Při montáži "laďáku" na jednovál je posun využitelných otáček směrem dolů i nahoru.Dole je větší zátah a nahoře to jde lépe točit.Spotřeba plus mínus stejná.Díry ve výkonové křivce jsem nezaregistroval.
Při "vytváření" se řídím pravidlem,že nejmenší průměr trubek ve výfuku se rovná nejmenšímu průměru svodu.Větší je k ničemu,akorát to víc řve.
1 reakcí na tento příspěvek otázka výfuku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otázka výfuku
Edy píše: Sojky> nejsem si ted jistej ale nerovna se nahodou rezonancni vyfuk =otevřený vyfuk = perforovana rouora obalena vatou. a to na zavodech snad zakazany neni ne??
Já myslel rezonanční výfuk tak že vypadá podobně jako u 2T, prostě na svodu je rezonanční komora. To co popisuješ ty je pouze otevřená koncovka ve kterej nic nerezonuje.
1 reakcí na tento příspěvek otázka výfuku
Anti píše: Sojka myslí ty válečky co se teď mastí na svod.Mají to poslední čtyřipade.Já jsem dospěl k obdobnému řešení,ale rezonanční komoru mi dělá vlastní výfuk,ne svod.
Nevim jestli se to dává na nějaký nový motorky, jenom vim že to měli závoďáky v 70tejch a 80tejch letech
První lesklá věc od motoru je svod, černá omlácená dvojitá trumpeta je rezonanční komora, nerezovej válec na konci je otevřená koncovka (děravá roura, železná vata).
Na čtyřtaktu by to mohlo teoreticky pomoct proti ztrátám směsi při střihu ventilů (jsou otevřený oba), ale bude kurva těžký to odladit tak, aby to střelilo zpátky, dokud je výfukovej ještě otevřenej. Ale nemám s tím žádnou zkušenost - mám to na dvojtaktním českém malotraktoru značky Jawa a tam se to projevuje dost výrazně - projev motoru je ohavnej nekultivovanej, díky dírám se ředí každej kvalt na dvakrát, ale pokud mám čas to vytočit, tak vyjiždím za 4 kopce, který to dřív dávalo za dva.
1 reakcí na tento příspěvek otázka výfuku
[img] není rezonanční komora?
Naposledy editováno 12.12.2010 17:52:41