Tak trochu offroad v Rumunsku

Po lehce mrazivé noci je před námi opět jízda rumunským pohořím. Začali jsme jízdou po asfaltu celkem dobré kvality až do městečka Voineasa , kde jsme nakoupili nějaké zásoby. Pokračovalij sme ještě pár kilometrů do Valea Macesului a vzápětí odbočili na lesní cestu, která nás měla protáhnout pohořím podél jezera. Jedná se o cestu Strategica.

Dnes jsme jeli trasu po modrých šipkách.

Těsně před odjezdem do hor, než Zdeněk přezul na drapáky jsem jen tak mrknul co dělá svár u Jirky a zjistil jsem, že je opět prasklý. A tím Jirka skončil, protože riskovat rozlomení někde v horském terénu není dobré. Takže Jirka vyrazil do tábora a my jsme vyrazili vzhůru.

Cesta začala nenápadně stoupat, ale stoupání se zvyšovalo a jízda byla obtížnější. Začalo to useky plné děr a kamení a potom byly úseky hliněné vymleté vodou.

Postupně jsme vystoupali až do míst, kde  jsme potom kopírovali vrstevnici a nebylo to tak prudké.

Kolem bylo plno hub, asi je tam nikdo nechodí sbírat

Po takovém rekreačním úseku se zase začalo stoupat .

Až do místa, kde bylo ještě trochu sněhu.

Chtěli jsme vystoupat co nejvýše ale dostali jsme se před kopec, který jsme jako jediný na cestě nezdolali.

Asi by jsme to tam postupně vyrvali, ale stálo by to hodně úsilí a času. Takže pouze výška 2016 m.