yamaha_demo_tour




Zajímavost: V Česku vzniká tříkolový elektro motocykl

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kuchta50 (90) napsal 22.04.2017 v 11:50-2+2

Nenech se zviklat těmi negativními názory.Většina písálků si nedokáže ani sama vyměnit svíčku,ale kritizovat dokážou.Uvidíš sám,jak dopadneš a podle toho se rozhodneš,jestli má smysl pokračovat.Ale umím si představit tvůj výtvor do města na nákupy,nebo na kratší vyjížďky.A potom parkování.Můžeš to mít v baráku,nebo paneláku a žádný smrad z benzínu,takže nikdo nemele.Prostě pokračuj,kdo nikdy nic nepostavil,nechápe.

panTerek (82) napsal 22.04.2017 v 11:33+1

Frankie, ninet - pan nevymýšlí nic noveho, jen predelava uz existujici trojkolky do "modniho eko" havu a navrch prihazuje ceskou vyrobu. Jen aby to neskoncilo jak Jawa, cinske srdce napadene ceskym kutilem, ale s exkluzivni cenovkou

ninet (2) napsal 22.04.2017 v 11:29+2

Fandím lidem kteří vymyslí něco takového a jeste k tomu v česku.Nenechte se odradit od projektu závistivci co by nevymysleli ani žebřík.

TDM851 (4101) napsal 22.04.2017 v 11:27+1

Jedinné, co je na tom ekologické, je ten dřevěný špalek pod sedlem. Jinak kdo trochu ví, co je to enduro, tak se tomuto názvu musí smát. Viděl bych to, ať to zní světově, na Senior Cottage Vehicle

raid (45) napsal 22.04.2017 v 11:06+1

jako smysluplná varianta by mi přišlo něco na způsob maxiskútru, celý zadek benzínová pohonná jednotka čtyřstovky nebo pětistovky, motor na kyvce, vyzkoušená (byť má svá omezení) koncepce.
A dvě přední kola poháněná elektromotory v nábojích. Při požadavku výkonu táhne vše společně, při požadavku úspory elektromotory pomáhají, možný i samostatný elektroprovoz do výdrže baterek. Rekuperace, případně dobíjení za jízdy při přebytku výkonu benzínového motoru.
Pohodlné, praktické, sice zbytečně složité, ale svoje výhody by to mělo.
Tohle je napytel, ciště elektrický provoz je za současného stavu vývoje baterek prostě nekonkurenceschopný, skútry si nekupují vataři typu majitelů vozu Tesla. Ti když jezdí pro rohlíky, tak holt jedou to Teslou za dvě mega

Frankie (731) napsal 22.04.2017 v 09:55-1+8

Remcat umí každej, něco vymyslet a vyrobit, to už se ovšem musí něco umět. Jestli má tahle věc smysl ? To se ukáže až časem...
Každopádně fandím vynálezcům všeho druhu, bez lidí s nápadem bysme chodili pesky a bydleli v jeskyních

bulldogbiker (-3) napsal 22.04.2017 v 09:48-1

No držím palce

habrman (51) napsal 22.04.2017 v 09:26+2

Pokud je vývoj za státní peníze,tak potěš koště ! To už tu máme v podobě Mrdalu. Správní kamarádi se správnými kontakty a penízky na nesmysly se jen hrnou. Pokud je to za vlastní,tak snad mu zbude na chleba. Myslím si že svět zatím nemá pro toto využití ty správné baterie. Lehké,s velkou kapacitou,malé a rychle nabité.

Petřičák (184) napsal 22.04.2017 v 09:03-2+13

Proč mi to jenom připomíná známé rčení z pohádky O statečném kováři: A nedáte si říct a nedáte. Ty baterky prostě lidem vnutit musíte, i kdyby čert na koze jezdil protože ruská ropa a zemní plyn v Evropě jsou špatné, žáááno. Tentokrát se marketingový PR expert hluboce zamyslel a zkouší brnkat na strunu českého vlastenectví. Něco ve smyslu jezdit na baterky je sice nahouby, ale když jsou to naše, české baterky, tak je budeme uctívat i navzdory faktu, že jde o mizernou technologii. Konstruktér nám předkládá toliko teoretické technické údaje, protože vzhledem ke stadiu vývoje nic jiného v ruce nemá. Nejdůležitější parametry jako doba dobíjení do plné kapacity a způsob jízdy nutný pro dosažení maximálního dojezdu záměrně chybí aby nevyšlo najevo jak nepraktický provoz na baterie v reálném životě je. Jestli tenhle nesmysl vyvíjí konstruktér za své, nemám námitek, ale pokud jde o dalšího lůzra přisátého na dotační cecík, co utrácí krvavé peníze daňových poplatníků za své pochybné ekologické snění, pak mám sto chutí mu tu jeho tříkolku omlátit o hlavu.

hrouda13 (150) napsal 22.04.2017 v 08:41+5

V první řadě bych tomu neříkal motocykl.

Stadakk11 (277) napsal 22.04.2017 v 08:34+2

No...nechci se dotknout konstruktéra, který má jistě "zlaté České ručičky" ale tu energii bych raději vložil do jiného projektu

panTerek (82) napsal 22.04.2017 v 08:28-1

Panovi chybel silny motocykl a tak dela 11kW bastl, vzdyt petikilo Piaggio ma kolem 30 kW

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist