globalmoto_duben_nolan




Holky a motorky: Mašiny na papíře

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MilanM1800 (11) napsal 29.01.2011 v 16:28

Měl bych skočit do garáže nakrmit oba veverčáky, aby mi do jara nechcípli hlady Jinak moc pěkně napsaný

vdue (0) napsal 29.01.2011 v 16:23

Podle mě by to chtělo navázat na psaný text odpovídajícími ilustracemi. Takhle jsou tam ty obrázky celkem zbytečně. Jinak dobrý článek

ariba (100) napsal 29.01.2011 v 16:11

Makačice (6) napsal 29.01.2011 v 16:05

Jo, taky přeju hezký den, páč taky nemám, co bych k tomu dodala Nesežrala jsem všechnu moudrost světa a nestydím se za to, že k technice teprve z dálky přičichávám, ale aspoň nešířím bludy.

BagoBorec (0) napsal 29.01.2011 v 15:56

Fajný článek
Abych se připojil k diskuzi - písmeno S nebo D před zkratkou OHC značí pouze počet vačkových hřídelů nad hlavou každého válce.S uspořádáním motoru nemají absolutně co dočinění.Jedna vačka - SOHC, dvě vačky - DOHC.
OHC samotné znamená Over Head Camshaft a udává pouze umístění vačky.

PS:Pozor na jednotky výkonu!PS(Pferdestärke) se nerovná anglické hp(horse power).
1PS = 735,5W
1hp = 745,7W

Hawk (7) napsal 29.01.2011 v 15:11

2 ariba> S dovolením se také vyjádřím. Souhlasím s Makačicí. To, že má SOHC něco společného s V motory je nesmysl. Ano, samozřejmě se tam používá, ale neznamená to automaticky SOHC = V uspořádání. Klidně napiš jméno oněch škol . Technika je dost ožehavé téma, na které se nepíšou články lehko, aby v nich nebyly chyby a to zvládnou zpravidla jenom velké kapacity, např. M.Rollinger apod. Když už, je lepší zaměřit se na jednu problematiku a pořádně ji nastudovat a pak dále prezentovat.

Ad článek> Je zajímavé, že všichni ho tu chválí, ve směs ti, co problematice nerozumí. Asi jim to přiblížilo trochu o co jde. Každopádně, jak už tu padlo. Těžko jsem hledal v některých přirovnáních souvislosti. Pokud někdo ví z půlky o co jde, bude mít v hlavě zmatek. Pro pobavení dobré čtení, ale snažit se vysvětlit moment síly pomocí veverky na hlavě druhé veverky, je docela nešťastné. Ber to prosím jako konstruktivní kritiku, ne rýpání. S pozdravem Hawk

SABATH (20) napsal 29.01.2011 v 15:04

uz jen za to usili a cas ktery venovala tomuto clanku davam 1...,hezky napsane

ariba (100) napsal 29.01.2011 v 14:56

makačice,Tvý mezery řešit nehodlám a k tomuto tématu už nemám co dodat. Přeju Ti hezký den

Michal-#5 (0) napsal 29.01.2011 v 14:54

ariba: To bych jednoznačně netvrdil. Označení SOHC používá v autech třeba Honda i u řadových motorů.

Dammster (0) napsal 29.01.2011 v 14:52

Veverčák mě dostal :D

Makačice (6) napsal 29.01.2011 v 14:34

A kde to je napsaný teda? Tak, jak to napsala slečna s delfínkem, je blbost. Přijde mi, že pochytila něco z Tvého myšlenkového proudu nahlas vyřčeného a aby se tady ukázala ještě vzdělanější, než autorka článku, napsala nám, že SOHC se používá pouze u véčkových OHC motorů. A to je blbost a za tím si stojím. A jestli to tak není, tak mi to třeba pošli poštou nebo mailem, mám mezery ve vědomostech.

ariba (100) napsal 29.01.2011 v 14:16

mám na to školy,holka

Makačice (6) napsal 29.01.2011 v 14:04

No vzhledem k tomu, že máte s Neptunkou stejnou IP, tak je to obojí asi z jedný hlavy Odkud tuhle informaci čerpáš?

dALLaSS (7) napsal 29.01.2011 v 14:03

Storeman: OBSAH motoru by byla velikost PLOCHY válce. Příkladem budiž konzerva: OBJEM je veškerý guláš vevnitř - měříme v cm3 (aka ccm, cubic cm) nebo litrech či ci (cubic inch), obsah je jen plocha plechovky - měříme v cm2.

Á propos - všechny HD kromě V-rod mají OHV.

faust1 (11) napsal 29.01.2011 v 13:35

Dneska ráno jsem cestou z Blanska málem přejel veverku, říkám si, co tady v tý kose holka děláš a teď mě to je jasný! Vodlítla mě z klikový hřídele! Článek moc pěknej a ten před tím taky

ariba (100) napsal 29.01.2011 v 13:34

tak,tak bylo pro crazymazlika

ariba (100) napsal 29.01.2011 v 13:33

tak,tak

vonZahn (5) napsal 29.01.2011 v 13:32

dobrej článek. Stydím se to přiznat ale i jako chlap jsem se něco naučil

-crazymazlik- (0) napsal 29.01.2011 v 13:28

Objem není mylně nazýván obsah, je to jen prostě přechod ze starý češtiny do nový, dřív se tomu čemu říkáme objem opravdu obsah říkalo.

ariba (100) napsal 29.01.2011 v 13:25

s jedním na každou stranu V

ariba (100) napsal 29.01.2011 v 13:22

označení SOHC se používá především pro V motory s jedním vač.hřídelem.jde s toho jednoznačně poznat že se jedná právě o V motor

Makačice (6) napsal 29.01.2011 v 13:06

Neptunko, SOHC( v praxi to samé, co OHC) mají jednoválce i řadové motory a vůbec nemusí být do V.

memphis.unv (17) napsal 29.01.2011 v 13:05

tak tohle nebylo zjednodušení ale ještě složitější.
lepší je jednoduše říct co jak proč je než do toho plést něco zavádějícího, já tomu rozumím, tohle mně dělalo v hlavě zmatek

Toni (53) napsal 29.01.2011 v 12:18

výbordelný

Miky1300 (5) napsal 29.01.2011 v 12:16

perfektní článek, jen tak dál

ariba (100) napsal 29.01.2011 v 12:04

veverčák je sice pěkný ale moc to nezjednodušil

Neptunka (0) napsal 29.01.2011 v 11:59

hele a co rozvod OHC(jednoválce) SOHC je pouze V motor s jednou vačkou na válec

Thomas.on (0) napsal 29.01.2011 v 11:57

Doufám, že to není poslední setkání s Veverčákem Parádní článek.. Trochu se stydím, že to má být pro holky..

FishX3 (5) napsal 29.01.2011 v 11:56

Pěknýýýý

Dr.fík (7) napsal 29.01.2011 v 11:40

Článek super .A veverčák s veverčandou mě dostaly




TOPlist