VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Petr-RSV (38) napsal 11.08.2010 v 12:02

Při jízdě po silnici používám na motorce i v autě TomTom, na offroad si naplánuju trasu předem a nechám se vést zrkze waipointy. U Garminu mě štve, že i když má mapy dobře zpracované, stejně nedovede navigovat po polních cestách, cyklostezkách - zkrátka mimo silnice . To už je lepší iGO, které taky používám a s mapami od Navtequ se dá navigovat i po polňačkách a nezpevněných cestách . Osobně mě Garmin a TOPO Czech zklamal. A co se týče toho Zuma 660, tak konkrétně na enduro bude stějně potřeba dokoupit držák od Touratechu, který taky něco stojí

-Lapchik- (5) napsal 11.08.2010 v 11:14

Hoši hoši, jestli vám dělá navigace problémy, tak si nakreslete a napište moták na papírovou ruličku a za jízdy převíjejte, to je nejspolehlivější... Vyzkoušel jsem si Mio, TomToma, Garmina a se všema stejně bych kvůli něčemu praštil. Zůstal jsem u Garmina kvůli práci s PC a dostupnosti map ( víte co myslím že? ). To že někdy nabíhá 10 minut a že výběr trasy má někdy totálně nesmyslnej je sice k zblití, ale každej máme holt něco. To Babajezi: zapni jí bez připojenýho USB kabelu, najeď do servisního módu, připoj USB kabel, najd do normálního módu. Pak se nebude zlomyslně přepínat do režimu PC. Ona ve finále umí víc než píšou v manuálu...

Cirda-35 (0) napsal 11.08.2010 v 10:30

Měl jsem ZUMO 500 po uplinutí záruky co bylo dva roky a šest měsíců tak jsem ji večer když jsem přijel domu vypnul a druhý den nenaskočila tak jsem upaloval do PIKODASU na Evropské a tam mi bylo sděleno že jí můžu vyhodit že se uvnitř spálila prý se to stává ale kdyby to bylo v záruce vyfasoval bych novou ale ž měsíců jsem byl přes smůla.Ale dostal jsem nabídku jen z toho důvodu že jsem jí kupoval u nich tehdy za 16000kč zaplatil jsem 11000kč a odnesl jsem si ZUMO 660 lifetime i když jsem si říkal že bych radši TOM TOM u garmina mě se... plánování tras a musím souhlasit "VANA666" jsou chvilky kdy je tě schopná navést na polňačky takže skoro každou trasu si naplánuju s XX průjezdními body v PC.a pak to nacpu do navi a to přijde jako těžkej voprus mýt na výběr jen /rychlejší a kratší vzdálenost/ a za druhé zatáčky co je na mapě tak podle křivky co je v navi se moc jezdit nedá to se u MIA a IGO map dalo jezdit jen podle obrazovky

panTerek (82) napsal 11.08.2010 v 10:27-1

Samozřejmě že je to tu o motorkách, ale uvítal bych i malé srovnání při použití třeba na kole nebo při pěší turistice , protože o GPS už delší dobu uvažuju, ale použitelnost v terénu (cyklotrasy, tur. značky) je pro mne stejně důležitá jako použití na moto, tak snad příště

sedy_vlk (5) napsal 11.08.2010 v 10:14

S navigaci GARMIN jezdim od roku 2003. Nejprve to byl STREET PILOT, ted mam ZÜMO 550 a jsem s nim naprosto spokojeny. Je pravda, ze nekdy to vede pres dvorek, ale pokud si spravne nastavim preference tak se tento "efekt" da omezit. Idealni je (pokud je cas) pripravit si cestu v pocitaci, vcetně vsech detailu a pak zkopirovat do GPS. Pak uz to slape jako hodinky. Jak co do navigovani tak dojezdoveho casu. Nikdy nebude nic dokonale, ale moje spokojenost se ZÜMO 550 je tak na urovni 95%. ZÜMO 660 je super pro GOLD WING nebo neco podobneho, ale pro muj vkus je na normalni motorku trochu moc velka.

enusim2 (21) napsal 11.08.2010 v 09:53

jendou jsem ze srandy zkusil dat autonavigaci pod slidu na tankvaku a vyrazil. nic nebylo videt,bez hlasove navigace do helmy sem si malem rozbil vzdycky tlamu pac hodinvoe koukani na navigaci neni dobre na moto to ma asi poradny smysl pokud jde hlas do helmy(v krkolomnych cestach,ne kdyz si nekdo nastavi dalnici s jendou odbockou) tech penez za to je fura za ty prachy bych musel kua cestovat. Jinak mi neprijde na te navigici nic extra co by jina ''beckova'' nemela.

Durex (31) napsal 11.08.2010 v 09:35

Já jezdím s telefonem a TOMTOMem a max. spokojenost. Nejezdím zase tak často abych využil těch 16000 kč za navigaci a navíc mi přijde tomtom jako uživatelsky ještě přehlednější a přímočařejší. Jasan,že co se nastavení týká tak IGO je bomba,ale když jsem někde v řiti a potřebuju rychle namlátit adresu nebo nějakej bod na trase do navigace,tak ten TOMTOM mi přišel zatím nejlepší

Vana666 (1) napsal 11.08.2010 v 09:07

Zajímalo by mě jak autor přišel na tvrzení že Garmin že má tradičně dokonale zpracované mapy ? Moje autonavigace každou chvíli doporučuje jet přes parky, do slepých ulic, po polňačkách (přestože jsou zakázané), po chodnících a stezkách pro cyklisty ...

babajezi (0) napsal 11.08.2010 v 08:19

Po letitých zkušenostech s Garminem, jeho přístupu a někdy doslova vydírání zákazníků s ohledem na nucený nákup nesmyslně předražených periferii (např. pokud zapojíte navigaci na jiný zdroj 12V-usb tak se navigace zlomyslně přepne do PC modu a odmítne pracovat) už bych další navigaci od této firmy nekoupil.

rrss (0) napsal 11.08.2010 v 08:02

Zajímavý článek, chválím, že není 100% pro (zaplacený), jak tomu bývá. Upozornit na displej nečitelný na slunci je povinnost. Je to letitá bolest Garminů. Je také úsměvné, jak Garmin řeší vodotěsnost - ten jediný konektor, který jim na na přístroji samozřejmě zbyl a zbýt musel, u jiných výrobců umožňuje jak nabíjení, tak i datovou komunikaci. Takže ten stačí mít voděodolný a žádný vodotěsný kryt baterky netřeba. Natož vodotěsnost tlačítek - snad všechny ostatní navigace jsou dávno dotykové, tj. beztlačítkové. A nakonec i Garmin uznal, že jeho ovládání bylo nesmyslné a že musí přejít na styl, který z nějakého důvodu používají všichni ostatní No a ještě k držáku - je super, že to jiná firma vyřeší, když to sám Garmin neumí.