Téma: Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?
 
4.12.2010 v 17:03
Dnes jsme byli opět vyvětrat okované oře (na hřebech).Kolega měl evidentně problém ve výjezdech,později už i na rovině..Přikládali jsme to faktu,že chvilku předtím skončil v potoce...bahno,led-"zalepená" guma...Po vyšťourání toho svinstva mezi špalky se situace nezlepšila...Najednou koukám z boku na jeho zadní kolo,které se protáčelo a guma stála na místě-efekt alá poklice z Cadillacu...Ptám se ho : "Ty tam nemáš haltry???"Odpověď neurčitá-přišlo mi,že neví "Vo co GO"! Včera to navíc přezouval.Nutno podotknout,že tam ještě ke všemu má "Mousse"...K dobru mu budiž,že tu motorku koupil nedávno.Detail v 7´45min ...


Naposledy editováno 06.12.2010 21:31:11
Anketa: Jezdíte na enduru bez haltrů...
Ano
14%
13
Ne
62%
59
Nevím co to je?
22%
21
Musím se podívat
2%
2

4 reakcí na tento příspěvek Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

6.12.2010 v 21:26 | Nahoru | #1
čau chlapi, ted kutím taky vraťáky a pořád nevím jakou velikost mám zvolit? předek mam zatím provrtaný pro M5x30 a na zadku mám 3 středové lajny špalků odvrtané pro M6x35 a krajní mám obavy tak mám zatím díry pro M5 (Vyzkoušeno s pár kusy).

poraďte, je velikost optimal, nebo dát i na předek M6 a cely zadek M6

Mám obavy o řeťez, proto boční na zadku musí být kratší né?

a dáváte to tedy jen jednu matku a bez podložky? to se fakt nepovoluje nebo moc nezalézá do špalku?

Jo a šroubů bude celkem fest že, cca 240 předek a zadek 185, kde nejlip pořídit a jaké, dnes sem se kdesi ptal a kua nerez až za 9kč za kus, to je nějaký pojeb ne?

dík za případné odpovědi.

(reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

6.12.2010 v 21:30 | Nahoru | #2
Systemterror> Hej už to tu Rupair dal asi stokrát nic proti, ale podobných témat se tu točí více, a odpověd kterou hledáš, je tu skoro všude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

6.12.2010 v 21:42 | Nahoru | #3
Systemterror> Jinak pokud se bojíš že jich bude hodně, tak ti rovnou říkám že sed raději doma u televize.
Pokud jsi dostatečný magor,jako tak je kup nejlépe někde ve Feroně, tam je to o dost levnější. Ale zase jestli chceš nerez (bohatě stačí obyč), tak si kup už raději sněžný skůtr. Vyjde tě to levněji a víc si zablbneš.

(reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

6.12.2010 v 22:08 | Nahoru | #4
Systemterror> Koukni sem ...Záleží jak vysoký špalky tam necháš a jakou pneu vrtáš.Na šrouby beru užší!Použití 8-ček či 6-tek záleží co budeš jezdit...Na tvrdý ledový podklad jsou lepší 6-tky,ale rychleji mizí...Podložky nedávej,matka drží v gumě fest.Boční se sjíždějí méně-můžou být kratší...Jinak má Sparko pravdu,už jsem ti jednou odpovídal,že jsi línej hledat! Pokud máš strach jak jsi psal v jiném threadu-tak se na to raději vykašli,ale není důvodJinak já mám vepředu 274 šroubů!!!Jezdíme obyč materiál,protože s tím nerezem za 9Kč za kus si můžeš koupit rovnou origo trellborgy....

Naposledy editováno 06.12.2010 22:10:51

(reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

6.12.2010 v 22:40 | Nahoru | #5

Systemterror píše: čau chlapi, ted kutím taky vraťáky a pořád nevím jakou velikost mám zvolit? předek mam zatím provrtaný pro M5x30 a na zadku mám 3 středové lajny špalků odvrtané pro M6x35 a krajní mám obavy tak mám zatím díry pro M5 (Vyzkoušeno s pár kusy).

poraďte, je velikost optimal, nebo dát i na předek M6 a cely zadek M6

Mám obavy o řeťez, proto boční na zadku musí být kratší né?

a dáváte to tedy jen jednu matku a bez podložky? to se fakt nepovoluje nebo moc nezalézá do špalku?

Jo a šroubů bude celkem fest že, cca 240 předek a zadek 185, kde nejlip pořídit a jaké, dnes sem se kdesi ptal a kua nerez až za 9kč za kus, to je nějaký pojeb ne?

dík za případné odpovědi.



Kupoval jsem ve Ferone na zadek cca 210 kusu M6 x 25 + matky samojistne a podlozky a stalo to asi 300 Kc. Priste koupim klasicke matky a bez podlozek, abych usetril.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist