Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Skutečná realita je taková, že benzín jednou prostě nebude. Kdo bude technologicky připraven, nebude pak překvapen... takže je jen dobře, že velké firmy vyvíjejí alternativní pohony a že je testují "na lidech". Že to většině lidí z východní Evropy přijde drahé není problém BMW ale našich polistopadových ekonomických 'expertů', ...
Som zvedavy ako ti bude chutit to "kafe" ked sa stretnete piati skutristi pri jednej dobijacej stanici s prazdnou bateriou. To tam ako kazdy stravi 3 hodiny a ten posledny bude cakat 12h az sa uvolni miesto? :D No mozno tie dobijacie stanice obluzia viacerych naraz to ja netusim ale pointa je ze sa predava produkt ktory je na realnu prevazdku absolutne nevhodny a nepripraveny. Zamyslel sa niekto o kolko uholnych elektrarni by muselo pracovat na vyrovnani elektrickej rozvodnej siete keby sa zrazu kazdy rozhodol ze zacne jazdit na baterie a bude ich dobijat domacou sietou? To nie su zanedbatelne polozky a znamena to pre siet neskutocny razovy odber na ktory dnes nie je pripravena ani postavena. absurdne, naivne,chore a trapne...cela ta elektro-bateriova bublina splasne rychlo. To nepisem o tom akym sposobom sa dnes tie baterie vyrabaju. Apropo ohladom Tesly si precitaj recenzie od Svedov v zimnej prevazdke. Po 3mesiacoch nie je schopny v dlhodobom mraze prejst ani polovicu udavanej minimalnej dojazdovej vzdialenosti. Taka je skutocna realita...
Myšlenka elektrické motorky pro pojíždění na kafe po Praze se mi docela líbí. Zatím je to ale děsně drahé a dojezd je krátký. Taky by mě zajímalo, jak budou stárnout baterky. Vím, že se tvrdí (hlavně u Tesly), že ztráta kapacity je minimální a životnost dlouhá. Já vždycky kupuju ty drahé nejmodernější baterie do nářadí nebo notebooku, co mají mít stejné vlastnosti a za tři nebo čtyři roky to člověk stejně musí vyměnit.
Mně se tyto elektrovozítka celkem líbí, nemůžu říct, že ne, ALE dát za vozidlo s dojezdem 160 Km (a to by mně ještě zajímalo jaký bude rozdíl mezi udávaným dojezdem a reálným ! - mám elektrokolo se slibovaným dojezdem AŽ 120 Km a reálně ujedu max 45 !) přes 400 tisíc to je absurdní .Další věc je dlouhé nabíjení,po městě mi to bude stačit, večer do zásuvky a do rána se nabíjej jak chceš, ale vyjet někam dál je nesmysl, kdyby aspoň zapracovali na tom dobíjení, že by člověk dal delší kávu, či oběd a za půl hodky by byl opět připraven na dalších 160 Km, tak už by to dostalo zcela jiný rozměr, ale takto ? Takže zatím počkám až to bude dle mých představ - cena 200 tisíc -dojezd 300 Km - dobíjení do 1 hodiny.
Skutečná realita je taková, že benzín jednou prostě nebude. Kdo bude technologicky připraven, nebude pak překvapen... takže je jen dobře, že velké firmy vyvíjejí alternativní pohony a že je testují "na lidech". Že to většině lidí z východní Evropy přijde drahé není problém BMW ale našich polistopadových ekonomických 'expertů', ...
Som zvedavy ako ti bude chutit to "kafe" ked sa stretnete piati skutristi pri jednej dobijacej stanici s prazdnou bateriou. To tam ako kazdy stravi 3 hodiny a ten posledny bude cakat 12h az sa uvolni miesto? :D No mozno tie dobijacie stanice obluzia viacerych naraz to ja netusim ale pointa je ze sa predava produkt ktory je na realnu prevazdku absolutne nevhodny a nepripraveny. Zamyslel sa niekto o kolko uholnych elektrarni by muselo pracovat na vyrovnani elektrickej rozvodnej siete keby sa zrazu kazdy rozhodol ze zacne jazdit na baterie a bude ich dobijat domacou sietou? To nie su zanedbatelne polozky a znamena to pre siet neskutocny razovy odber na ktory dnes nie je pripravena ani postavena. absurdne, naivne,chore a trapne...cela ta elektro-bateriova bublina splasne rychlo. To nepisem o tom akym sposobom sa dnes tie baterie vyrabaju. Apropo ohladom Tesly si precitaj recenzie od Svedov v zimnej prevazdke. Po 3mesiacoch nie je schopny v dlhodobom mraze prejst ani polovicu udavanej minimalnej dojazdovej vzdialenosti. Taka je skutocna realita...
Myšlenka elektrické motorky pro pojíždění na kafe po Praze se mi docela líbí. Zatím je to ale děsně drahé a dojezd je krátký. Taky by mě zajímalo, jak budou stárnout baterky. Vím, že se tvrdí (hlavně u Tesly), že ztráta kapacity je minimální a životnost dlouhá. Já vždycky kupuju ty drahé nejmodernější baterie do nářadí nebo notebooku, co mají mít stejné vlastnosti a za tři nebo čtyři roky to člověk stejně musí vyměnit.
Mně se tyto elektrovozítka celkem líbí, nemůžu říct, že ne, ALE dát za vozidlo s dojezdem 160 Km (a to by mně ještě zajímalo jaký bude rozdíl mezi udávaným dojezdem a reálným ! - mám elektrokolo se slibovaným dojezdem AŽ 120 Km a reálně ujedu max 45 !) přes 400 tisíc to je absurdní .Další věc je dlouhé nabíjení,po městě mi to bude stačit, večer do zásuvky a do rána se nabíjej jak chceš, ale vyjet někam dál je nesmysl, kdyby aspoň zapracovali na tom dobíjení, že by člověk dal delší kávu, či oběd a za půl hodky by byl opět připraven na dalších 160 Km, tak už by to dostalo zcela jiný rozměr, ale takto ? Takže zatím počkám až to bude dle mých představ - cena 200 tisíc -dojezd 300 Km - dobíjení do 1 hodiny.