Vyšla druhá kniha Velká jízda pokračuje od cestovatele Igora Brezovara

Někdo říká, že je Igor neuvěřitelně odvážný, když procestoval sám na motorce celý svět. On se ovšem za mimořádně odvážného nepovažuje, mnohem odvážnější mu přijdou lidé, kteří se potápí a lezou po horách. Igor je však v každém případě nesmírně skromný a pokorný, a poháněný touhou spatřit každý kout světa ve vší jeho pestrosti a barevnosti. Právě tato jeho filozofie a mentalita, která udělala z Igora legendu mezi motorkářskými cestovateli, se naplno projevuje i v jeho druhé knize.

V první knize Velká jízda začíná jsme se mohli s Igorem Brezovarem – rodilým Slovincem žijícím v Česku, podívat na pohnutky, které v něm probudily neutuchají touhu po cestování. Společně s ním jsme skrze jeho živé a přímé vyprávění také projeli kus Evropy, Afriku a Asii.

Kniha Velká jízda pokračuje pak navazuje tam, kde první díl skončil, a dokončuje Igorovu cestu napříč celým světem – tedy alespoň jeho sjízdnou částí. Podíváme se třeba do Mongolska a projedeme se po bájné transsibiřské magistrále, zároveň se podíváme i do Ameriky, kde zase čeká neméně bájná Route 66.

Igor popisuje svoje zážitky v Japonsku, kterému slíbil, že se přijede podívat, už dávno, a zajede i do legendárního Nagana. V USA zase nasaje místní motorkářskou kulturu, a projede celou Střední a Jižní Ameriku, aby poznal vysokohorské silnice v Bolívii, i ty nejkrásnější ženy v Kolumbii.
Kniha není jen o cestě na motorce. Je o lidech, jídlu, hudbě, přírodě, tanci, zimě i horku… Prostě o všech vjemech a pocitech, které člověk zažívá, když se vydá z Prahy do Japonska po vlastní ose nebo když projíždí americkým kontinentem od Anchorage na Aljašce až po Ushuaiu – nejjižnější město na světě.

Ve svojí knize Igor na 348 stranách předává zážitky i zkušenosti, zároveň chce vzbudit vášeň pro cestování i v těch, pro které jsou desítky tisíc kilometrů lákavou, ale dosud nesmírně vzdálenou myšlenkou.
Druhý cestopis Igora Brezovara Velká jízda pokračuje můžete objednávat již nyní. Vydává nakladatelství Jota.

Dominik Valášek (Odebírat články autora) - Výška redaktora: 184 cm

Autor článku obdržel prémii 10 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.