cfmoto_700mt_psi




Zero Dual Sport nabitý elektřinou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ZZR1200 (127) napsal 20.08.2009 v 13:44

Mě by ticho nevadilo, po několikahodinové jízdě mi už zvuk motoru vadí a to nemám laďáky. Ale parametry (30k, 80km, 4h dobíjení, 90km/h, 260tis) jsou podle mě ve větší míře neprodejné..

Šafry (45) napsal 20.08.2009 v 13:36

To ticho je ubíjející

Mike70 (70) napsal 20.08.2009 v 13:33

Češi vymysleli baterie z nanovláken, které se budou dobíjet jen světlem (i umělým) a tak se můžeme těšit, že zlaté české hlavičky zase dopomůžou k bohatství jiným národům))

janvelecky (0) napsal 20.08.2009 v 13:14

Motorka má řvát. Co není slyšet, není vidět. Ve městě bych s takovou motorkou dojel k první křižovatce.

Toecutter (0) napsal 20.08.2009 v 13:00

no, životnost baterie se dá relativně jednoduše spočítat..
Dojezd na nabití - 80km
Počet cyklů dnešních lion aku. - +/- 500

80x500= 40.000km na jedny baterky než jejich kapacita klesne dejme tomu na 50% (to jsou reálný hodnoty dnešních baterií)

Uvědomte si že neřešíte olej, filtry, servisní údržbu motoru (AC motor nepotřebuje skoro nic, za čas nový ložisko)

Cena je teď vysoká protože to dělá jediná firma, až se to rozjede tak to pude o dost dolu a srovná se to s klasickejma motorama (a díky dotacím který určitě jednou přijdou to bude sakra výhodnější..)

Ale na cestu kolem světa bych si to nevzal

_GAS_ (21) napsal 20.08.2009 v 12:57

Je to hold těžký. Na jednu stranu bych na jízdu po lese bral něco tichýho, ale na druhou stranu chápu názor CryingDragona. Čas nám ukáže...

CryingDragon (7) napsal 20.08.2009 v 12:38

No víc takovej a skurvenej eon a čez budou mít další důvod říct "Musíme zdražit"

Georgik (76) napsal 20.08.2009 v 12:37

Jednou nás to prostě čeká, tak se s tí smiřte a když ne nás, tak naše děti rozhodně. Výdrž a cenu teď neřešte, před 50-lety klasické motory jsou dnešním taky už jen podobné, o ceně nemluvě. A zvuk? Já se náhodou těším, až u "Akrapů" budou vyvíjet a nabízet sadu vyladěných repráčků, vodě, benzinu i mastnotám odolné s vylehčeným zesilovačem a inteligentní jednotkou, která řídí intenzitu a barvu zvuku v závislosti na otočení heftu, rychlosti a prokluzu zadního kola...

Alespol (3) napsal 20.08.2009 v 12:14

jo a před každým záběram na videu se to muselo nabít znovu aby to nějak vypadalo opradu sem se pobavil, ale kdybych ctěl něco takového tak se svezu doma na vysavači výsledek by byl stejný a bylo by to dokonce i levnější

SuperSic58 (1321) napsal 20.08.2009 v 11:54

Zas další výtvor určenej vytáhnout z lidí spoustu prachů, ta cena je krutá, to ať si amíci strčej do prdele, a ten design, tfuj i číňani by to navrhli líp.. Jediný pozitivum bych videl v tý absolutně plochý křivce krouťáku.

maco (-3) napsal 20.08.2009 v 11:08

O ničem.Jedině že by v lese byly elektrické zásuvky Vhodné asi jen pro američany,co tohle ještě nemají doma.To už je lepší ten Vectrix.Baterie vydrží 10 tisíc nabíjecích cyklů,dojezd 100 km,rychlost taky 100 plus velké odkládací prostory vhodné aspon k něčemu než tato hračka.

pepe.k (2) napsal 20.08.2009 v 10:42

Zero je s motorkama na trhu teprve od roku 2006, životnost baterií je tedy zatim 3 roky, kdyby zkoušeli výdrž baterky tak by jim mezitim utíkali peníze z momentálních tržeb.
Zvuk se časem určitě pořeší nějakym dalšim vynálezem, možná by bylo zajimavý mít tam nastavitelný výstupy, jet na tichý režim nebo přidat na hlasitosti atd
Btw. na tyhle druhy el. vozidel vztahuje možnost odpočtu 1000$ z kupní ceny... v usa, u nás samozřejmě ne.

Skalák (0) napsal 20.08.2009 v 10:37

Nevím, ale podle mě ty baterky japonci vylepšej že ujedou klidně 400 km na plný výkon, přece japonci sou nejlepší v zmenšování a elektrických věcí ne?

martinoh (0) napsal 20.08.2009 v 10:24

To jako by jel s vypnutým motorem

zetixsedmpadeer (0) napsal 20.08.2009 v 10:23

To bys blil...

roadmagor (6) napsal 20.08.2009 v 09:58

Zajímavej počin, dovedl bych si to představit (zatím pominu cenu)...
...ALE jak už psal dole dram. Jaká bude asi životnost a cena těch baterií. Kolik se u takových věcí udává nabíjecích cyklů? 500? Po určité době ten nabíjecí (a hlavně vybíjecí :)) cyklus začíná být kratší a kratší (u mobila to asi zná každej).
Navíc počítám, že těch 80 km dojezd bude počítán na ideální podmínky (rovina, pevná cesta). Spíš by měli uvádět kolik hodin (minut?) to vydrží při 50% zátěži.

Holt si myslím, že elektromobily/hybridy jsou perspektivní technika, ale má to před sebou ještě dlouhý kus cesty, aby se to dokázalo vyrovnat spalovacím motorům (možná ta cesta nemá konec) :)

SHREK-CZ (0) napsal 20.08.2009 v 09:56

ble a kde zustane ta sladka vune co vychazi z laufu??

tomasahoj (0) napsal 20.08.2009 v 09:25

Zlatej hlučnej dvoutakt

Honza-TA950 (12) napsal 20.08.2009 v 09:21

super, právě pro "lesní" endura ideální - tiché, nenápadné dojezd zatím nic moc a náhradní kanystr-baterku si jen tak člověk nevezme

ale IMHO to má budoucnost a uvidíme jak to bude dál

Durex (31) napsal 20.08.2009 v 09:19

Nicméně stejně nelze legálně lítat po lese.Vetšinou tam je cedule zákaz vjezdu motorových vozidel.Tohle má taky motor,takže na prd.Ty baterie 5 let rozhodně nevydržej.A až bude rozmach elekromobilů,tak ty ku.vy stejně zvednou elektriku.Zlatej benzín spálenej v pořádnejch hrnkách

Vespa (0) napsal 20.08.2009 v 09:13

parádní

Navrc.WR-F (34) napsal 20.08.2009 v 08:49

Zrovna tohle se mi nelibi, ale jinak bych do lesa elektrickou krosku bral
Zrovna v utery sem si sjel les se zhaslym motorem a byla to paráda, hlavně bych byl nenápadnej

lubin (13) napsal 20.08.2009 v 08:43

tak to je krutě sterilní zvuk...i když na blízkost lesa ideální (myslím pro zvěř)

Vrbeňák (2) napsal 20.08.2009 v 08:34

Hezky to rachtá ,ale jinak zajímavej strojek,tak proč ne...

dram (1) napsal 20.08.2009 v 08:29

To by mě zajímalo jaká je životnost těch baterií...a jaká jejich cena, až se budou muset vyměnit

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist