europ_asistance_2024



Jawa vyráží na cestu kolem světa

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ladaT (0) napsal 22.06.2013 v 08:11

To je motorkář!

DOMINATOR (1260) napsal 22.06.2013 v 07:35

Držim mu palce jen aby nedopadl jako vvěčina co na něčem takovem jedou štreku za cvili maji fot jak sedi u moto a maji rozebrany cely motor a to se opakuje.

RScz (4) napsal 22.06.2013 v 06:56

Hodne stesti..Tesim se na reportaze,urcite budou hooodne zajimave..Jo a naprosto me uchvatil dumyslny system kufru,uchyceni a kvalita.Tak to at take slouzi..RAD-ANY.

TommyPchalek (0) napsal 22.06.2013 v 00:25

Hodně štěstí na cestě... Aď se Ti něco nepos*re a ve zdraví se nám vrať! Držím palce

Jirka4137 (114) napsal 22.06.2013 v 00:04

Při údržbě a opravách bude trošku složitější dostat se k jádru pudla, díky tomu že je Konopnice ověšená jak stromek.Přesto cestovat se s ní dá a v Rusku je dostatek podobných nebo stejných strojků.Na devině jsem projel dost a bylo to i docela pohodlné cestování.
Věřím že je velice reálné podobnou cestu asponˇ z 50% dát.Se svářečkou na vaření přetíženého rámu i víc.
Hodně štěstí a z pr. kliku přeji.

libor600 (3) napsal 21.06.2013 v 23:54+1

JwKS Pavel nenech se vytočit hloupými řečmi.Soustřeď se na svoji cestu a ještě jednou,ať se daří a ve zdraví se vrať

JwKS_Pavel (53) napsal 21.06.2013 v 22:42+4

Díky za podněty a podporu. S poruchama musí člověk prostě počítat, motorka dostane do těla a určitě na podobné výlety nebyla jaksi stavěná. Ano, motorka je samozřejmě po repasi a v tuhle chvíli vlastně i po záběhu. Problémy způsobují víceméně nové replikové díly. Neschopnost utěsnit tureckými díly původní vidlici vedla k výměně za osmičkovou, která i víc vydrží. Kotouči jsem odolal hlavně kvůli dostupnosti dílů na cestě. Vape 12V hlavně kvůli svícení a dobíjení notebooku, kamer a foťáku, a pak taky proto, že se 6V žárovky ve světě už leckde blbě shánějí. Podsedlovka je samozřejmě vyztužená a pod bandaskou je molitan lakovanej na černo Kdo chce vědět o úpravách víc, tak šup na proklatej FB Díky všem za i za rybičky a samolepky, jsem rád, že vás pořád jawa zajímá!

Sajdkár (2) napsal 21.06.2013 v 22:14+2

Sám jezdím na jawce 634 rok 82 a mám na ní téměř 100 tisíc km a první GO byla v 78 tisících. Projel jsem na ní Slovensko, Čechy, Maďarsko, Rakousko,Polsko a Ukrajinu a bez jediného problému, tak ten,co psal, že Jawka dojede za humna neví o čem mluví, je to taky asi jezdcem a jeho rukama a tak věřím, že dojede domů v poho a fandím, jel bych s ním.

EEE (7) napsal 21.06.2013 v 21:00

Paráda , hned bych se přidal. Jářku, vlastně ani není pořádně s čím.

valasek (155) napsal 21.06.2013 v 20:25+2

Vydat se na motorce kolem světa, není dnes zase takové drama, dokonce ani za řidítky obstaróžní Jawy. Člověk sedí, užívá si život a frčí. Zvládla to nedávno i ženská, Lucie Kovaříková, navíc na kole a ušlapala přitom skoro 70 tis. km. //cs.wikipedia.org/wiki/Lucie_Kova%C5%99%C3%ADkov%C3%A1
Každopádně je ale prima, že podobní nadšenci nevymírají, že se čas od času najde borec, který si svůj velký sen dokáže splnit. A inspiruje všechny co "tiše závidí" aby hnuli prdelí a taky se za svými sny vydali

Fanyn. (1) napsal 21.06.2013 v 20:24+1

S Mitaskou ve předu klidně dvakrát dokola

1shiva (3) napsal 21.06.2013 v 19:48

To je démon. Koukal jsem že je vybaven tank-vaky a od Lojza, ten kulatý jsem sám navrhl před cestou do Andorry. dobrá volba a chytil se.

mermex (1) napsal 21.06.2013 v 19:35+1

určitě to zvládneš, fandím ti a i závidím

XTeZeto (80) napsal 21.06.2013 v 17:10

flus,flus,flus.To máš pro štěstí.

Itall (10) napsal 21.06.2013 v 16:39

2 stroke: Pokud by byla GO dobře udělaná a kvalitní olej do benzinu, jel bych po GO radši. Samozřejmě, že ne těsně, 10 hodin provozu na zajetí bez velké zátěže se rozumí . A pak se k tomu chovat ohleduplně třeba dalších 10 hodin, zvládlo by se i s tou náloží, záleží na jezdci. Myslím, že jezdec se k motorce bude chovat lidsky po celou dobu, pokud chce někam dojet, neřku - li kolem světa.

Chrolux (0) napsal 21.06.2013 v 16:36

No do riti,tomuto hovorím výzva,držím palce!!!

Makačice (6) napsal 21.06.2013 v 15:54

Teda, koukám do mailu a to se z toho posílání rybiček a samoleBek asi pos.ru Každopádně je to super, Pavlovi to na cestu moc pomůže! Jen lidi mějte trpělivost, tejden do odjezdu a máme ještě moc zařizování, tak to nebude do 24 hodin...imho kdo by chtěl osobní vyzvednutí v Praze, je to možné a zadarmo! Cimburkova 23, Praha 3, 773 969 007. Úřaduju i o víkendu!

Betulina (8) napsal 21.06.2013 v 15:16

Tak to je mazec, ale věřím ,že to Jawka i s řidičem dají. My co jsme na těchto mašinách vyrůstali, tak zapalko výměna za Vape je dobrá volba, to origo by mohlo na tu štreku časem zklamat, Jinak pár žárovek, nějaké lepení pneu apod. Jinak si myslím, že to zvládne jawka hravě.Hodně štěstí

2stroke (63) napsal 21.06.2013 v 15:05

Itall - s Jawou která má motor těsně po GO bych raději nejel, do horka je podle mě lepší, když tý valce budou už trochu vylítané...

2stroke (63) napsal 21.06.2013 v 15:03

Pevel> Přeji hodně štěstí . Jen bych měl na tebe menší dotaz, co se týká úprravy toho stroje: jestli sis vavařil podsedlovku a pod nádrž nacpal karimatku? Díky

Itall (10) napsal 21.06.2013 v 15:02

Pokud jsou zkušenosti, že ND na 634 jsou dostupné, tak je výběr stroje asi racionální. Já myslím, že motorka se podělat nemusí, při slušném zacházení. 22000 km by se mohlo ujet. Motor asi bude po GO po té porci km? Nemyslím, že by někdo jel na takovou cestu s tím, že se stroj určitě podělá, to by byl trochu masochismus, ne? Jawa ve velmi dobrém stavu, při dobré ůdržbě (základní) a slušném zacházení by měla vydržet. Zajímal by mě třeba olej do benzinu.

FiffiQ (19) napsal 21.06.2013 v 15:02+2

Tak se Jawa vysype no a co? Opraví se stejně jako by se opravovala tady, ne? Když můžu rajzovat na 40 let starým japonským mopedu po Evropě, tak proč ne s Jawou po světe?
Přeju ti hodně štěstí, setkání se samými dobrými lidmi (to na východě není problém) a ať to stroj vydrží bez větších potíží.

JwKS_Pavel (53) napsal 21.06.2013 v 14:34+8

Mě soudružky ve škole učily, že světadílů je šest a basta. Já vím, už je to nějaký pátek. Nějaký ten pátek už to taky bude, co jsem byl, Daníku, s Jawou 350/640 v té Tvojí Africe (1994), takže asi budu muset vyprávět hodně starý historky, až se někdo bude ptát . A pak jsem jí dal ještě pro jistotu dvakrát a kdyby se někdo ptal na Austrálii, té jsem dal počichat v roce 2004. Je to tak ok? Jenže to se jenom tak melou kecy v kleci, a to jsem ještě nevyjel... Cesta kolem je cesta kolem. Oběhnout stadion taky neznamená proletět všechny šatny kantýny a záchody, co tam najdeš.
Pokud jde o moto, jede se na starý nikoliv proto, aby byla po ruce výmluva, kdyby se podělala, ale proto, že se podělá. A až se bude muset opravovat je na model 634 dost ND jak v Rusku, tak v půlce jižní Ameriky.

motosport-tv (0) napsal 21.06.2013 v 14:16

Hodne uspechu a zážitku

Anti (394) napsal 21.06.2013 v 14:06

Dráteníku nech si ty blbý kecy.Jet někam dál na Jawičce,je frajeřina a člověk na to musí mít koule.
Přeji mnoho zdaru,a budu sledovat.

Spit_MkI (1) napsal 21.06.2013 v 14:01-1+1

To je zase diskuse! I kdyby na tom měl jet jen do New Yorku východní trasou, je to úctyhodný výkon. Pokud vím, pro cestu kolem světa musíte projet všechny poledníky a ujet vzdálenost minimálně od délce obvodu Země. Držím Pavlovi palce, jede sólo, mašinu má pekelně přetíženou, nebude to sranda.

1100Virago (3070) napsal 21.06.2013 v 13:56+4

Podle mě "cesta kolem světa" (myšleno zeměkoule) znamená překročit buď všechny poledníky, nebo všechny rovnoběžky. Což tahle trasa splňuje.

mr.Mic (14) napsal 21.06.2013 v 13:52+1

Dal bych všechno, abych mohl jet s ním...

Keano (76) napsal 21.06.2013 v 13:24+1

svetadilu je 7 - jsou to geograficke "spolecenske" celky kontinentu je 5 - Amerika, Australie, Afrika, Antarktida, Euroasie. Jinak preji hodne stesti, zazitku a hlavne stastny navrat domu

Vydris (50) napsal 21.06.2013 v 13:09

Kdo už máte samolebky, nebo dokonce rybičku? Já jo...



TOPlist