yamaha_demo_tour




Elektrický funbike KTM Freeride

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pivko (85) napsal 23.03.2010 v 18:51

Vyvoj se nedá zastavit a mě se to líbí do lesa ,myslivci budou v poho.Další baterku k dyspozici a víc za den člověk na blbnutí nepotřebuje.

Yamaharider85 (0) napsal 23.03.2010 v 18:17

HUMUS

karf (54) napsal 23.03.2010 v 17:39

Vana666> jestli jsem v tý fotce z časáku koukal správně tak cena 10000 euro a krouťákk 45Nm od 500 otáček?

Mexican (0) napsal 23.03.2010 v 16:53

AKRO>Proč?

seikos (975) napsal 23.03.2010 v 16:12

na to enduro omylem dali dozadu přední kolo

AKRO (-498) napsal 23.03.2010 v 15:38

Ten krouťák 45 Nm se zdá při 30 koních nesmysl!

GarioGringo (0) napsal 23.03.2010 v 15:33

Ten motard je nádhernej.. libozni! Hned bych se svez.. Stim by se dalo lítat i na U rampě..

markus (17) napsal 23.03.2010 v 15:03

Vana666: kráva je sprostý dobytek

seikos (975) napsal 23.03.2010 v 14:43

etwa 45 minut? Tak to maximálně tak ustálenou jízdou 40kmh po rovnině. S 2,5kWh akumulátorem při ustáleném odběru 25kW je to tak na 6 minut jízdy

SuperSic58 (1321) napsal 23.03.2010 v 14:24

Kolikpak to stojí ten elektrobazmek? Určitě to bude ranec... Vypadá to zajímavě, ale vždycky raděj sáhnu po spalovacim motoru

Vana666 (1) napsal 23.03.2010 v 14:06

edit: nevím proč mi to vyhvězdičkovalo slovo k.r.á.v.a
je to něco sprostého ?

Vana666 (1) napsal 23.03.2010 v 14:05

PetrTM: to je zajímavé, protože obvykle mají tyhle trakční elektromotory už vzhledem k možnostem akumulátorů konstatní krouťák do cca poloviny nebo dvou třetin otáček, a pak už plynule klesá při zachování konstatního výkonu až do maxima otáček. Takže odspoda to je skutečně silné jak kráva, ale s rostoucími otáčkami plynule dochází dech. Na rozdíl od spalovacího motoru

Mi se ale nejednalo o průběh, ale o samotný údaj o velikosti momentu, který bez udání otáček je k ničemu. Nízkootáčkový elektromotor bude mít krouťák daleko vyšší než vysokootáčkový, ale jejich výkony přitom můžou být úplně stejné. Bez otáček nevíš nic

PetrTM (6) napsal 23.03.2010 v 13:45

Vana666: ten krouťák máš skutečně k dispozici v podstatě "od nuly" až do konce. Vozil jsem se na elektro quantii a fungovalo to jako nadupaná šlapačka...okamžitě od spodu, až to bylo trochu nepříjemný, protože sis to musel hlídat. Myslím že do lesa na výjezdy by se na elektrokrosku nikdo nečapal ...jinak už mě to tak nenadchlo.

Vana666 (1) napsal 23.03.2010 v 13:32

callowsick: řek bych že otáčky jsou podstatné u každého motoru, netuším proč by elektromotor měl mít výjimku.

A krouťák má u některých elektromotorů skutěčně celkem plochý průběh, ale jeho hodnota bez znalosti otáček je bezvýznamná když nevíš jakým převodem ho budeš moci vynásobit abys zachoval potřebnou rychlost jízdy

DMC.motobiker (-23) napsal 23.03.2010 v 12:39

To musí bejt hrozný na tom jezdit! Ale jo, do města nebo na nákup , jako přibližovadlo asi dobrý...

callowsick (465) napsal 23.03.2010 v 12:01

Vana666: u elektromotoru jsou otáčky celkem nepodstatný, ne? krouťák má plochej průběh

Vana666 (1) napsal 23.03.2010 v 11:52

jestli kapacita 2,5 kWh má vydržet na 45 minut jízdy, musím z ní odebírat průměrně jen 3,3 kW. Takový výkon ale může soupeřit tak maximálně s Jawou 50 Pionýr a ne s motokrosovou dvěstěpadesátkou. Nedělá si z nás někdo legraci ?

mimochodem údaj o krouťáku bez znalosti otáček motoru je absolutně nicneříkající

Tomash (2) napsal 23.03.2010 v 11:48

Hmmm, mít tu krosku jako 2. až 3. motorku v garáži, bylo by to perfektní. V lese by člověk aspoň tolik nenasrával myslivce. Myslím, že pro takové víkendové blbnutí to bude geniální, jen ty elektro technologie budou zatím sehr teuer...

WenCa (2) napsal 23.03.2010 v 11:37

mě by se to na nějaké dojíždění líbilo

mariano (13) napsal 23.03.2010 v 11:03

ááá, jsem se ze začátku těšil, když jsem viděl "endurko" a pak jsem zjistil, že jde o krosku (nejdřív na fotce, následně v článku)

ltm_cz (0) napsal 23.03.2010 v 10:03

paráda elektro pohonu z Temelína fandím

markus (17) napsal 23.03.2010 v 10:02

německy neumim, takže jsem se v článku dočetl akorát, že kroska nebude mít světlo

zban (12) napsal 23.03.2010 v 09:57

Mašinky vypadají suprově, dovedu si představit motarda v garáži. S tím dojezdem ale nevím, asi by to chtělo zabudovaný elektroměr, protože bych často škemral o připojení k zásuvce, pokud bych nechtěl domů tlačit
Nevíte na co je páčka spojky u elektromotoru, že by zadní brzda?

kratod (14) napsal 23.03.2010 v 09:53

ukecat zamestnavatele, aby mi to SM koupil jako priblizovadlo ve sklade nebo pro presun mezi halama, asi by me v kanclu uz nevideli.. teda alespon prvnich 45min, pak kafe na hodku a pul

FilipT (19) napsal 23.03.2010 v 09:33

Tak clanek uz je opraven. "Ladezeit 1,5 Stunden" je nabíjecí doba a "etwa 45 Minuten laufen" je doba jízdy.

FilipT (19) napsal 23.03.2010 v 09:06

Pokud nemcinari prijdou na pripadn nepresnosti v clanku, budu rad za opravu a nasledne opravim clanek. Diky.

karf (54) napsal 23.03.2010 v 08:58

1,5hodiny je ladezeit. rozumím dobře 45minutám jízdy?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist