yamaha_tenere_duben




Elektrický chopper - hudba budoucnosti?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ijon (46) napsal 23.08.2016 v 19:15+1

To Gilless: Dovolil bych si nesouhlasit, snad žádný elektromobil nemá převodovku a není to ani potřeba. Do určitých otáček (u Nissanu Leaf je to cca 3000) je moment konstatní a výkon lineárně roste. Pak je ale až do maximálních otáček výkon konstatní a točivý moment stejně lineárně klesá.
To jsou naprosto ideální parametry, elektromotor je jednoduše opravdu skvělý pohon. Každý, kdo se kdy elekromobilem svezl, nechce nic jiného. Nebýt ovšem těch nešťastných baterek a astronomické ceny.
Účinnost - pokud použiješ frekvenční regulaci, bude víceméně konstatní, to jest cca 90%m což je krásné.
Samozřejmě to ale neznamená, že taková motorka bude mít "charakter". Nebude.

Petřičák (184) napsal 23.08.2016 v 18:42-1+6

Mohl by prosím autor ozdrojovat své tvrzení, že autonomní elektrická mobilita je "hitem"? Opravdu by mě zajímalo, na základě jakých objektivních parametrů k podobnému nesmyslu dospěl. Nebo je potřeba pokračovat v nastoleném trendu propagace impotentních výrobků masivním PR? Neschopnost použití v reálném provozu dokazují elektromobily již od svého vzniku před více než sto lety kdy je po odstranění dětských nemocí spalovací motor doslova převálcoval. Kapacita současných nejlepších baterií se ani po tak dlouhém vývoji nezvýšila natolik, aby byla schopná posunout tyto samohyby z kategorie hraček. Ropy je na celém světě dostatek a jediný důvod kriplení dnešních motorů je naprosto nesmyslné bazírování na emisích oxidu uhličitého. Už mi tahle ekologická demagogie leze krkem. Jsme na specializovaném serveru, ale používáme argumentaci typu "jedna paní povídala", bravo!

mirapulec (5) napsal 23.08.2016 v 18:07

Pokud to bude mít imitátor zvuku,tak je konec laděných laufů(který to stejně nemá).Jen si ,,drsnej bajker"z kompu ztáhne zvuk podle libosti,do ,,mašiny"strčí microSD a už burácí

httpband (-1) napsal 23.08.2016 v 17:54

Musím říct že jsem zastánce spalovacích motorů, ale po projíždce v tesle si dokážu představit proč lidé hledají alternativu a to i v případě že to "zatím "není potřeba.te nárust výkonu je návykovej a po měste a jak se řìká kolem komína ideální. Jako 2 moto proč ne.jinak ale to chce dotáhnout a velké vỳrobce to neohrozí

PepaBobr (11) napsal 23.08.2016 v 17:53+3

Až trochu vyspějou elektrokrosky a nebude ze mě ještě roztřesenej důchodce, tak si jí koupim. Těším se, jak budu lítat v klidu po lese, hajnýmu pod posedem, aniž by si mě všimnul.
Ale mám takový dojem, že chopper umře zároveň se spalovacím motorem. Tohle je asi tak moc chopper jako tučňák pták. A mě zrovna choppery vůbec chybět nebudou

Gilless (277) napsal 23.08.2016 v 17:09

Ijon: prevodovka je z duvodu priblizeni se krivce konstantiho vykonu, nikoliv momentu. Presto i elektromobily casto vyuzivaji prevodovky, protoze jejich nejvyssi ucinnost je v uzkem pasmu otacek. K autorovi clanku - elektromotorka sice nekouri pri jizde, ale oznacit ji za ekologickou je minimalne hodne sporne...

FelixHolzmann (16) napsal 23.08.2016 v 17:06

Velebnosti jdu blejt !

afro-r1 (514) napsal 23.08.2016 v 16:59

Elektromotorka by snad ani tu nadrz mit nemusela..?
(chopper - osekat vse nepotrebne)

pajapaja (37) napsal 23.08.2016 v 16:38+1

"Ať už se nám to líbí nebo ne, elektrická auta a motorky jsou hitem a to nikoliv proto, že jsou ekologické. Je to tím, že jim stále více lidí přichází na chuť"
BLBOST
Nebýt dotací ,propagandě a daňových úlev,tak by ani Tesla moc neprodávala.Pár lidí-herci,sportovci,politici...
Něco jinýho-trochu -je Prius a pod,nicméně zrušte dotace v mnoha zemích a jiné výhody na úkor ostatních a máme zase vymalováno
Celkem bych pochopil smysl skůtru s jasnou ekonomickou výhodou a dojezdem 100km + -Ale choppery???

Viro (0) napsal 23.08.2016 v 15:16

fuj

jean192 (153) napsal 23.08.2016 v 15:10

A mne sa motorka paci akurat motor by som tam skor pchal z nejakej Guzzi. Jednoduchy cisty dizajn. Ale chopper bez bublajuceho motora si predstavit neviem

Ijon (46) napsal 23.08.2016 v 14:24+2

To Kuchta50: No, právě vtip elektromotorů je v tom, že převodovky vůbec nepotřebují, protože mají v celém rozsahu otáček kontantní točivý moment. To je zásadní výhoda, proto má také elektroauto nebo elektromotorka tak úžasné zrychlení. Vše se řídí jen regulací proudu bez mechanických zařízení.

TaiTauri (4) napsal 23.08.2016 v 14:07

Vezmu to z víc pohledů:
1) co jsem kdy kde viděl elektroskůtry, tak tohle je druhý nejhezčí, hned po H-D Livewire
2) trefit na levný rám CCW Heist, asi bych tam spíš cpal jednobuch 400ccm z Yamahy SR (třeba čínskou licenci Shineray 400 EFI) nebo starý dvouval 450 ccm ze Suzuki GS (vzhledem k rozmachu 250-390 ccm motorek pro mladé by to mohlo být i úspěšné)
3) Dojezd je sice problém, nicméně tohle stejnak není na dlouhý cesty... ale mimo kapacity mají baterie ještě další zásadnější problém a to počet nabíjecích cyklů 1000-1500 ale pokud to někdo bude trápit na rychlonabíječce (a to i při tom že bude nabíjet na 85%) tak to sníží tak na 500... takže tak jednou za tři roky vysypat 50 - 100 tisíc za novou baterii... a už vidím, jak někdo ekologicky likviduje tu starou.. takže ekologický to taky moc neni
4) na co si u elektroskůtrů nezvyknu je absence laufu nebo laufů

kuchta50 (90) napsal 23.08.2016 v 14:04-1

On to není tak špatný nápad,jen ten dojezd,proto nechápu,proč u elektromotocyklů nepoužívají převodovky,pak by se dojezd určitě zvýšil.

Kubejk (4) napsal 23.08.2016 v 13:11

(u)

sramis (95) napsal 23.08.2016 v 13:05+1

Zase na druhou stranu, tohle je ze vsech elektro motorek asi ta nejpohlednejsi. Taky chvalim detailni provedeni. Nicmene jestli bych nekdy chtel choppera, tak kvuli zvuku... Chopper totiz na nic moc jinyho dobrej neni. Tak ja nevim no.

stiki (3) napsal 23.08.2016 v 13:01

grc

Zieroner (12) napsal 23.08.2016 v 12:57

" elektrická auta a motorky jsou hitem " že jich tak v provozu jezdí, mimo Tesly , e-Golfu a Toyoty Auris které jsem párkrát viděl , tak elektro motorku jsem neviděl v provozu žádnou.

HlavaXBR (36) napsal 23.08.2016 v 12:56

Celý je to takový teploušský chybí tomu už jen přiteplenej reproduktor co bude dělat bůům bůům bůům zase se mi chce zvracet !!!

karf (54) napsal 23.08.2016 v 12:49


Na první pohled to vypadá jako cirkulárka
Na druhý pohled to vypadá dost odflákle...

čzťák (17) napsal 23.08.2016 v 12:40

Chce se mi blejt soudruzi!

31081 (683) napsal 23.08.2016 v 12:24

Ještě se dožijem daleko horších věcííí

FiZzeR (362) napsal 23.08.2016 v 11:54-1

Čopr tramvaj
Ale principielně bych to nezatracoval, kdysi taky pitchovali, že kobyla je kobyla a spalovací motor nemá budoucnost. A helemese po "pár" letech...
Já bych to asi i kousnul, nebejt pár háčků. Klasika - hmotnost, dojezd a cena. Až bude tohle na roveň motorkám se spalovacím motorem, jdu do toho

martjan_1098 (273) napsal 23.08.2016 v 11:52

Už se těším na ten skvělý zvuk, to se určitě každý ohlídne

zizitop (3) napsal 23.08.2016 v 11:39

Až opravdu bude málo ropy,tak pak se teprve vyřeší ten dojezd elekromobilů-motorek,pak to půjde rychle.K té motorce:škaredá,malý dojezd

YOSH_BOY (51) napsal 23.08.2016 v 11:33

působí to ne jako zjevení ale jako totalní chcanka, doufám že se toho neodžiju jezdit na těhle m*dkách

Stadakk11 (277) napsal 23.08.2016 v 11:30+1

Prý na tom v rámci promo akce prijede frau Merkel ve čtvrtek z Říše

zadrelvalec-sm (1) napsal 23.08.2016 v 11:11+1

dodat elektro motorkam charakter a styl bude hodne tvrdy orisek

DOMINATOR (1260) napsal 23.08.2016 v 10:48

To je hnůj

Ijon (46) napsal 23.08.2016 v 10:47

No, ani to by zdaleko nestačilo. rogalo má cca 15m2, takže výkon 2,5 kW, což je přesně fichtl. A to musí ještě svítit sluníčko.
Ale představa je to hezká, potetovaný fousatý tlusťoch ve škopku jede na čemsi s výkonem fichtla a na něm má přimontované rogalo.




TOPlist