Na Kohútku přes Slovensko

GPX do navigace
Vloženo: 11.01.2015 19:52
Typ: Hezký úsek

Parádní projížďka na odpoledne, kterou mi ukázal kamarád. Trasa vede ze Vsetína přes Horní Lideč do Lysé p. Makytou SK což je vcelku nezajímavá část cesty. Ovšem po odbočení z hlavní silnice směr Lazy pod Makytou to všechno začíná. Po průjezdu obcí Lazy začíná silnice stoupat směr Kohútka. Pravá střídá levou na bezvadném asfaltu. V eufórii vyjedete nahoru, kde se naskytnou nádherné výhledy na Valašsko. Po občerstvení (mají zde výborné borůvkové knedlíky) se pustíte dolů na českou stranu po úzké prudké silničce směr Nový Hrozenkov. Odtud zpátky ke Vsetínu. Stejné kouzlo to má i když to projedete v opačném směru.

Bod na mapě

Včera jsem to projel a super cesta . Dobrý asfalt , krásný výhled

fidlimydli
fidlimydli napsal 15.05.2016 v 23:12

Jen pro ty, kteří by čekali, že se ze Slovenské strany na Kohůtku nějak svezou v zatáčkách jedno upozornění. To hlavní zatáčkové stoupání je úzká cesta pro jedno auto a většina zatáček je za roh, tak se do nich musí pomalu. Navíc je tam místy obvykle naplavený štěrk.
Jinak je to ale krásná cesta lesem a párkrát do roka se tam taky svezu.

Hep
Hep napsal 14.09.2015 v 13:31

Díky za tip, včera jsem projel valnou část zmíněné trasy jako součást většího tripu po Beskydech a super. Hlavně ten výjezd na Kohútku ze Slovenska

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku