Kaukaz trip 2018

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

pepa.nepepa (0) napsal 20.06.2019 v 14:07

Ahoj,jako všechny tvoje cestopisy,pořádná nálož kilometrů,super fotky a skvěle napsáno a popsáno.Velkej respekt,myslím že málokdo tady je takovej dobrodruh.Respekt a velký díky!!!

Targus (429) napsal 14.06.2019 v 22:24+1

Miluna1

Tak ono vždycky záleží, jestli máš opravdový problém, anebo si chce poliš či celník "udělat dobře". A pak taky na době, kterou chceš řešení "problému" věnovat.
Dnes je situace poněkud příznivější v tom, že existují opravdu levné foťáky a kamery, což ještě před pár lety neexistovalo.
Mám vyzkoušeno, že poliš opravdu dramaticky změní chování v momentě, kdy zjistí, že je jeho slovní či jiný projev nějakým způsobem zaznamenáván.
Na chování obyvatel tzv. západních zemí vůči "lidoopům z východu" mám svůj názor - nejlepší je nejezdit, pokud to není nezbytně nutné.
Za čtvrt století za volantem jsem si nikde neužil tolik policejní šikany, jako v Rakousku a Švajcu. O tom, jak se o nás vyjadřovali, když si mysleli, že jim nerozumím, by se dal napsat román s názvem "Kýbl plný blitků".

Miluna1 (24) napsal 14.06.2019 v 08:55

Ještě k cestám na východ:
Ty hranice bývají opruz, někdy zaberou hodinu, jindy tři. To tak je.
Ale když mi kolega líčil , jak byli šikanovaní kvůli výfukům ve Švýcarsku tak tyhle hranice jsou proti tomu pohoda. .
Zabavené doklady, půldenní čekání v horku na slunci než policajti přijeli zpět s platebním terminálem.
Pokuta 16 000 Kč/os.
Policajti se chovali arogantně a povýšeně včetně pokusu o fyzický trest.
Navrácení dokladů proběhlo formou jejich hozením na silnici pod nohy.

Pak si vyber, kam jet. Pitomce můžeš potkat kdekoliv.

borisbasa1 (2) napsal 13.06.2019 v 02:23

Ďakujeme

NostalgicRider (41) napsal 12.06.2019 v 22:07+1

Boris...výborné čítanie ako vždy!
Keď budem veľký zober ma niekam so sebou...

A to že jazdíte na tom naháči vo dvojke a spolujazdkyňa sa nemá chrbtom ani o čo oprieť a vydrží tie tisíce kilometrov...klobúk dole pane...a dáma...

...tak šťastné cesty a šťastné návraty...

Frankie (731) napsal 12.06.2019 v 21:20+1

Jo to je ten blázen co jel na Yamaze do Yamahy ! napadlo mě hned jak jsem viděl jméno a motorku. Tak to si musím přečíst...A stálo to za to

Brukev (853) napsal 12.06.2019 v 19:08

Tak hlavně 10bodu za stroj . Moje nejoblíbenější motorka ... a smekám kam až ses na ni vydal ... kam se prdi GS ... fakt klobouk. Ale jak píše Grim ... mě tam nikdo nedostane protože se mi naprosto příčí ta nesmyslná šikana na RUS a UA hranicích ... čtu o tom ve všech cestopisech tímto směrem a nikdo mě nepřesvědčí ze je to fajn !!! No mám přečtenou první část a sem zvedavej na pokračování

dafikk (45) napsal 12.06.2019 v 15:12

Bezva trip. Dá se z něj načerpat plno zkušeností. Lákám mě to také,ale nevím jak zvládnu ty otrávené ksichty ruských úředníků na hranicích
Za mě máte

31081 (679) napsal 12.06.2019 v 13:47

Před takovými cestovateli vždy smekám

dekel (30) napsal 12.06.2019 v 08:32

Obdivuhodné

Miluna1 (24) napsal 12.06.2019 v 07:43

Pěkný: Po dlouhý době cestopis dle mého gusta.
Krym, Karabach nejsou zrovna časté destinace.
Velká města a to neplatí jen o Rusku, je lepší na motorce vynechat. Zácpy a divočina.