Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Držim mu palce jen aby nedopadl jako vvěčina co na něčem takovem jedou štreku za cvili maji fot jak sedi u moto a maji rozebrany cely motor a to se opakuje.
Hodne stesti..Tesim se na reportaze,urcite budou hooodne zajimave..Jo a naprosto me uchvatil dumyslny system kufru,uchyceni a kvalita.Tak to at take slouzi..RAD-ANY.
Při údržbě a opravách bude trošku složitější dostat se k jádru pudla, díky tomu že je Konopnice ověšená jak stromek.Přesto cestovat se s ní dá a v Rusku je dostatek podobných nebo stejných strojků.Na devině jsem projel dost a bylo to i docela pohodlné cestování.
Věřím že je velice reálné podobnou cestu asponˇ z 50% dát.Se svářečkou na vaření přetíženého rámu i víc.
Hodně štěstí a z pr. kliku přeji.
Díky za podněty a podporu. S poruchama musí člověk prostě počítat, motorka dostane do těla a určitě na podobné výlety nebyla jaksi stavěná. Ano, motorka je samozřejmě po repasi a v tuhle chvíli vlastně i po záběhu. Problémy způsobují víceméně nové replikové díly. Neschopnost utěsnit tureckými díly původní vidlici vedla k výměně za osmičkovou, která i víc vydrží. Kotouči jsem odolal hlavně kvůli dostupnosti dílů na cestě. Vape 12V hlavně kvůli svícení a dobíjení notebooku, kamer a foťáku, a pak taky proto, že se 6V žárovky ve světě už leckde blbě shánějí. Podsedlovka je samozřejmě vyztužená a pod bandaskou je molitan lakovanej na černo Kdo chce vědět o úpravách víc, tak šup na proklatej FB Díky všem za i za rybičky a samolepky, jsem rád, že vás pořád jawa zajímá!
Sám jezdím na jawce 634 rok 82 a mám na ní téměř 100 tisíc km a první GO byla v 78 tisících. Projel jsem na ní Slovensko, Čechy, Maďarsko, Rakousko,Polsko a Ukrajinu a bez jediného problému, tak ten,co psal, že Jawka dojede za humna neví o čem mluví, je to taky asi jezdcem a jeho rukama a tak věřím, že dojede domů v poho a fandím, jel bych s ním.
Vydat se na motorce kolem světa, není dnes zase takové drama, dokonce ani za řidítky obstaróžní Jawy. Člověk sedí, užívá si život a frčí. Zvládla to nedávno i ženská, Lucie Kovaříková, navíc na kole a ušlapala přitom skoro 70 tis. km. //cs.wikipedia.org/wiki/Lucie_Kova%C5%99%C3%ADkov%C3%A1
Každopádně je ale prima, že podobní nadšenci nevymírají, že se čas od času najde borec, který si svůj velký sen dokáže splnit. A inspiruje všechny co "tiše závidí" aby hnuli prdelí a taky se za svými sny vydali
2 stroke: Pokud by byla GO dobře udělaná a kvalitní olej do benzinu, jel bych po GO radši. Samozřejmě, že ne těsně, 10 hodin provozu na zajetí bez velké zátěže se rozumí . A pak se k tomu chovat ohleduplně třeba dalších 10 hodin, zvládlo by se i s tou náloží, záleží na jezdci. Myslím, že jezdec se k motorce bude chovat lidsky po celou dobu, pokud chce někam dojet, neřku - li kolem světa.
Teda, koukám do mailu a to se z toho posílání rybiček a samoleBek asi pos.ru Každopádně je to super, Pavlovi to na cestu moc pomůže! Jen lidi mějte trpělivost, tejden do odjezdu a máme ještě moc zařizování, tak to nebude do 24 hodin...imho kdo by chtěl osobní vyzvednutí v Praze, je to možné a zadarmo! Cimburkova 23, Praha 3, 773 969 007. Úřaduju i o víkendu!
Tak to je mazec, ale věřím ,že to Jawka i s řidičem dají. My co jsme na těchto mašinách vyrůstali, tak zapalko výměna za Vape je dobrá volba, to origo by mohlo na tu štreku časem zklamat, Jinak pár žárovek, nějaké lepení pneu apod. Jinak si myslím, že to zvládne jawka hravě.Hodně štěstí
Pevel> Přeji hodně štěstí . Jen bych měl na tebe menší dotaz, co se týká úprravy toho stroje: jestli sis vavařil podsedlovku a pod nádrž nacpal karimatku? Díky
Pokud jsou zkušenosti, že ND na 634 jsou dostupné, tak je výběr stroje asi racionální. Já myslím, že motorka se podělat nemusí, při slušném zacházení. 22000 km by se mohlo ujet. Motor asi bude po GO po té porci km? Nemyslím, že by někdo jel na takovou cestu s tím, že se stroj určitě podělá, to by byl trochu masochismus, ne? Jawa ve velmi dobrém stavu, při dobré ůdržbě (základní) a slušném zacházení by měla vydržet. Zajímal by mě třeba olej do benzinu.
Tak se Jawa vysype no a co? Opraví se stejně jako by se opravovala tady, ne? Když můžu rajzovat na 40 let starým japonským mopedu po Evropě, tak proč ne s Jawou po světe?
Přeju ti hodně štěstí, setkání se samými dobrými lidmi (to na východě není problém) a ať to stroj vydrží bez větších potíží.
Mě soudružky ve škole učily, že světadílů je šest a basta. Já vím, už je to nějaký pátek. Nějaký ten pátek už to taky bude, co jsem byl, Daníku, s Jawou 350/640 v té Tvojí Africe (1994), takže asi budu muset vyprávět hodně starý historky, až se někdo bude ptát . A pak jsem jí dal ještě pro jistotu dvakrát a kdyby se někdo ptal na Austrálii, té jsem dal počichat v roce 2004. Je to tak ok? Jenže to se jenom tak melou kecy v kleci, a to jsem ještě nevyjel... Cesta kolem je cesta kolem. Oběhnout stadion taky neznamená proletět všechny šatny kantýny a záchody, co tam najdeš.
Pokud jde o moto, jede se na starý nikoliv proto, aby byla po ruce výmluva, kdyby se podělala, ale proto, že se podělá. A až se bude muset opravovat je na model 634 dost ND jak v Rusku, tak v půlce jižní Ameriky.
To je zase diskuse! I kdyby na tom měl jet jen do New Yorku východní trasou, je to úctyhodný výkon. Pokud vím, pro cestu kolem světa musíte projet všechny poledníky a ujet vzdálenost minimálně od délce obvodu Země. Držím Pavlovi palce, jede sólo, mašinu má pekelně přetíženou, nebude to sranda.
svetadilu je 7 - jsou to geograficke "spolecenske" celky kontinentu je 5 - Amerika, Australie, Afrika, Antarktida, Euroasie. Jinak preji hodne stesti, zazitku a hlavne stastny navrat domu
To je motorkář!
Držim mu palce jen aby nedopadl jako vvěčina co na něčem takovem jedou štreku za cvili maji fot jak sedi u moto a maji rozebrany cely motor a to se opakuje.
Hodne stesti..Tesim se na reportaze,urcite budou hooodne zajimave..Jo a naprosto me uchvatil dumyslny system kufru,uchyceni a kvalita.Tak to at take slouzi..RAD-ANY.
Hodně štěstí na cestě... Aď se Ti něco nepos*re a ve zdraví se nám vrať! Držím palce
Při údržbě a opravách bude trošku složitější dostat se k jádru pudla, díky tomu že je Konopnice ověšená jak stromek.Přesto cestovat se s ní dá a v Rusku je dostatek podobných nebo stejných strojků.Na devině jsem projel dost a bylo to i docela pohodlné cestování.
Věřím že je velice reálné podobnou cestu asponˇ z 50% dát.Se svářečkou na vaření přetíženého rámu i víc.
Hodně štěstí a z pr. kliku přeji.
JwKS Pavel nenech se vytočit hloupými řečmi.Soustřeď se na svoji cestu a ještě jednou,ať se daří a ve zdraví se vrať
Díky za podněty a podporu. S poruchama musí člověk prostě počítat, motorka dostane do těla a určitě na podobné výlety nebyla jaksi stavěná. Ano, motorka je samozřejmě po repasi a v tuhle chvíli vlastně i po záběhu. Problémy způsobují víceméně nové replikové díly. Neschopnost utěsnit tureckými díly původní vidlici vedla k výměně za osmičkovou, která i víc vydrží. Kotouči jsem odolal hlavně kvůli dostupnosti dílů na cestě. Vape 12V hlavně kvůli svícení a dobíjení notebooku, kamer a foťáku, a pak taky proto, že se 6V žárovky ve světě už leckde blbě shánějí. Podsedlovka je samozřejmě vyztužená a pod bandaskou je molitan lakovanej na černo Kdo chce vědět o úpravách víc, tak šup na proklatej FB Díky všem za i za rybičky a samolepky, jsem rád, že vás pořád jawa zajímá!
Sám jezdím na jawce 634 rok 82 a mám na ní téměř 100 tisíc km a první GO byla v 78 tisících. Projel jsem na ní Slovensko, Čechy, Maďarsko, Rakousko,Polsko a Ukrajinu a bez jediného problému, tak ten,co psal, že Jawka dojede za humna neví o čem mluví, je to taky asi jezdcem a jeho rukama a tak věřím, že dojede domů v poho a fandím, jel bych s ním.
Paráda , hned bych se přidal. Jářku, vlastně ani není pořádně s čím.
Vydat se na motorce kolem světa, není dnes zase takové drama, dokonce ani za řidítky obstaróžní Jawy. Člověk sedí, užívá si život a frčí. Zvládla to nedávno i ženská, Lucie Kovaříková, navíc na kole a ušlapala přitom skoro 70 tis. km. //cs.wikipedia.org/wiki/Lucie_Kova%C5%99%C3%ADkov%C3%A1
Každopádně je ale prima, že podobní nadšenci nevymírají, že se čas od času najde borec, který si svůj velký sen dokáže splnit. A inspiruje všechny co "tiše závidí" aby hnuli prdelí a taky se za svými sny vydali
S Mitaskou ve předu klidně dvakrát dokola
To je démon. Koukal jsem že je vybaven tank-vaky a od Lojza, ten kulatý jsem sám navrhl před cestou do Andorry. dobrá volba a chytil se.
určitě to zvládneš, fandím ti a i závidím
flus,flus,flus.To máš pro štěstí.
2 stroke: Pokud by byla GO dobře udělaná a kvalitní olej do benzinu, jel bych po GO radši. Samozřejmě, že ne těsně, 10 hodin provozu na zajetí bez velké zátěže se rozumí . A pak se k tomu chovat ohleduplně třeba dalších 10 hodin, zvládlo by se i s tou náloží, záleží na jezdci. Myslím, že jezdec se k motorce bude chovat lidsky po celou dobu, pokud chce někam dojet, neřku - li kolem světa.
No do riti,tomuto hovorím výzva,držím palce!!!
Teda, koukám do mailu a to se z toho posílání rybiček a samoleBek asi pos.ru Každopádně je to super, Pavlovi to na cestu moc pomůže! Jen lidi mějte trpělivost, tejden do odjezdu a máme ještě moc zařizování, tak to nebude do 24 hodin...imho kdo by chtěl osobní vyzvednutí v Praze, je to možné a zadarmo! Cimburkova 23, Praha 3, 773 969 007. Úřaduju i o víkendu!
Tak to je mazec, ale věřím ,že to Jawka i s řidičem dají. My co jsme na těchto mašinách vyrůstali, tak zapalko výměna za Vape je dobrá volba, to origo by mohlo na tu štreku časem zklamat, Jinak pár žárovek, nějaké lepení pneu apod. Jinak si myslím, že to zvládne jawka hravě.Hodně štěstí
Itall - s Jawou která má motor těsně po GO bych raději nejel, do horka je podle mě lepší, když tý valce budou už trochu vylítané...
Pevel> Přeji hodně štěstí . Jen bych měl na tebe menší dotaz, co se týká úprravy toho stroje: jestli sis vavařil podsedlovku a pod nádrž nacpal karimatku? Díky
Pokud jsou zkušenosti, že ND na 634 jsou dostupné, tak je výběr stroje asi racionální. Já myslím, že motorka se podělat nemusí, při slušném zacházení. 22000 km by se mohlo ujet. Motor asi bude po GO po té porci km? Nemyslím, že by někdo jel na takovou cestu s tím, že se stroj určitě podělá, to by byl trochu masochismus, ne? Jawa ve velmi dobrém stavu, při dobré ůdržbě (základní) a slušném zacházení by měla vydržet. Zajímal by mě třeba olej do benzinu.
Tak se Jawa vysype no a co? Opraví se stejně jako by se opravovala tady, ne? Když můžu rajzovat na 40 let starým japonským mopedu po Evropě, tak proč ne s Jawou po světe?
Přeju ti hodně štěstí, setkání se samými dobrými lidmi (to na východě není problém) a ať to stroj vydrží bez větších potíží.
Mě soudružky ve škole učily, že světadílů je šest a basta. Já vím, už je to nějaký pátek. Nějaký ten pátek už to taky bude, co jsem byl, Daníku, s Jawou 350/640 v té Tvojí Africe (1994), takže asi budu muset vyprávět hodně starý historky, až se někdo bude ptát . A pak jsem jí dal ještě pro jistotu dvakrát a kdyby se někdo ptal na Austrálii, té jsem dal počichat v roce 2004. Je to tak ok? Jenže to se jenom tak melou kecy v kleci, a to jsem ještě nevyjel... Cesta kolem je cesta kolem. Oběhnout stadion taky neznamená proletět všechny šatny kantýny a záchody, co tam najdeš.
Pokud jde o moto, jede se na starý nikoliv proto, aby byla po ruce výmluva, kdyby se podělala, ale proto, že se podělá. A až se bude muset opravovat je na model 634 dost ND jak v Rusku, tak v půlce jižní Ameriky.
Hodne uspechu a zážitku
Dráteníku nech si ty blbý kecy.Jet někam dál na Jawičce,je frajeřina a člověk na to musí mít koule.
Přeji mnoho zdaru,a budu sledovat.
To je zase diskuse! I kdyby na tom měl jet jen do New Yorku východní trasou, je to úctyhodný výkon. Pokud vím, pro cestu kolem světa musíte projet všechny poledníky a ujet vzdálenost minimálně od délce obvodu Země. Držím Pavlovi palce, jede sólo, mašinu má pekelně přetíženou, nebude to sranda.
Podle mě "cesta kolem světa" (myšleno zeměkoule) znamená překročit buď všechny poledníky, nebo všechny rovnoběžky. Což tahle trasa splňuje.
Dal bych všechno, abych mohl jet s ním...
svetadilu je 7 - jsou to geograficke "spolecenske" celky kontinentu je 5 - Amerika, Australie, Afrika, Antarktida, Euroasie. Jinak preji hodne stesti, zazitku a hlavne stastny navrat domu
Kdo už máte samolebky, nebo dokonce rybičku? Já jo...