Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
PetrTM: to je zajímavé, protože obvykle mají tyhle trakční elektromotory už vzhledem k možnostem akumulátorů konstatní krouťák do cca poloviny nebo dvou třetin otáček, a pak už plynule klesá při zachování konstatního výkonu až do maxima otáček. Takže odspoda to je skutečně silné jak kráva, ale s rostoucími otáčkami plynule dochází dech. Na rozdíl od spalovacího motoru
Mi se ale nejednalo o průběh, ale o samotný údaj o velikosti momentu, který bez udání otáček je k ničemu. Nízkootáčkový elektromotor bude mít krouťák daleko vyšší než vysokootáčkový, ale jejich výkony přitom můžou být úplně stejné. Bez otáček nevíš nic
Vana666: ten krouťák máš skutečně k dispozici v podstatě "od nuly" až do konce. Vozil jsem se na elektro quantii a fungovalo to jako nadupaná šlapačka...okamžitě od spodu, až to bylo trochu nepříjemný, protože sis to musel hlídat. Myslím že do lesa na výjezdy by se na elektrokrosku nikdo nečapal ...jinak už mě to tak nenadchlo.
callowsick: řek bych že otáčky jsou podstatné u každého motoru, netuším proč by elektromotor měl mít výjimku.
A krouťák má u některých elektromotorů skutěčně celkem plochý průběh, ale jeho hodnota bez znalosti otáček je bezvýznamná když nevíš jakým převodem ho budeš moci vynásobit abys zachoval potřebnou rychlost jízdy
jestli kapacita 2,5 kWh má vydržet na 45 minut jízdy, musím z ní odebírat průměrně jen 3,3 kW. Takový výkon ale může soupeřit tak maximálně s Jawou 50 Pionýr a ne s motokrosovou dvěstěpadesátkou. Nedělá si z nás někdo legraci ?
mimochodem údaj o krouťáku bez znalosti otáček motoru je absolutně nicneříkající
Hmmm, mít tu krosku jako 2. až 3. motorku v garáži, bylo by to perfektní. V lese by člověk aspoň tolik nenasrával myslivce. Myslím, že pro takové víkendové blbnutí to bude geniální, jen ty elektro technologie budou zatím sehr teuer...
Mašinky vypadají suprově, dovedu si představit motarda v garáži. S tím dojezdem ale nevím, asi by to chtělo zabudovaný elektroměr, protože bych často škemral o připojení k zásuvce, pokud bych nechtěl domů tlačit
Nevíte na co je páčka spojky u elektromotoru, že by zadní brzda?
ukecat zamestnavatele, aby mi to SM koupil jako priblizovadlo ve sklade nebo pro presun mezi halama, asi by me v kanclu uz nevideli.. teda alespon prvnich 45min, pak kafe na hodku a pul
Vyvoj se nedá zastavit a mě se to líbí do lesa ,myslivci budou v poho.Další baterku k dyspozici a víc za den člověk na blbnutí nepotřebuje.
HUMUS
Vana666> jestli jsem v tý fotce z časáku koukal správně tak cena 10000 euro a krouťákk 45Nm od 500 otáček?
AKRO>Proč?
na to enduro omylem dali dozadu přední kolo
Ten krouťák 45 Nm se zdá při 30 koních nesmysl!
Ten motard je nádhernej.. libozni! Hned bych se svez.. Stim by se dalo lítat i na U rampě..
Vana666: kráva je sprostý dobytek
etwa 45 minut? Tak to maximálně tak ustálenou jízdou 40kmh po rovnině. S 2,5kWh akumulátorem při ustáleném odběru 25kW je to tak na 6 minut jízdy
Kolikpak to stojí ten elektrobazmek? Určitě to bude ranec... Vypadá to zajímavě, ale vždycky raděj sáhnu po spalovacim motoru
edit: nevím proč mi to vyhvězdičkovalo slovo k.r.á.v.a
je to něco sprostého ?
PetrTM: to je zajímavé, protože obvykle mají tyhle trakční elektromotory už vzhledem k možnostem akumulátorů konstatní krouťák do cca poloviny nebo dvou třetin otáček, a pak už plynule klesá při zachování konstatního výkonu až do maxima otáček. Takže odspoda to je skutečně silné jak kráva, ale s rostoucími otáčkami plynule dochází dech. Na rozdíl od spalovacího motoru
Mi se ale nejednalo o průběh, ale o samotný údaj o velikosti momentu, který bez udání otáček je k ničemu. Nízkootáčkový elektromotor bude mít krouťák daleko vyšší než vysokootáčkový, ale jejich výkony přitom můžou být úplně stejné. Bez otáček nevíš nic
Vana666: ten krouťák máš skutečně k dispozici v podstatě "od nuly" až do konce. Vozil jsem se na elektro quantii a fungovalo to jako nadupaná šlapačka...okamžitě od spodu, až to bylo trochu nepříjemný, protože sis to musel hlídat. Myslím že do lesa na výjezdy by se na elektrokrosku nikdo nečapal ...jinak už mě to tak nenadchlo.
callowsick: řek bych že otáčky jsou podstatné u každého motoru, netuším proč by elektromotor měl mít výjimku.
A krouťák má u některých elektromotorů skutěčně celkem plochý průběh, ale jeho hodnota bez znalosti otáček je bezvýznamná když nevíš jakým převodem ho budeš moci vynásobit abys zachoval potřebnou rychlost jízdy
To musí bejt hrozný na tom jezdit! Ale jo, do města nebo na nákup , jako přibližovadlo asi dobrý...
Vana666: u elektromotoru jsou otáčky celkem nepodstatný, ne? krouťák má plochej průběh
jestli kapacita 2,5 kWh má vydržet na 45 minut jízdy, musím z ní odebírat průměrně jen 3,3 kW. Takový výkon ale může soupeřit tak maximálně s Jawou 50 Pionýr a ne s motokrosovou dvěstěpadesátkou. Nedělá si z nás někdo legraci ?
mimochodem údaj o krouťáku bez znalosti otáček motoru je absolutně nicneříkající
Hmmm, mít tu krosku jako 2. až 3. motorku v garáži, bylo by to perfektní. V lese by člověk aspoň tolik nenasrával myslivce. Myslím, že pro takové víkendové blbnutí to bude geniální, jen ty elektro technologie budou zatím sehr teuer...
mě by se to na nějaké dojíždění líbilo
ááá, jsem se ze začátku těšil, když jsem viděl "endurko" a pak jsem zjistil, že jde o krosku (nejdřív na fotce, následně v článku)
paráda elektro pohonu z Temelína fandím
německy neumim, takže jsem se v článku dočetl akorát, že kroska nebude mít světlo
Mašinky vypadají suprově, dovedu si představit motarda v garáži. S tím dojezdem ale nevím, asi by to chtělo zabudovaný elektroměr, protože bych často škemral o připojení k zásuvce, pokud bych nechtěl domů tlačit
Nevíte na co je páčka spojky u elektromotoru, že by zadní brzda?
ukecat zamestnavatele, aby mi to SM koupil jako priblizovadlo ve sklade nebo pro presun mezi halama, asi by me v kanclu uz nevideli.. teda alespon prvnich 45min, pak kafe na hodku a pul
Tak clanek uz je opraven. "Ladezeit 1,5 Stunden" je nabíjecí doba a "etwa 45 Minuten laufen" je doba jízdy.
Pokud nemcinari prijdou na pripadn nepresnosti v clanku, budu rad za opravu a nasledne opravim clanek. Diky.
1,5hodiny je ladezeit. rozumím dobře 45minutám jízdy?