Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Radical původně začal stavět Ristretto na bázi motoru z Grisa. Chtěli na něj dávat big bore kit. Později ovšem došli k dohodě s Moto Guzzi a Guzzi jim dodává celé (holé) motory z Californie, ke kterým si Radical akorát dělá svoji elektrorošádu a upravuje převodovku a výstupy na kardan a plnění. Převodovka je z nějaké Daytony 1000 - pětistupňová.
Takže je to California 1400 nikoliv Griso
Hóóódně pěkné. Jen ta kola radši pletený... tedy jestli ty plný disky nemají evokovat pohled do hrnku kávy. ale ta cenovka!!! No nic, hodim ji na seznam mašin, které se mi líbí a nikdy si je nepořídím/nezařídím
Jak filtrujou vzduch do motóóóru?
Moc pěkný , jen mi celkový dojem kazí víka hlav.
kuchta50: dej si kafe velikosti ristretto a pochopíš
Radical původně začal stavět Ristretto na bázi motoru z Grisa. Chtěli na něj dávat big bore kit. Později ovšem došli k dohodě s Moto Guzzi a Guzzi jim dodává celé (holé) motory z Californie, ke kterým si Radical akorát dělá svoji elektrorošádu a upravuje převodovku a výstupy na kardan a plnění. Převodovka je z nějaké Daytony 1000 - pětistupňová.
Takže je to California 1400 nikoliv Griso
Hóóódně pěkné. Jen ta kola radši pletený... tedy jestli ty plný disky nemají evokovat pohled do hrnku kávy. ale ta cenovka!!! No nic, hodim ji na seznam mašin, které se mi líbí a nikdy si je nepořídím/nezařídím
Od Guzzi se mi líbí jen řada V11. Ani přestavby Guzzin nijak nehltám. Tohle je ale teda jiný žrádlo,ty karburátory jsou mňamka...
Jo,jako kafáč pěkný a klasický,jen nechápu,proč ten dovětek.Velmi silná káva
Mě ten motor k tomu stylu nesedí ...
To bude moc hezké svezení a ke všemu je ještě krásná
Konečně zase jednou "pravej naháč" ...
to je proti revma!
Je to pěkný,ale asi to chce mít asbestový kolena