Dálniční test - ČB->Rossfeld a zpět

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Slavohs (9) napsal 22.04.2022 v 14:31

Ahoj, čekám až mi sroste koleno a "sjíždím" různý cestopisy. Ten tvůj jsem dnes četl podruhé a opět mě to bavilo. Musím k té dálnici...
Jezdím "kochačku" a konrétně rakouské dálnice klidně využívám na přejezd. Jízda po autobahnu kolem jezer nebo přejezd Alp není nuda a sjet mimo se dá vždy. Navíc mi to přijde bezpečnější. I když bezpečnost je problém spíš na české straně. Mám-li ale mám málo času a chci se na otočku kouknout k Traunsee, tak z Prahy pohodovým dálničním tempem s kávou 4 a půl hoďky. Ve všední den, ten samý cíl po bundeskách, ale start až u Lipna z Frymburku ...také 4,5 hodiny a po sjetí ze Šumavy k Dunaji už cesta nezajímavá. Nebo před Vídní najedu na dálnici a k večeru jsem ve Slovinsku a tam se můžu druhý den kochat a kochat.... takhle to mám já.
Takže ať každý jezdí, jak se mu to líbí a je šťastněj. LS je zvláštní, líbila se mi vždy, ale nikdy jsem na ni nenašel odvahu )). Těším se na další cestopis. Hodně štěstí.

callowsick (463) napsal 24.09.2021 v 09:57

takový až skoro vědecký přístup ale moc symapticky popsáno, čiší z toho nadšení a to je vždycky super
tak ať to jezdí dlouho a dobře!

Tdicko (32) napsal 15.09.2021 v 08:05+1

Mne sa to pacilo. Dakijem za 10 prijemnych minut.

kaspaji (4) napsal 14.09.2021 v 18:59

Podle nazvu jsem cekal trasu na nejake strele typu "v pet v Dejvicich, v Brne pred sestou". Ale honit Savage maximalkou po dalnici mi prijde trochu sado (vuci motorce) maso (vuci sobe). . Vem to s ni 60 - 80-kou po okreskach a zazijes paradni euforii