Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nenech se zviklat těmi negativními názory.Většina písálků si nedokáže ani sama vyměnit svíčku,ale kritizovat dokážou.Uvidíš sám,jak dopadneš a podle toho se rozhodneš,jestli má smysl pokračovat.Ale umím si představit tvůj výtvor do města na nákupy,nebo na kratší vyjížďky.A potom parkování.Můžeš to mít v baráku,nebo paneláku a žádný smrad z benzínu,takže nikdo nemele.Prostě pokračuj,kdo nikdy nic nepostavil,nechápe.
Frankie, ninet - pan nevymýšlí nic noveho, jen predelava uz existujici trojkolky do "modniho eko" havu a navrch prihazuje ceskou vyrobu. Jen aby to neskoncilo jak Jawa, cinske srdce napadene ceskym kutilem, ale s exkluzivni cenovkou
Jedinné, co je na tom ekologické, je ten dřevěný špalek pod sedlem. Jinak kdo trochu ví, co je to enduro, tak se tomuto názvu musí smát. Viděl bych to, ať to zní světově, na Senior Cottage Vehicle
jako smysluplná varianta by mi přišlo něco na způsob maxiskútru, celý zadek benzínová pohonná jednotka čtyřstovky nebo pětistovky, motor na kyvce, vyzkoušená (byť má svá omezení) koncepce.
A dvě přední kola poháněná elektromotory v nábojích. Při požadavku výkonu táhne vše společně, při požadavku úspory elektromotory pomáhají, možný i samostatný elektroprovoz do výdrže baterek. Rekuperace, případně dobíjení za jízdy při přebytku výkonu benzínového motoru.
Pohodlné, praktické, sice zbytečně složité, ale svoje výhody by to mělo.
Tohle je napytel, ciště elektrický provoz je za současného stavu vývoje baterek prostě nekonkurenceschopný, skútry si nekupují vataři typu majitelů vozu Tesla. Ti když jezdí pro rohlíky, tak holt jedou to Teslou za dvě mega
Remcat umí každej, něco vymyslet a vyrobit, to už se ovšem musí něco umět. Jestli má tahle věc smysl ? To se ukáže až časem...
Každopádně fandím vynálezcům všeho druhu, bez lidí s nápadem bysme chodili pesky a bydleli v jeskyních
Pokud je vývoj za státní peníze,tak potěš koště ! To už tu máme v podobě Mrdalu. Správní kamarádi se správnými kontakty a penízky na nesmysly se jen hrnou. Pokud je to za vlastní,tak snad mu zbude na chleba. Myslím si že svět zatím nemá pro toto využití ty správné baterie. Lehké,s velkou kapacitou,malé a rychle nabité.
Proč mi to jenom připomíná známé rčení z pohádky O statečném kováři: A nedáte si říct a nedáte. Ty baterky prostě lidem vnutit musíte, i kdyby čert na koze jezdil protože ruská ropa a zemní plyn v Evropě jsou špatné, žáááno. Tentokrát se marketingový PR expert hluboce zamyslel a zkouší brnkat na strunu českého vlastenectví. Něco ve smyslu jezdit na baterky je sice nahouby, ale když jsou to naše, české baterky, tak je budeme uctívat i navzdory faktu, že jde o mizernou technologii. Konstruktér nám předkládá toliko teoretické technické údaje, protože vzhledem ke stadiu vývoje nic jiného v ruce nemá. Nejdůležitější parametry jako doba dobíjení do plné kapacity a způsob jízdy nutný pro dosažení maximálního dojezdu záměrně chybí aby nevyšlo najevo jak nepraktický provoz na baterie v reálném životě je. Jestli tenhle nesmysl vyvíjí konstruktér za své, nemám námitek, ale pokud jde o dalšího lůzra přisátého na dotační cecík, co utrácí krvavé peníze daňových poplatníků za své pochybné ekologické snění, pak mám sto chutí mu tu jeho tříkolku omlátit o hlavu.
Nenech se zviklat těmi negativními názory.Většina písálků si nedokáže ani sama vyměnit svíčku,ale kritizovat dokážou.Uvidíš sám,jak dopadneš a podle toho se rozhodneš,jestli má smysl pokračovat.Ale umím si představit tvůj výtvor do města na nákupy,nebo na kratší vyjížďky.A potom parkování.Můžeš to mít v baráku,nebo paneláku a žádný smrad z benzínu,takže nikdo nemele.Prostě pokračuj,kdo nikdy nic nepostavil,nechápe.
Frankie, ninet - pan nevymýšlí nic noveho, jen predelava uz existujici trojkolky do "modniho eko" havu a navrch prihazuje ceskou vyrobu. Jen aby to neskoncilo jak Jawa, cinske srdce napadene ceskym kutilem, ale s exkluzivni cenovkou
Fandím lidem kteří vymyslí něco takového a jeste k tomu v česku.Nenechte se odradit od projektu závistivci co by nevymysleli ani žebřík.
Jedinné, co je na tom ekologické, je ten dřevěný špalek pod sedlem. Jinak kdo trochu ví, co je to enduro, tak se tomuto názvu musí smát. Viděl bych to, ať to zní světově, na Senior Cottage Vehicle
jako smysluplná varianta by mi přišlo něco na způsob maxiskútru, celý zadek benzínová pohonná jednotka čtyřstovky nebo pětistovky, motor na kyvce, vyzkoušená (byť má svá omezení) koncepce.
A dvě přední kola poháněná elektromotory v nábojích. Při požadavku výkonu táhne vše společně, při požadavku úspory elektromotory pomáhají, možný i samostatný elektroprovoz do výdrže baterek. Rekuperace, případně dobíjení za jízdy při přebytku výkonu benzínového motoru.
Pohodlné, praktické, sice zbytečně složité, ale svoje výhody by to mělo.
Tohle je napytel, ciště elektrický provoz je za současného stavu vývoje baterek prostě nekonkurenceschopný, skútry si nekupují vataři typu majitelů vozu Tesla. Ti když jezdí pro rohlíky, tak holt jedou to Teslou za dvě mega
Remcat umí každej, něco vymyslet a vyrobit, to už se ovšem musí něco umět. Jestli má tahle věc smysl ? To se ukáže až časem...
Každopádně fandím vynálezcům všeho druhu, bez lidí s nápadem bysme chodili pesky a bydleli v jeskyních
No držím palce
Pokud je vývoj za státní peníze,tak potěš koště ! To už tu máme v podobě Mrdalu. Správní kamarádi se správnými kontakty a penízky na nesmysly se jen hrnou. Pokud je to za vlastní,tak snad mu zbude na chleba. Myslím si že svět zatím nemá pro toto využití ty správné baterie. Lehké,s velkou kapacitou,malé a rychle nabité.
Proč mi to jenom připomíná známé rčení z pohádky O statečném kováři: A nedáte si říct a nedáte. Ty baterky prostě lidem vnutit musíte, i kdyby čert na koze jezdil protože ruská ropa a zemní plyn v Evropě jsou špatné, žáááno. Tentokrát se marketingový PR expert hluboce zamyslel a zkouší brnkat na strunu českého vlastenectví. Něco ve smyslu jezdit na baterky je sice nahouby, ale když jsou to naše, české baterky, tak je budeme uctívat i navzdory faktu, že jde o mizernou technologii. Konstruktér nám předkládá toliko teoretické technické údaje, protože vzhledem ke stadiu vývoje nic jiného v ruce nemá. Nejdůležitější parametry jako doba dobíjení do plné kapacity a způsob jízdy nutný pro dosažení maximálního dojezdu záměrně chybí aby nevyšlo najevo jak nepraktický provoz na baterie v reálném životě je. Jestli tenhle nesmysl vyvíjí konstruktér za své, nemám námitek, ale pokud jde o dalšího lůzra přisátého na dotační cecík, co utrácí krvavé peníze daňových poplatníků za své pochybné ekologické snění, pak mám sto chutí mu tu jeho tříkolku omlátit o hlavu.
V první řadě bych tomu neříkal motocykl.
No...nechci se dotknout konstruktéra, který má jistě "zlaté České ručičky" ale tu energii bych raději vložil do jiného projektu
Panovi chybel silny motocykl a tak dela 11kW bastl, vzdyt petikilo Piaggio ma kolem 30 kW