globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sytič
3.11.2010 v 17:06
Sytič na páčce má krok cca 5 cm,ale samotný přidávání a ubíraní za studena se děje na dráze okolo jednoho milimetru (v druhé třetině chodu).Dělá mi to od začátku ,ale už mne to sere.Najít správnou polohu je chirurgické umění .
Nevíte kde může být chyba?

2 reakcí na tento příspěvek Sytič

3.11.2010 v 17:09 | Nahoru | #1
Stejnej problém Výměna lanka nepomohla...

(reakce na) Sytič

3.11.2010 v 17:10 | Nahoru | #2

moneW>Stejnej problém Výměna lanka nepomohla...


Co máš za motorku ?

Sytič

3.11.2010 v 17:30 | Nahoru | #3
Hoj, hele jestli Te to utesi, prace se syticem je u me taky vzdycky takova predehra :D Mozna bolistka Inazumky

Sytič

3.11.2010 v 18:02 | Nahoru | #4
ahoj ja sem to řešil nedavno na mojí motcezkus sundat nádrž a očistit železo jak spojije všechny 4 sytiče, a samotné čudlíky který zajíždí do karburátoru a v neposlední řadě promazat lanko
v bowdenu je to sice teflon ale stejně já to udělal a je to bomba

Sytič

3.11.2010 v 19:33 | Nahoru | #5
Jojo.taky mně to tak dělá,ale už jsem si zvykl

Sytič

3.11.2010 v 20:08 | Nahoru | #6
Asi je to nejaka nemoc, me to taky blbne, ja sem zase myslel ze to dela jak ji mam pretryskovanou, tak je videt ze asi ne.

3 reakcí na tento příspěvek Sytič

3.11.2010 v 21:56 | Nahoru | #7
U Inazum je toto asi po určité době normální,mě to dělá taky ale nevidím v tom nějaký závažný problém.Už vím jak za to chytit. Víc mi vadí,že po týdnu naskočí mašina až tak na páté startování,protože asi pomalu nasává benzín z nádrže přes podtlakový ventil.Nevíte někdo jestli se to dá odstranit aby startovala na drc?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

3.11.2010 v 22:10 | Nahoru | #8

Harys>U Inazum je toto asi po určité době normální,mě to dělá taky ale nevidím v tom nějaký závažný problém.Už vím jak za to chytit. Víc mi vadí,že po týdnu naskočí mašina až tak na páté startování,protože asi pomalu nasává benzín z nádrže přes podtlakový ventil.Nevíte někdo jestli se to dá odstranit aby startovala na drc?


Musíš se u ní pomodlit
Klekni si na pravou stranu ,vytáhni od karburátoru hadičku na ovládání benzínového podtlakového ventilu strč jí do pusy,nasaj ,ucpi jazykem a dej si třikrát Zdrávas Maria

Naposledy editováno 04.11.2010 14:46:15

1 reakcí na tento příspěvek Sytič

3.11.2010 v 22:29 | Nahoru | #9
Tak to ja ji po tydnu nastartuju uplne normalne na poprvi,ale tak jednou mi chcipne, vetsinou ji stahnu sytic moc brzo, ale je to asi o cvyku , ale dal sem si do ni dobry svicky, NGK mi tam furt odchazeli tak tam mam BRISK AOR12LGS a sem snima spokojenej, jiny bych tam uz nedal, co tam mam brisky mi neodesla svicka, a to ji muzu ulejt jak chci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

3.11.2010 v 22:42 | Nahoru | #10

Harys>U Inazum je toto asi po určité době normální,mě to dělá taky ale nevidím v tom nějaký závažný problém.Už vím jak za to chytit. Víc mi vadí,že po týdnu naskočí mašina až tak na páté startování,protože asi pomalu nasává benzín z nádrže přes podtlakový ventil.Nevíte někdo jestli se to dá odstranit aby startovala na drc?


ventil by mel mit polohu pri (benzin jde i pri nenastartovanem motoru), u moji suzi je to supkou dozadu, koukni jak to mas ty

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

4.11.2010 v 07:10 | Nahoru | #11

DRN>ventil by mel mit polohu pri (benzin jde i pri nenastartovanem motoru), u moji suzi je to supkou dozadu, koukni jak to mas ty


U Inazum žadný kohout není.Ovládá se jen podtlakem

(reakce na) Sytič

4.11.2010 v 08:21 | Nahoru | #12

Antigos>U Inazum žadný kohout není.Ovládá se jen podtlakem


fakt? jsem nevedel, to je teda dost debilni, kdyz me stoji suza treba 14 dni tak je treba naplnit karbece jinak bych se ustratoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

4.11.2010 v 08:24 | Nahoru | #13

Antigos: U Inazum žadný kohout není.Ovládá se jen podtlakem


A jak je řešená rezerva?

(reakce na) Sytič

4.11.2010 v 08:41 | Nahoru | #14
Harys> To by me taky zajimalo... zvlast ted kdy uz vyrazim tak jednou za tyden, za 14 dni je startovani docela psina...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

4.11.2010 v 08:53 | Nahoru | #15

Antigos>Musíš se u ní pomodlit
Klekni si na levou stranu ,vytáhni od karburátoru hadičku na ovládání benzínového podtlakového ventilu strč jí do huby,nasaj ,ucpi jazykem a dej si třikrát Zdrávas Maria


Toto perfektně funguje . Právě jsem to vyzkoušel a naskočila bez odmlouvání napoprvé a bez nějakého trápení.Hned mám lepší pocit.
Tím nasátím se vlastně otevře podtlakový ventil a benzín nateče do karburátorů a je problém vyřešen.
Díky za použitelné rady.

Sytič

4.11.2010 v 09:50 | Nahoru | #16
U 750 Inazum kohout neni. U 1200 je,ale poloha PRI neni. Pouze ON-OFF-RES.
Se syticem nemam absolutne zadny problem,packa funguje perfektne v celem rozsahu. Nechal jsem vymenit svicky, sesynchronizovat karbce a promazat lanko sytice (slo velmi ztuha) a jezdim 2 sezony naprosto bez problemu.
Po tydennim nebo nekolikatydennim stani, po zime startuju na prvni brnk.
Naopak pri startovani dennim pridavam trosku plyn a v tomto pripade taky napoprve.

Opravdu si na ten stroj nemohu stezovat

Sytič

4.11.2010 v 10:29 | Nahoru | #17
Koukám u Suzuki normální věc s tím laborováním sytiče
Mi to na Bigu též hapruje,přes zimu na to musím kouknout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

4.11.2010 v 14:44 | Nahoru | #18
Harys> Není zač.
Jen sem popletl strany.Je to na pravé straně.

(reakce na) Sytič

4.11.2010 v 14:47 | Nahoru | #19

1100Virago>A jak je řešená rezerva?


Má palivoměr poté se ještě rozsvítí kontrolka a pak už jen tlačíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

4.11.2010 v 15:08 | Nahoru | #20

Antigos>Harys> Není zač.
Jen sem popletl strany.Je to na pravé straně.


Na to jsem přišel celkem hned,že ta podtlaková hadička vede z pravé strany ze čtvrtého karburátoru.Teď přemýšlím,že tam vrazím téčko a nějaký malý ventil,abych tu hadičku nemusel pořád sundávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

4.11.2010 v 15:15 | Nahoru | #21
Harys> Taky jsem přemýšlel ,že si tam dám malej podtlakovej balonek.Jenže ,asi by to rozhazovalo karburaci.Ale téčko by mohlo být v pohodě.

Naposledy editováno 04.11.2010 15:15:52

Sytič

4.11.2010 v 18:52 | Nahoru | #22
Tak tak, má palivoměr a kontrolku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

4.11.2010 v 18:57 | Nahoru | #23

Antigos>Harys> Taky jsem přemýšlel ,že si tam dám malej podtlakovej balonek.Jenže ,asi by to rozhazovalo karburaci.Ale téčko by mohlo být v pohodě.

Naco tam davat takovi kraviny, tenhle kohoutek neni spatne, nemusis se ho vubec vsimat, a chyta to snim dobre, maximalne po zime zastartujes dvakrat naprazdno a na potreti uz musi bezet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

4.11.2010 v 23:49 | Nahoru | #24

Kinyo>Naco tam davat takovi kraviny, tenhle kohoutek neni spatne, nemusis se ho vubec vsimat, a chyta to snim dobre, maximalne po zime zastartujes dvakrat naprazdno a na potreti uz musi bezet.


Myslím ,že takhle to nefunguje,alespon né u té mojí.Zkus si spočítat ,jak dlouho musíš ten podtlak udržet,než plně zaplavíš karburátory.Nemluvě o tom jakou směsí mezitím trápíš svíce

(reakce na) Sytič

5.11.2010 v 18:23 | Nahoru | #25
Antigos> Tak v karburatorech ti nejakej ten benzin zustane a po jednom natoceni ti tam zase dotece, a svickam by to zas az tak nemelo vadit protoze maji spis toho benzinu min nez vic aby se ulila, ale uz sem tu nekde psal ze sem si poridil Brisky a mam stim klidek, chyta v pohode, nebo si nech spis seridit karbice, ale je pravda ze ja ji mam pretryskovanou tak tam de asi vic benzinu a asi mi chyta lip, nemam stim zadnej problem.

Sytič

5.11.2010 v 18:24 | Nahoru | #26
Docela se divim co ma lidi inazumu, jeste sem nikoho na ceste nepotkal.

(reakce na) Sytič

16.4.2011 v 21:23 | Nahoru | #27
Kinyo> kde si sehnal tyhle svíčky nemužu je nikde najít. dík

(reakce na) Sytič

26.4.2011 v 23:23 | Nahoru | #28
moneW> kdyz mi dlouho stoji(MYSLIM TIM INAZUMA) TAK SUNDAM HADICKU KE KARBURATORUM NALIJU BENEL SYTIC NAPLNO A TOCIM TAK NA POTRETI UZ JEDE POCKAM AZ SE TROCHU SROVNA A JETO...

Sytič

29.4.2011 v 08:13 | Nahoru | #29
Mám rok 2002, na motoru žádný úpravy a chytá na "drc" i po dlouhém stání, ráno při teplotách kolem nuly. Svíčky NGKáčka. Pokud vám špatně chytá, tak je problém v karburátorech, nebo v podtlakovém ventilu přívodu paliva. Sytič má sice dlouhý chod, ale při ubírání po nastartování si s tím člověk opravdu musí pohrát, děje se na velmi krátké dráze, ale to je uvšech Inazum a domnívám se, že u Bandasek taky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist