Balkán na 125ccm

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

kobza79 (2) napsal 15.04.2017 v 00:29

Parádní dovolená, hezky napsaný. Hezky jsi si to užil a to se počítá. Já se letos chytám na stejnou trasu a proto si čtu cestopisy, abych věděl co mě tam čeká. Hodně si mě inspiroval, díky ti za to.

starysedivypes (0) napsal 14.01.2017 v 16:07

Super cestopis, kdo to zná tak si to opět užívá, kdo ne je to dobrá motivace na cestu. Jen ty vodopády Kravice Ti utekli. Jsou za Mostarem směrem k moři. V Jajce jsou vodopády taky jak máš na fotce,ale jméno nevím. S tou motorkou já to jel na Kozím dechu a jaká to byl zážitek.

majky72 (131) napsal 30.09.2016 v 01:47

ahoj parádna cesta Balkán som si zamiloval a tak si vždy prečítam o nom dobrý cestopis
vcelku ma potešilo že si išiel cestou na Beckov mám to za domom a ta cesta je super no ale na Durmitor samozrejme nemá ja som ho išiel dva krát síce na mazde MX-5 ale tiež zážitok dokonca prvý krát v mrholení a teplote asi +5°C ale nemám zvyk schovávať sa pod strechu hlavne keď je na čo pozerať, tak dúfam že na budúci rok mi to vyjde a pozriem sa tam aj na motorke a inak v Trse ešte minulí rok nás obsluhovala tá pekná servírka ak teda myslíš tuto

a ozaj keď pôjdeš zasa na Balkán ak si už nebol treba pobehať aj Srbsko tiež je tam toho dosť na pozeranie a tak isto sú tam veľmi príjemný ľudia a radi sa porozprávajú
a potom v Sarajeve tam stojí za návštevu tunel Spása ak ťa zaujíma pohnutá nedávna minulosť, tie stopy po guľkách a delostreleckých granátoch na stenách domov sú veľavravné ale keď vidíš videa z ostreľovania Sarajeva a vidíš horieť výškové budovy okolo ktorých si prechádzal to ťa dostane inak je sranda keď sa rozprávaš z miestnymi tak všetci sú tolerantný voči sebe ale bosenský srb nezabudne poznamenať že tam za tou skalou začína Bosna a tam su zlí policajti a Srb u ktorého som prespal si posťažuje ako musel ujsť zo Sarajeva a jeho dom zabral moslim a Bosanec kúsok od Mostaru mi 3 hodiny rozpráva o veľkej a mocnej Juhoslávii ktorá mala všetko najlepšie ale Srby a hlavne Chorváti to zničili a nakoniec mi Čiernohorci porozprávajú ako sa mali za Srbska lepšie a vo Vojvodine sa dozviem že musia robiť na Srbsko a že najlepšie by bolo ak by sa osamostatnili proste tie emócie sú tam stále ale aj tak ten Balkán mám rád a rad sa tam vrátim len dúfam že sa nebude uberať smerom akým Chorvátsko kde už dnes je draho a ľudia sa snažia ťa skôr ošklbať ako pomôcť ti a Slovinsko to nikdy nebolo moc Balkánske skôr je také predmestie západu aj preto sa vlastne odtrhli ako prvý pretože sa nikdy moc necítili Juhoslovanmi

rychloměr (0) napsal 19.05.2014 v 22:55

Moc pekne pocteni ,jsi opravdu FRAJER preji ti mnoho a mnoho km bez nehody Ps ...nezlob se ze pisi az ted CAU

Kweni (1) napsal 10.09.2013 v 21:24

Na 125ke Balkán hmm.. frajer

Len detail

Vodopády Jajce nie sú Vodopády Kravica

//www.youtube.com/watch?v=6MbiCYkcqPE

//www.youtube.com/watch?v=8v1a9fafM-U

ale to je len detail

hodne šťastných km v jednej stope

MichalPro96 (0) napsal 15.08.2013 v 22:09

Krása.. !

Haňula (8) napsal 08.07.2013 v 17:04

Luxusní počtení!!

PínoHrabánek (5) napsal 07.05.2013 v 20:43

Krásný fotky, parádní počtení a vypadá to i na hromadu super zážitků. Držim palce do dalších cest .(kdybys podnikal obdobnou cestu, chtěl doprovod a já měl čas klidně bych se i přidal na tý mojí sřele.)

Dostalkouli (0) napsal 24.04.2013 v 18:59

Krásné pocteni moc pekne napsané. Přeju ti hodně štěstí i do dalších výprav

dannj (3) napsal 04.03.2013 v 21:41

jsi borec!!!

pernik92 (163) napsal 14.02.2013 v 20:45

Rajce2> chlape díky. Kravička na fotce byla nečekaně poslušná. Šel jsem kolem ni pěšky a ta si to pěkně pochodovala dál, ani si mě nevšimla. Pak sem nasedl na moto a kráva se zastavila v půli cesty a pila z jediné kaluži na silnici. Jel jsem kolem ni a zas jakoby by mě ani nezaregistrovala.
A až teď po dojetí jsem se díval na foto a uvědomil jsem si že jsem zastavoval až příliš blízko u srázů viz. foto č. 63
Hochu a víš co se říká ?? Ten kdo nemá odvahu, ničeho nedosáhne

Rajce2 (26) napsal 14.02.2013 v 09:48

respekt velkej jako ta kráva //hej admine - proč je kravička hvězdičkovaná?!// na fotce To snad ani neni možný, že to šlo všechno tak hladce. Fakt smekám helmu i s kloboukem,kterej nemam. Já jsem typ člověka, na kterýho se vztahují všechny existující Murphyho zákony...takže kdybych vyjel ve tvym stylu, tak určitě píchnu, zadřu, při pádu si zlomim nohu a motorku zahodim ze srázu do moře a z toho všeho by se moje pojišťovny hladce vykroutily bez placení Možná je to fakt tim pozitivnim myšlením Upřímně prohlašuju, že na to cos podnik odvahu asi zatim nemam.

Peacemaker (1) napsal 02.02.2013 v 22:34

Naprosto vyborna cesta, ohromnej obdiv za vykon, nad kterym bych ja v tvych letech ani nepremyslel, jaky by to bylo sci-fi. Ten off v Albanii jsem jel na Vstromovi a tam jsem mel taky jediny 2 pady za celou cestu (jeste jsme jeli dal, pak Makedonie, Recko a Albanii zpatky). Je to krasnej usek a vubec ne jednoduchej. Musel sis to uzit paradne a mas zazitky na celej zivot. A jestli jsi tohle zvladl uz tedka, tak si myslim, ze o tobe jeste hooodne uslysime. Super!

Jardas444 (10) napsal 25.12.2012 v 23:35

Parádní počteníčko a super dobrodruh .Přeji další bezproblémové cestování

pernik92 (163) napsal 17.11.2012 v 19:51

tadyk je vše co jsem vezl sebou
stan, spacak, karimatka spolu s plachtou na moto a pitím je privazana lanama a retezem se zamkem na zadni sedačce. Vpředu v tankvaku mám doklady, mapy, nahradní olej, nahradni obleceni, nepromok, termohadry, jidelni sadu, lekarnicku varic na plyn a nakonec sesit, tuzka a svetlo
a vzadu v kufru bombu na plyn, jidlo(vzdy tak na 2-3 dny), tepelne vlozky do kombinezy, veci na hygienu.

jinak spoustu veci sem zapomněl doma jako ešus na vaření, takže vždy chladná strava, dále jsem zapomněl kus špagátu s kolíkama na prádlo, antipich ale nic mě nechybělo tak moc abych tu cestu vzdal

drakulak3> najdi odvahu a jeď, nic na tom není

Dík moc všem za pozitivní ohlasy

BarčaXJR (0) napsal 16.11.2012 v 18:09

Jednička s hvězdičkou
a pak že ta dnešní mládeš k ničemu není

JSI BOREC

Rebel.no.1 (0) napsal 15.11.2012 v 21:23

je to pěkný cestopis... líbí se mi , letos v květnu jsem jel taky sám 2600km na jih...ale jaksi jsem se nedostal k tomu něco o tom napsat...

Malp (11) napsal 07.11.2012 v 21:33

Vše už bylo napsáno,jseš prostě bourák!!!

ase007 (0) napsal 05.11.2012 v 06:30

smekám před tebou,je to důkaz,že i s malým kašpárkem(125ccm)jde zahrát velké divadlo.Hodně štěstí do dalších dobrodružství.

drakulak3 (1) napsal 04.11.2012 v 13:22

seš dobrej. Taky bych si udělal nějakej takovej výlet ,ale sám si na to netroufnu a v okolí nemám žádného takového dobrodruha

fantomasbike (1) napsal 04.11.2012 v 10:20

Klobouk dolů.Máš moje uznání.Obdivuji tvoji odvahu pustit se na takovou cestu sám.Ukázal jsi nám že není důležité sedlat nadupanou motorku aby jsi zažil takové dobrodružství.Naopak si myslím že na takové cestování máš ideální stroj.Lehká,obratná a spotřeba o které si můžu nechat jen zdát.Tom

riccie (20) napsal 04.11.2012 v 08:14

Harley Davidson si tam asi nepotkal,co ?Letos v Andorre a Portug alsku nebo Spain jsem se dostal do cest,ktery jsem fakt nemohl a musel vratit .

pernik92 (163) napsal 03.11.2012 v 22:57

tak ta cesta pres Albanii byla to nejhorsi co jsem jel.
Podvozek absolutne nestihal a ve stoje nahrbeny nad riditkama .. to bylo to nejhorsi
nejlepsi ale bylo vynikajici pocasi kdy nebylo ani zima ani vedro a vaha motorky kolem 150 kg .. 0x polozeni cestu jsem si neskutecne uzival a konecne se mi i darilo prizvedavat predni kolo plynem a trhnutim abych vetsi hrby projizdel jen po zadnim a s prednim kolem ve vzduchu
jen me mrzi ze jsem nezastavil v nejake obci a nepokecal si s mistnima
na hranicich ven z Albanie jste meli videt ty nevericne pohledy chorvatu na GS a Varaderech ... skvely vylet

ziki.xt (23) napsal 03.11.2012 v 22:30

Jseš Frajer dát to takhle sám, ten off je v Albánii fakt super. dávám za jedna a přeju ti z každý štreky šťastnej návrat.

šindy (30) napsal 03.11.2012 v 18:54

Tak uznání zasloužíš hlavně za cestu Gusinje-Koplik. Jeli jsme to letos na Afrikách a opravdu si nedokážu představit jinou moto na tuhle cestu než enduro. Sáhli jsme si tam doslova na dno sil, i když je pravda, že já to jel ke všemu ještě ve dvou a s třemi plnými kufry a teplotou kolem 38st. . Ale bylo to krásné, jako celá Albánie. Ta země je prostě super a kdykoli si na ní vzpomenu, jel bych hned znova.

eman65 (0) napsal 02.11.2012 v 19:38

Ahoj všem. I já se připojuji s pochvalou. Tu stejnou cestu jsem absolvoval novým Fordem Mondeo asi před 7 lety služebně a spal po hotelech. Myslel jsem, že ty silnice kloužou jen mokrý, nevěděl jsem, že i suchý. Podle řeky Jajce bylo popadíno ve vozovce hodně kamenů. Do Černé Hory jsem platil 1,- EUR za veterinární desinfekci - postříkali mi smradem kola... Jezdit se dá na všem - potkaj jsem Rusa, který jel ze Sibiře na Suzuki Hayabusa před rokem v říjnu - vyšla mu tak dovolená. Měl v malém topíku sedmery šproty, 2 deci oleje, petku benálu, jaščik ( spacák), palatku ( stan), jedny pantofle a motoboty a slušnou bundu. Přespal u nás, pak jel do Španělska a pak se vracel z Rostocku lodí, protože už v Rusku byl sníh. Motorku nechal v Petrohradu a pak se pro ni vrátil dodávkou... Od té doby si s ním dopisuju. Dáky za cestopis.

ghrohe (3) napsal 02.11.2012 v 18:31

perfektní,prostě super cesta

svizi (4) napsal 02.11.2012 v 13:09

super.
pekny cestopis, stručný, presný, výstižný.
pači sa mi charakteristika krajín. úplne s ňou súhlasím.
držím palce. stoji to za zopakovanie. super výkon.
radím bosnu a slovinsko.

čo sa týka pomoci v nudzi nepomôže ti technika ale ľudia a tí sú na balkane určite lepší ako v našich končinách. zatial ich nezasiahla civilizácia.

ps. ja som sa vrátil z bih, chorvatsko, slovinsko, rakusko, ma´darsko 3000km 26.10.2012 taktiez solo s batozkom. parada.
určite sa tam vrátim len to chce uplne vynechať madarsko a straviť viac viac času v bih a slo. doporučujem bihač-bosenski petrovac-livno parada
slo/ babno polje-cerknica-idrija-cerkno-jezersko do rakuska
alebo smer bovic do vilachu.

Kov (23) napsal 02.11.2012 v 09:18

Rohal: 1tiísc bez problémů? To jsi kanón. Já jsem kdysi dal skoro 1 tisíc a byl jsem totálně vyřízený. Zařekl jsem se,že to už nikdy neudělám, protože je to o hubu. Nejsem běžně zvyklý řídit dlouhé trasy,takže to pro mě je pak risk+utrpení.

Rohal (61) napsal 01.11.2012 v 20:23

to Lumos: trapná poznámka. Jel jsem letos
Holešov-Drvenik 1000 km "v kuse" a bez problemu.