochytila něco z Tvého myšlenkového proudu nahlas vyřčeného a aby se tady ukázala ještě vzdělanější, než autorka článku, napsala nám, že SOHC se používá pouze u véčkových OHC motorů. A to je blbost a za tím si stojím. A jestli to tak není, tak mi to třeba pošli poštou nebo mailem, mám mezery ve vědomostech.
Storeman: OBSAH motoru by byla velikost PLOCHY válce. Příkladem budiž konzerva: OBJEM je veškerý guláš vevnitř - měříme v cm3 (aka ccm, cubic cm) nebo litrech či ci (cubic inch), obsah je jen plocha plechovky - měříme v cm2.
Dneska ráno jsem cestou z Blanska málem přejel veverku, říkám si, co tady v tý kose holka děláš a teď mě to je jasný! Vodlítla mě z klikový hřídele! Článek moc pěknej a ten před tím taky
tak tohle nebylo zjednodušení ale ještě složitější.
lepší je jednoduše říct co jak proč je než do toho plést něco zavádějícího, já tomu rozumím, tohle mně dělalo v hlavě zmatek
Měl bych skočit do garáže nakrmit oba veverčáky, aby mi do jara nechcípli hlady Jinak moc pěkně napsaný
Podle mě by to chtělo navázat na psaný text odpovídajícími ilustracemi. Takhle jsou tam ty obrázky celkem zbytečně. Jinak dobrý článek
Jo, taky přeju hezký den, páč taky nemám, co bych k tomu dodala Nesežrala jsem všechnu moudrost světa a nestydím se za to, že k technice teprve z dálky přičichávám, ale aspoň nešířím bludy.
Fajný článek
Abych se připojil k diskuzi - písmeno S nebo D před zkratkou OHC značí pouze počet vačkových hřídelů nad hlavou každého válce.S uspořádáním motoru nemají absolutně co dočinění.Jedna vačka - SOHC, dvě vačky - DOHC.
OHC samotné znamená Over Head Camshaft a udává pouze umístění vačky.
PS:Pozor na jednotky výkonu!PS(Pferdestärke) se nerovná anglické hp(horse power).
1PS = 735,5W
1hp = 745,7W
2 ariba> S dovolením se také vyjádřím. Souhlasím s Makačicí. To, že má SOHC něco společného s V motory je nesmysl. Ano, samozřejmě se tam používá, ale neznamená to automaticky SOHC = V uspořádání. Klidně napiš jméno oněch škol . Technika je dost ožehavé téma, na které se nepíšou články lehko, aby v nich nebyly chyby a to zvládnou zpravidla jenom velké kapacity, např. M.Rollinger apod. Když už, je lepší zaměřit se na jednu problematiku a pořádně ji nastudovat a pak dále prezentovat.
Ad článek> Je zajímavé, že všichni ho tu chválí, ve směs ti, co problematice nerozumí. Asi jim to přiblížilo trochu o co jde. Každopádně, jak už tu padlo. Těžko jsem hledal v některých přirovnáních souvislosti. Pokud někdo ví z půlky o co jde, bude mít v hlavě zmatek. Pro pobavení dobré čtení, ale snažit se vysvětlit moment síly pomocí veverky na hlavě druhé veverky, je docela nešťastné. Ber to prosím jako konstruktivní kritiku, ne rýpání. S pozdravem Hawk
uz jen za to usili a cas ktery venovala tomuto clanku davam 1...,hezky napsane
makačice,Tvý mezery řešit nehodlám a k tomuto tématu už nemám co dodat. Přeju Ti hezký den
ariba: To bych jednoznačně netvrdil. Označení SOHC používá v autech třeba Honda i u řadových motorů.
Veverčák mě dostal :D
A kde to je napsaný teda? Tak, jak to napsala slečna s delfínkem, je blbost. Přijde mi, že pochytila něco z Tvého myšlenkového proudu nahlas vyřčeného a aby se tady ukázala ještě vzdělanější, než autorka článku, napsala nám, že SOHC se používá pouze u véčkových OHC motorů. A to je blbost a za tím si stojím. A jestli to tak není, tak mi to třeba pošli poštou nebo mailem, mám mezery ve vědomostech.
mám na to školy,holka
No vzhledem k tomu, že máte s Neptunkou stejnou IP, tak je to obojí asi z jedný hlavy Odkud tuhle informaci čerpáš?
Storeman: OBSAH motoru by byla velikost PLOCHY válce. Příkladem budiž konzerva: OBJEM je veškerý guláš vevnitř - měříme v cm3 (aka ccm, cubic cm) nebo litrech či ci (cubic inch), obsah je jen plocha plechovky - měříme v cm2.
Á propos - všechny HD kromě V-rod mají OHV.
Dneska ráno jsem cestou z Blanska málem přejel veverku, říkám si, co tady v tý kose holka děláš a teď mě to je jasný! Vodlítla mě z klikový hřídele! Článek moc pěknej a ten před tím taky
tak,tak bylo pro crazymazlika
tak,tak
dobrej článek. Stydím se to přiznat ale i jako chlap jsem se něco naučil
Objem není mylně nazýván obsah, je to jen prostě přechod ze starý češtiny do nový, dřív se tomu čemu říkáme objem opravdu obsah říkalo.
s jedním na každou stranu V
označení SOHC se používá především pro V motory s jedním vač.hřídelem.jde s toho jednoznačně poznat že se jedná právě o V motor
Neptunko, SOHC( v praxi to samé, co OHC) mají jednoválce i řadové motory a vůbec nemusí být do V.
tak tohle nebylo zjednodušení ale ještě složitější.
lepší je jednoduše říct co jak proč je než do toho plést něco zavádějícího, já tomu rozumím, tohle mně dělalo v hlavě zmatek
výbordelný
perfektní článek, jen tak dál
veverčák je sice pěkný ale moc to nezjednodušil
hele a co rozvod OHC(jednoválce) SOHC je pouze V motor s jednou vačkou na válec
Doufám, že to není poslední setkání s Veverčákem Parádní článek.. Trochu se stydím, že to má být pro holky..
Pěknýýýý
Článek super .A veverčák s veverčandou mě dostaly