Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě by ticho nevadilo, po několikahodinové jízdě mi už zvuk motoru vadí a to nemám laďáky. Ale parametry (30k, 80km, 4h dobíjení, 90km/h, 260tis) jsou podle mě ve větší míře neprodejné..
Češi vymysleli baterie z nanovláken, které se budou dobíjet jen světlem (i umělým) a tak se můžeme těšit, že zlaté české hlavičky zase dopomůžou k bohatství jiným národům))
no, životnost baterie se dá relativně jednoduše spočítat..
Dojezd na nabití - 80km
Počet cyklů dnešních lion aku. - +/- 500
80x500= 40.000km na jedny baterky než jejich kapacita klesne dejme tomu na 50% (to jsou reálný hodnoty dnešních baterií)
Uvědomte si že neřešíte olej, filtry, servisní údržbu motoru (AC motor nepotřebuje skoro nic, za čas nový ložisko)
Cena je teď vysoká protože to dělá jediná firma, až se to rozjede tak to pude o dost dolu a srovná se to s klasickejma motorama (a díky dotacím který určitě jednou přijdou to bude sakra výhodnější..)
Jednou nás to prostě čeká, tak se s tí smiřte a když ne nás, tak naše děti rozhodně. Výdrž a cenu teď neřešte, před 50-lety klasické motory jsou dnešním taky už jen podobné, o ceně nemluvě. A zvuk? Já se náhodou těším, až u "Akrapů" budou vyvíjet a nabízet sadu vyladěných repráčků, vodě, benzinu i mastnotám odolné s vylehčeným zesilovačem a inteligentní jednotkou, která řídí intenzitu a barvu zvuku v závislosti na otočení heftu, rychlosti a prokluzu zadního kola...
jo a před každým záběram na videu se to muselo nabít znovu aby to nějak vypadalo opradu sem se pobavil, ale kdybych ctěl něco takového tak se svezu doma na vysavači výsledek by byl stejný a bylo by to dokonce i levnější
Zas další výtvor určenej vytáhnout z lidí spoustu prachů, ta cena je krutá, to ať si amíci strčej do prdele, a ten design, tfuj i číňani by to navrhli líp.. Jediný pozitivum bych videl v tý absolutně plochý křivce krouťáku.
O ničem.Jedině že by v lese byly elektrické zásuvky Vhodné asi jen pro američany,co tohle ještě nemají doma.To už je lepší ten Vectrix.Baterie vydrží 10 tisíc nabíjecích cyklů,dojezd 100 km,rychlost taky 100 plus velké odkládací prostory vhodné aspon k něčemu než tato hračka.
Zero je s motorkama na trhu teprve od roku 2006, životnost baterií je tedy zatim 3 roky, kdyby zkoušeli výdrž baterky tak by jim mezitim utíkali peníze z momentálních tržeb.
Zvuk se časem určitě pořeší nějakym dalšim vynálezem, možná by bylo zajimavý mít tam nastavitelný výstupy, jet na tichý režim nebo přidat na hlasitosti atd
Btw. na tyhle druhy el. vozidel vztahuje možnost odpočtu 1000$ z kupní ceny... v usa, u nás samozřejmě ne.
Zajímavej počin, dovedl bych si to představit (zatím pominu cenu)...
...ALE jak už psal dole dram. Jaká bude asi životnost a cena těch baterií. Kolik se u takových věcí udává nabíjecích cyklů? 500? Po určité době ten nabíjecí (a hlavně vybíjecí :)) cyklus začíná být kratší a kratší (u mobila to asi zná každej).
Navíc počítám, že těch 80 km dojezd bude počítán na ideální podmínky (rovina, pevná cesta). Spíš by měli uvádět kolik hodin (minut?) to vydrží při 50% zátěži.
Holt si myslím, že elektromobily/hybridy jsou perspektivní technika, ale má to před sebou ještě dlouhý kus cesty, aby se to dokázalo vyrovnat spalovacím motorům (možná ta cesta nemá konec) :)
Nicméně stejně nelze legálně lítat po lese.Vetšinou tam je cedule zákaz vjezdu motorových vozidel.Tohle má taky motor,takže na prd.Ty baterie 5 let rozhodně nevydržej.A až bude rozmach elekromobilů,tak ty ku.vy stejně zvednou elektriku.Zlatej benzín spálenej v pořádnejch hrnkách
Zrovna tohle se mi nelibi, ale jinak bych do lesa elektrickou krosku bral
Zrovna v utery sem si sjel les se zhaslym motorem a byla to paráda, hlavně bych byl nenápadnej
Mě by ticho nevadilo, po několikahodinové jízdě mi už zvuk motoru vadí a to nemám laďáky. Ale parametry (30k, 80km, 4h dobíjení, 90km/h, 260tis) jsou podle mě ve větší míře neprodejné..
To ticho je ubíjející
Češi vymysleli baterie z nanovláken, které se budou dobíjet jen světlem (i umělým) a tak se můžeme těšit, že zlaté české hlavičky zase dopomůžou k bohatství jiným národům))
Motorka má řvát. Co není slyšet, není vidět. Ve městě bych s takovou motorkou dojel k první křižovatce.
no, životnost baterie se dá relativně jednoduše spočítat..
Dojezd na nabití - 80km
Počet cyklů dnešních lion aku. - +/- 500
80x500= 40.000km na jedny baterky než jejich kapacita klesne dejme tomu na 50% (to jsou reálný hodnoty dnešních baterií)
Uvědomte si že neřešíte olej, filtry, servisní údržbu motoru (AC motor nepotřebuje skoro nic, za čas nový ložisko)
Cena je teď vysoká protože to dělá jediná firma, až se to rozjede tak to pude o dost dolu a srovná se to s klasickejma motorama (a díky dotacím který určitě jednou přijdou to bude sakra výhodnější..)
Ale na cestu kolem světa bych si to nevzal
Je to hold těžký. Na jednu stranu bych na jízdu po lese bral něco tichýho, ale na druhou stranu chápu názor CryingDragona. Čas nám ukáže...
No víc takovej a skurvenej eon a čez budou mít další důvod říct "Musíme zdražit"
Jednou nás to prostě čeká, tak se s tí smiřte a když ne nás, tak naše děti rozhodně. Výdrž a cenu teď neřešte, před 50-lety klasické motory jsou dnešním taky už jen podobné, o ceně nemluvě. A zvuk? Já se náhodou těším, až u "Akrapů" budou vyvíjet a nabízet sadu vyladěných repráčků, vodě, benzinu i mastnotám odolné s vylehčeným zesilovačem a inteligentní jednotkou, která řídí intenzitu a barvu zvuku v závislosti na otočení heftu, rychlosti a prokluzu zadního kola...
jo a před každým záběram na videu se to muselo nabít znovu aby to nějak vypadalo opradu sem se pobavil, ale kdybych ctěl něco takového tak se svezu doma na vysavači výsledek by byl stejný a bylo by to dokonce i levnější
Zas další výtvor určenej vytáhnout z lidí spoustu prachů, ta cena je krutá, to ať si amíci strčej do prdele, a ten design, tfuj i číňani by to navrhli líp.. Jediný pozitivum bych videl v tý absolutně plochý křivce krouťáku.
O ničem.Jedině že by v lese byly elektrické zásuvky Vhodné asi jen pro američany,co tohle ještě nemají doma.To už je lepší ten Vectrix.Baterie vydrží 10 tisíc nabíjecích cyklů,dojezd 100 km,rychlost taky 100 plus velké odkládací prostory vhodné aspon k něčemu než tato hračka.
Zero je s motorkama na trhu teprve od roku 2006, životnost baterií je tedy zatim 3 roky, kdyby zkoušeli výdrž baterky tak by jim mezitim utíkali peníze z momentálních tržeb.
Zvuk se časem určitě pořeší nějakym dalšim vynálezem, možná by bylo zajimavý mít tam nastavitelný výstupy, jet na tichý režim nebo přidat na hlasitosti atd
Btw. na tyhle druhy el. vozidel vztahuje možnost odpočtu 1000$ z kupní ceny... v usa, u nás samozřejmě ne.
Nevím, ale podle mě ty baterky japonci vylepšej že ujedou klidně 400 km na plný výkon, přece japonci sou nejlepší v zmenšování a elektrických věcí ne?
To jako by jel s vypnutým motorem
To bys blil...
Zajímavej počin, dovedl bych si to představit (zatím pominu cenu)...
...ALE jak už psal dole dram. Jaká bude asi životnost a cena těch baterií. Kolik se u takových věcí udává nabíjecích cyklů? 500? Po určité době ten nabíjecí (a hlavně vybíjecí :)) cyklus začíná být kratší a kratší (u mobila to asi zná každej).
Navíc počítám, že těch 80 km dojezd bude počítán na ideální podmínky (rovina, pevná cesta). Spíš by měli uvádět kolik hodin (minut?) to vydrží při 50% zátěži.
Holt si myslím, že elektromobily/hybridy jsou perspektivní technika, ale má to před sebou ještě dlouhý kus cesty, aby se to dokázalo vyrovnat spalovacím motorům (možná ta cesta nemá konec) :)
ble a kde zustane ta sladka vune co vychazi z laufu??
Zlatej hlučnej dvoutakt
super, právě pro "lesní" endura ideální - tiché, nenápadné dojezd zatím nic moc a náhradní kanystr-baterku si jen tak člověk nevezme
ale IMHO to má budoucnost a uvidíme jak to bude dál
Nicméně stejně nelze legálně lítat po lese.Vetšinou tam je cedule zákaz vjezdu motorových vozidel.Tohle má taky motor,takže na prd.Ty baterie 5 let rozhodně nevydržej.A až bude rozmach elekromobilů,tak ty ku.vy stejně zvednou elektriku.Zlatej benzín spálenej v pořádnejch hrnkách
parádní
Zrovna tohle se mi nelibi, ale jinak bych do lesa elektrickou krosku bral
Zrovna v utery sem si sjel les se zhaslym motorem a byla to paráda, hlavně bych byl nenápadnej
tak to je krutě sterilní zvuk...i když na blízkost lesa ideální (myslím pro zvěř)
Hezky to rachtá ,ale jinak zajímavej strojek,tak proč ne...
To by mě zajímalo jaká je životnost těch baterií...a jaká jejich cena, až se budou muset vyměnit