Sam jsem si ted polozil tuto otazku a nevim.
DiegoGSX-R>prace to muselo dat spousty, ale zda se mi že to turbo se ani nenafoukne jen se točí
Aneb nemusí pršet, stačí když kape! Každopádně to chce to vytrvat a neodvolat , jak to říkal i Galileo Galilei - a přece se točí! Taky se mu tenkrát spousta zpátečníků jenom posmívala , no a kdo měl nakonec pravdu???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
DMC.motobiker>
Čemu se směješ, v době kdy japonci vyjeli se 140ti koňovou 1100(rok 86 tušim?) tk se zbytek světa teprv pás někde na louce a Ducati byla ráda, když vydolovala 80 koní ze svýho dvouválu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
Durex>DMC.motobiker> Každá pořádná motorka je chlazená vodou a olejem Jako moje Busa Ale co se toho vzduchu týká tak si myslím, že když by sme se vrátili v čase někam kolem roku 1970 a pod. do doby třeba Benelli 750 Sei tak ty motorky olejovej chladič neměly. Nebo se pletu?
To já jen pro upřesnění informací u těch Ducati , jinak je mi to celkem jedno...
Jo a nebo takové dnes již legendární šestiválcové závodní MV-Agusty z let 50tých, 60tých a 70tých , také si myslím že neměly chlazení oleje a musely jet opravdu dobře...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
Tom_Riddle>Čemu se směješ, v době kdy japonci vyjeli se 140ti koňovou 1100(rok 86 tušim?) tk se zbytek světa teprv pás někde na louce a Ducati byla ráda, když vydolovala 80 koní ze svýho dvouválu
Dejme tomu , ale zapomínáš že to bylo 87 koní na zadním kole z obsahu 851ccm...
Ta tvoje Suzuki má na zadním kole hádam tak maximálně 110 poníků v obsahově o třetinu větším a daleko složitějším motoru , navíc s galuskou místo zadní pneu a podvozkem, za kterej by se musela stydět i Jawa 350 jak sám říkáš , takže fakt nevím co řešíš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
Stejně tak pokud se budem bavit o absolutním výkonu motocyklovýho motoru mají čtyřtakty jasně navrch.
Jediný v čem dvoutakt vede je litrovej výkon ale o tom se tu nemluvilo a z tvýho příspěvku ani nebylo patrné že to máš na mysli,zřejmě si ani něměl jen si chtěl bejt chytej
Tom_Riddle>Hej blázni, co sem píšete XJR nebo Monster S2R, je vidět, že se v motorkách vyznáte jak koza v petrželi... na GSX-R 1100 nemaj ani omylem. Tahle moto je považovaná za největší nezkrotnou bestii všech dob, co se týče sériovejch motorek. Je to legenda, před kterou nepokleknou jen bezvěrci a motocyklový analfabeti...
DMC.motobiker>Tak abych ti to upřesnil , Monster a SS v kubatůře 600 (resp. 750 ccm a méně) jsou chlazený pouze vzduchem , Monster a SS 750 a výše jsou chlazený vzduchem a mají navíc i chladič oleje , a SBK od Ducati jsou chlazený vodou a mají navíc i chladič oleje! (Takže třeba na mojí 916 jsou chladiče dva, jeden stejnej jako na Monsteru 900 co chladí olej, a druhej vodní! ) Jinak se to ale u Ducati rozděluje jenom na dvouventil vzducháč a čtyrventil vodník , víc není třeba vědět , protože ten chladič na olej mají všechny větší Ducati, a ty menší zase moc nejedou... Nicméně ale třeba takové SS620 (nebo i Monster 695) by možná o titul "nejrychleší vzducháč" usilovat mohlo, protože to chlazení oleje nemá...
Ještě pro upřesnění některé Ducatí SBK olejový chladič nemají a jsou chlazeny pouze vodou jako moje 748s 2002.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
DMC.motobiker>Dejme tomu , ale zapomínáš že to bylo 87 koní na zadním kole z obsahu 851ccm...
Ta tvoje Suzuki má na zadním kole hádam tak maximálně 110 poníků v obsahově o třetinu větším a daleko složitějším motoru , navíc s galuskou místo zadní pneu a podvozkem, za kterej by se musela stydět i Jawa 350 jak sám říkáš , takže fakt nevím co řešíš...
Hele nemáš pravdu ....ty první 11ctkové GSXera měli na zadním kole fakt cca 100 kw...
HlavaXBR>DiegoGSX-R> To opravdu má , možná se ti to hlavě malinko pomíchalo a popletlo a tohle tema má otázku jaká je nejrychlejší vzduchem chlazená motorka? Tady nikdo nemluví o litrovým výkonu ani ničem podobném a v tom patrně spočívá tvoje zmatení. Ale když myslíš že máš pravdu napiš mi tu vzduchem chlazenou dvoutaktní motorku která pojede víc vzducholejový GSXR 1100.
Stejně tak pokud se budem bavit o absolutním výkonu motocyklovýho motoru mají čtyřtakty jasně navrch.
Jediný v čem dvoutakt vede je litrovej výkon ale o tom se tu nemluvilo a z tvýho příspěvku ani nebylo patrné že to máš na mysli,zřejmě si ani něměl jen si chtěl bejt chytej
takže otazka zněla: "KterE vzduchem chlazenE motorkY jsou nejvykonnejsi a nejrychlejsi?"
záměrně jsem zvětšil pismena která ukazují na množné číslo. tudíž odpověď: Dvoutaktní. bez jakekoliv konkretizace značky a typu. tak sorry že to takhle blbě chápu hold nejsem megamozek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
pylot>Mno ne ze bych vam do toho chtel kecat ale je rozdil jestli je motorka chlazena vzduchem a nebo vzduchem a olejem ne? Napriklad vsechny tyhle motory ala bandit jsou chlazeny taky olejem coz je taky medium s tepelnou kapacitou... prijde mi nefer stavet je proti cistejm vzduchacum jako jsou monstery a SSka.
Jj taky si myslím. Už první Gsxr měly SACS (suzuki advanced cooling systém) olej byl rozstřikován na dna pístů. Hlavně,že pán Tom Riddle se v těch motorkách vyzná za nás.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
2stroke>Hele nemáš pravdu ....ty první 11ctkové GSXera měli na zadním kole fakt cca 100 kw...
Nechce se mi tomu moc věřit , ale brát vám to hoši nebudu...
Těch 115 je už reálnějších...
1 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
HlavaXBR>Taky myslím že starý gsxr ze seriovek, jinak možná dragstery z H-D twinů.
Já to říkal hned na začátku ale nejvíc mě stejně pobvil ten dvoutaktář
DMC.motobiker>Nechce se mi tomu moc věřit , ale brát vám to hoši nebudu...
Těch 115 je už reálnějších...
1 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?
V olejový bandě bylo na přední straně žebrování, které chladil vzduch, tamtudy procházející do karburace.
Je to tedy čistej vzducháč, nebo vzducháč s chladičem oleje, teoretici?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
J.R..>Otázka je zajímavě položená,tazatel tady nepíše jestli má na mysli seriově vyráběné mota,nebo upravené či specialy ,je to dost zavádějící.Já bych vsázel na motory Harley a S§S. Spoustu z těchto strojů se chladí jenom vzduchem.A velká výhoda je ,že Haryk je jedna velká stavebnice,takže se nechá postavit motor kterej může mít nesmyslnej výkon některý draky maj až 1600 HP. Otázkou je co se ze seriovejch dílu dá postavit a kolik poníku to bude mít.
na co tam maji to předni kolo? asi jen kvuli manipulaci v depu ne?
Edit: taky myslim že stejně tak se použiva i motor GSX-Ra a ten musí kulit víc
Naposledy editováno 19.11.2010 09:19:50
1 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?
DiegoGSX-R>na co tam maji to předni kolo? asi jen kvuli manipulaci v depu ne?
Edit: taky myslim že stejně tak se použiva i motor GSX-Ra a ten musí kulit víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
pesastor> Je to tedy čistej vzducháč, nebo vzducháč s chladičem oleje, teoretici?????
To je jedno , protože tak či onak nepatří mezi nejrychlejší...
Čistej vzducháč je SS620 od Ducati a to už trochu jede!
1 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?
DMC.motobiker>To je jedno , protože tak či onak nepatří mezi nejrychlejší...
Čistej vzducháč je SS620 od Ducati a to už trochu jede!
"jede" 210, ale myslím že jsou daleko rychlejší vzducháče. To není nic na honění maximálky. SS1000 jede 250, ale ta má malinkej olejovej chladič. Škoda že už nic takovýho nedělá, třeba s 11kovým motorem, to má už přes sto koní a je to neuvěřitelně lehoučký.
A jinak za 20 minut na okruhu jsem měl na teploměru 165 stupňů. Možná tam ten olejovej chladič později nedávali pro nic za nic.
Naposledy editováno 19.11.2010 12:51:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... | kubikula8 | 14 | 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf |
Babeta spojky Babetta Classic 50 | simon123 | 0 | 24.4.2022 v 19:51 simon123 |
Je správně zapojena ? Babetta Classic 50 | totom | 2 | 16.6.2019 v 21:20 posoldikml |
Manuál Babetta Classic 50 | posoldikml | 0 | 16.6.2019 v 21:19 posoldikml |
Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kro... [1 ... 11, 12] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, Jawa 250/559, Jawa 50/20... | Doly_cz | 344 | 19.1.2018 v 09:54 Doly_cz |