globalmoto_kveten





Téma: te 310 info
16.11.2010 v 07:59
Zdarec. Chci se zeptat jestli máte nějaké skušenosti s TE 310? Jaký je rozdíl mezi 2010-2011 a celkově jízdní vlastnosti. Právě o ní uvažuji a nevím který ročník vzít. Akorát v ceně vím o dost velkém rozdílu. Nebo nějaká lepší alternativa. Díkec
Anketa:
2010 - 165t
21%
3
2011 - 190t
79%
11

(reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 08:44 | Nahoru | #31
Balouch> jde oto co bylo příčinou a jak se rozlítla?

(reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 08:52 | Nahoru | #32

RSWR>Dělal jsem 4ks Yamah 300ccm ( 3xWR 250F 1xYZ250F) a všechny dodnes jezdí. Všechny měly pod 100mth. když se montoval kit a teď mají všechny přes 250mth. a fungují bez problému.
3ks jezdí závody, jedna jen hobby po lese.
3ks měly kit Athena 280ccm, 1ks kit S2 290ccm.

Husky TE310 2009 (velký motor) má větší krouťák vespodu, jinak jede skoro stejně jak TE250. Se stříkačkou není problém, ale občas odejde něco okolo (čidlo, konektor apod.). Kit310 je na ní ATHENA.
Na new Husky 2010-1 jsem nejel, nemůžu porovnat.



co vím tak novej motor dvepade vydrží víc. starej při fest závodení ve 100 mth radeji delají novej nekdo kolem 150 mth takže na nem najedou o třetinu víc, mluvím opravdu o závodech furtfullgas, takže pro nás to brát s rezervou ten servis ale ten novej je lepší takže myslím že i s tou tříkulí byde vyvedenejší a když fabrika tu 310 pořádne nakonuje tak to bude super zbran oproti 450 kám, ten bejby motor je oproti 450 poloviční, kor oproti baworácké 450

te 310 info

18.11.2010 v 10:42 | Nahoru | #33
A ten novej "baby" motor je u 250 od 2010 (vcetne) a u 310 od 2011? Nebo take od 2010?

te 310 info

18.11.2010 v 11:01 | Nahoru | #34
Baby je 250 09-11 a 310 - 11

1 reakcí na tento příspěvek te 310 info

18.11.2010 v 11:08 | Nahoru | #35
KTM-Rudy> Už to tu bolo predsa viac krát , tak ešte raz:

TE 250 2010 - 2011
TE 310 2011
TC 250 2009 - 2011

(reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 11:18 | Nahoru | #36
volodaj> Diky, to tu chybelo, takovy prehled.

te 310 info

18.11.2010 v 11:31 | Nahoru | #37
Jestli říkáte, že je novej TE 250 spolehlivější než starej, tak je podle mě TE 250 2010- nejlepší enduro 250 na trhu... Já se právě u té nové zběsilé 250 obával živosnosti..

te 310 info

18.11.2010 v 11:43 | Nahoru | #38
konkretní případ, Martin Gottvald delal starej motor 250 4T nekde při osmdesáti až devadesáti mth, pro jistotu aby nekde nezustal ,když jede o titul tak se nedá spolíhat na náhody, to znamená že delá na své motorce třeba třikrát ročne generálku, když jede jednu motorku když dve ta se to rozloží ty hodiny a tuhle novou když sem s ním o tom mluvil tak říkal ted mám 130 mth a ješte vydrží neco málo takže se na ni spolíhá víc, o tom že je na dobrým podvozku a lehoučká šikovná do ruky ani nemluvím, ale me je teda příjemnejší pořád asi 450 protože kde prásknu za plyn tam me vytáhne, no je taková víc blbu vzdorná a určite na motor mužu najet víc, ted před erzem sem nechal udelat motor ve 220 mth abych mel jistotu že bude všechno cajk, když me stál erzberg peníze, ale jinak bych ho nedelal a ješte bych neco najel.

1 reakcí na tento příspěvek te 310 info

18.11.2010 v 17:16 | Nahoru | #39
Tak tedy váhám na jaro mezi WR250F a TE 250 kolem roku 2010 no uvidíme, co zrovna padne do oka...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 18:41 | Nahoru | #40

Krá.lík>Tak tedy váhám na jaro mezi WR250F a TE 250 kolem roku 2010 no uvidíme, co zrovna padne do oka...



Yamaha WR 250 F mod. 2010 neexistuje, byla 2009 a teď bude až 2011. Jinak rozdíl mezi WR 2007 a 2011 jsou jen polepy. Tzn. WR 2007-2011 je pořád stejná motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 19:30 | Nahoru | #41
RSWR> Díky za upozornění. Spíš se přikláním k tý TE 2010, ale moc jich neni a vyloženě do nové se mi peníze dávat nechce. Koukal jsem, že na motoinzerci je ta žlutá WR, co jsi dřív míval... ta by se mi líbila

(reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 20:03 | Nahoru | #42
RSWR> to neni jenom v polepech. Taky se liší barva vík motoru a hlavy, ale to se nebojim že bys nevěděl

neviš jestli se neplánuje novy WR na základu novyho YZ-F? Už sou ty WRka celkem dlouho beze změny. Se řikalo že rok po YZ 450F s otočenou palicou bude aji WR a ono pořád nic...

Naposledy editováno 18.11.2010 20:08:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 20:14 | Nahoru | #43
Krá.lík> Tu máš aj jeho aktuálnu. Mať zvyšné prachy, tak idem zajtra pre ňu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 20:42 | Nahoru | #44
RSWR> Rosťó-Co bude?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 21:31 | Nahoru | #45

marko>RSWR> Rosťó-Co bude?





te 310 info

18.11.2010 v 21:32 | Nahoru | #46
Tak tomu neverim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 21:42 | Nahoru | #47
RSWR> ne ne ???? !!!

(reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 23:45 | Nahoru | #48

FRELA>RSWR> ne ne ???? !!!



Nee, nebojte.....

te 310 info

19.11.2010 v 07:20 | Nahoru | #49
A jezdil jste někdo 310 2011? Jak to jede s tím novým motorem a rámem, jestli je to rozdíl..

1 reakcí na tento příspěvek te 310 info

19.11.2010 v 07:58 | Nahoru | #50
Jasne ze to bude rozdil, kdyz je to "nova" motorka. Vzdyt se tu o tom pise.

(reakce na) te 310 info

19.11.2010 v 09:02 | Nahoru | #51
RSWR> Rosťó to bych ti spíš věřil jachtu než toto,ty si krosovou nekoupíš už kvůli enduru po ČR a nebo,že by v létě endurovou oranžádu-hehe.

(reakce na) te 310 info

19.11.2010 v 14:00 | Nahoru | #52
KTM-Rudy> To jo, ale psalo se že stará 310 je skoro horší než 250 2010, tak by mě zájímalo, jestli ta nová 310 je opravdu ovladatelností a lehkostí podobná na novou 250 akorát víc koní a krouťáku..

2 reakcí na tento příspěvek te 310 info

19.11.2010 v 15:24 | Nahoru | #53
Petersonn: Sice jsem na ní nejezdil, ale technicky je to v podstatě vytuněná TE 250 2010, takže pouze víc koní a krouťáku.. Slůvko "pouze" ale neni na místě, protože dle mého názoru to bude právě ten poslední krůček k čtyřtaktní dokonalosti..

(reakce na) te 310 info

19.11.2010 v 16:44 | Nahoru | #54

Balouch>Petersonn: Sice jsem na ní nejezdil, ale technicky je to v podstatě vytuněná TE 250 2010, takže pouze víc koní a krouťáku.. Slůvko "pouze" ale neni na místě, protože dle mého názoru to bude právě ten poslední krůček k čtyřtaktní dokonalosti..



už i TE 250 2010 jede moc pěkně (nevim jak yamaha, ale podle mě trochu víc než KTM a otevřená Honda). 310ka postavená na tomhle motoru je ta čtyřtaktní dokonalost, jak jsi pěkně napsal

(reakce na) te 310 info

19.11.2010 v 17:35 | Nahoru | #55
volodaj> ta by byla , ale já si radši počkám na tu TE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) te 310 info

19.11.2010 v 20:38 | Nahoru | #56
Balouch> Škoda jen,že i čtyřtaktní dokonalost je jen slabej odvar dvoutaktní krásy..

(reakce na) te 310 info

19.11.2010 v 22:25 | Nahoru | #57
David gas>

te 310 info

21.11.2010 v 16:12 | Nahoru | #59
David gas: Nedá se nesouhlasit..

te 310 info

21.11.2010 v 19:44 | Nahoru | #60
to TE310 se mi velice libi...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Názory na husqvarna Husqvarna TE 310 Alistar 13 13.4.2019 v 21:24 krokoš
motorka při zahřátí chcípá Husqvarna TE 310 Fučák 3 27.6.2018 v 10:28 Quad
Husqvarna TE310 09 Husqvarna TE 310 Slavik 0 20.3.2018 v 08:24 Slavik
Husqvarna TE 310 Husqvarna TE 310 poolacek 6 3.1.2017 v 19:23 spacy


TOPlist