Sám Německo - Rakousko - Švýcarsko - Itálie (alpské šotolinky) - Francie

Po pobřeží do Janova nahoru do Piacenzy a nocleh passo Giovo

V noci jsem moc nespal, zemětřesení shodilo nějaké domy kousek jižním směrem. Kolem páté ráno sedám na motorku umytou zavlažovacím systémem a proti vycházejícímu slunci mířím do Janova (Genova)

Krásná cesta probouzejícím se pobřežím, v Janově dopravní masakr, volím směr Piacenza a sám sebe za to chválím, 130 kilometrů nepřetržitého motorkářského ráje.

Hodně zajímavý kostel

A taky pozoruhodný hrad

A já jedu a jedu a podvečer už brousím stupačky a pálím brzdy na passu Giovo. Tam mě sympatický rakouský důchodce za 30 E svěří klíče ke krásné nocležně.

A já popíjím rakouské pivo a sleduju v televizi bizarní rakouskou reality show - dojení krav a kydaní hnoje. Rakušákova žena s přáteli to k mému pobavení vášnivě komentuje.

Rakousko Krimmelské vodopády

A ráno eura letí do mýtné brány při vjezdu do Rakouska, do poplatku za průjezd 7km Gerlos Alpenstrasse, do vstupného na Krimmelské vodopády a do dálniční známky.

Doposud jsem se dálnicím vyhýbal, ale Krimmelské vodopády jsou dnešní hlavní atrakcí a žroutem času. Nějaký kilometry potřebuju polknout, večer spím na Šumavě.

Je to pěknej kopec, naštěstí u speciálního motorkářskýho parkoviště mají skříňky na odložení  motohadrů.

A to už je podvečer na Šumavě,  krásný závěr výletu s Romanem a Lenkou.

Poděkování

Děkuju moc motorkari.cz a všem, co to dočetli. Romanovi a Lence, Kamilovi a Martině, svojí skvělé manželce, motorce Triumph a Boží shovívavosti nad mojí lehkomyslností.