globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: průřez akrapovičem nebo jiným laďákem
 
2.11.2010 v 11:15
Zdravim, mám dotaz. hledám to všude možně ale zatím beznadějně. scháním obrázek průřezu nějakým laďákem. Ne že bych si chtěl udělat doma svůj vlastní ale borec předemnou nějak zvláštně potunil origo výfuk na hornetovi a začíná mi trošku vadit střílení z vejfuku po vytočení, myslim si že to nebude moc zdravý pro ventily a pod... ale zase nechci čistě sériovej pač nechci jezdit na vysavači takže bych ho zkusil nějak upravit... díky za rady i za kritiku

1 reakcí na tento příspěvek průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 11:18 | Nahoru | #1
kazdy vyfuk ma prurez jiny...zalezi jestli je otevreny,nebo prepazkovy,od toho se pak odviji hodne veci.....

Naposledy editováno 02.11.2010 11:19:08

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 11:20 | Nahoru | #2
hlavne strileni do vyfuku bude spis nenastavenim smesi na postaveny vyfuk nez spatnou konstrukci

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 11:21 | Nahoru | #3
ladak(absorbcni tlumic) je derovana roura obalena tlumici vatou... na to nepotrebujes obrazek... jak hodne velkej hluk to dela je pak urceny prumerama, dylkam, pouzitou vatou atd atd...

origo vyfuk je tzv "rezonancni" ruzne pospojovany komory.. to navrhnout a vyrobit funkci je pro bezny lidi asi nemozny

(reakce na) průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 11:30 | Nahoru | #4
sherm14> právě že přmeejšlim nad těma přepážkama který tam myslim že byly(a) a borec předemnou je prorval něčim.. tak jsem myslel že bych juknul na akrapa a posbíral bych inspiraci ale to si asi moc věřim

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 11:39 | Nahoru | #5
Mužu ti ukázar průřez seriovím...
[img]
[img]
[img]

Naposledy editováno 02.11.2010 11:40:42

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 11:43 | Nahoru | #6
jestli to střílí do výfuku pod plynem, tak je to příliš bohatou směsí a nikoliv upraveným výfukem

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 11:44 | Nahoru | #7
Strileni je pri otevrenem vyfuku docela obvykle, nekdy se to da zlepsit obohacenim volnobezne smesi, odpojenim PAIR a nekdy taky ne. Vzhledem k tomu, ze mi 50000 km strileni neudelalo vubec nic s jazyckovymi ventily PAIR (planzetky silne cca 0.1-0.2 mm), je strach ze to udela neco ventilum uplne k smichu

EDIT: pisu vyhradne o strileni pri deceleraci..

Naposledy editováno 02.11.2010 11:45:50

1 reakcí na tento příspěvek průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 11:54 | Nahoru | #8
no mě to vystřelí když to za jízdy vytočim a pak jdu prudčeji na brzdy.. jako je normální že motky střilej ale většinou je to lehce a todle je fakt prda...
dík za fotky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 11:57 | Nahoru | #9

Huby>no mě to vystřelí když to za jízdy vytočim a pak jdu prudčeji na brzdy.. jako je normální že motky střilej ale většinou je to lehce a todle je fakt prda...
dík za fotky



jestli ti to střílí po ubrání plynu, pak je to moc chudá směs. Nevyhoří ve válci ale ještě hořící proteče přes ventil až do svodu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 12:10 | Nahoru | #10

seikos>jestli ti to střílí po ubrání plynu, pak je to moc chudá směs. Nevyhoří ve válci ale ještě hořící proteče přes ventil až do svodu



neni to nahodou tim, ze upraveny vyfuk ma mensi zpetny tlak a tak se zmeni vyplachovani hrncu?

Aneb neser se do tuningu kdyz to nedelas poradne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 12:15 | Nahoru | #11
Skalik> Něco takovýho si myslim taky.. proto bych to chtěl "opravit" a na to jsem chtěl průřez kvalitním laďákem

(reakce na) průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 12:29 | Nahoru | #12

Huby>Skalik> Něco takovýho si myslim taky.. proto bych to chtěl "opravit" a na to jsem chtěl průřez kvalitním laďákem



problem je v tom, ze snizit zpetnej tlak ma ladak v popisu. A jak psal nekdo vyse je to provrtana roura omotana tlumici vatou.

Vyznam ladaku je a) rev b) zvyseni vykonu, ale to chce sladit s motorem a sanim

Pouceni pro tebe, enchces vysavac tak trp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 12:33 | Nahoru | #13

Huby>Skalik> Něco takovýho si myslim taky.. proto bych to chtěl "opravit" a na to jsem chtěl průřez kvalitním laďákem



kvalitni ladak vypada stejne jako nejlevnejsi samodomo.. v podstate.. jen ten kvalitni nema vsechny ty prumery a delky od oka, ale na zaklade vypoctu/mereni...

prpazky atd jsou v seriovem rezonancnim vyfuku, to neokoukas, bud sehnat seriovej(bejvaj levny jety) nebo ten vykuchanej pritlumit... zalezi jak to je vlastne "poladene" pokud jen vysekany prepazky, musel bys dovnitr dat tu perforovanou rouru a obalit vatou... coz bez vybaveni jde spatne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 13:01 | Nahoru | #14
assassin> k čemu je ta roura a vata vlastně dobrá?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 13:09 | Nahoru | #15

KedaR_K>assassin> k čemu je ta roura a vata vlastně dobrá?



to je logicky ne? cast plynu tima dirama v roure odejde do vaty kde se zbrzdi (zjednodusene) kdyz bys mel holou rouru tak to netlumi vubec, kdyz holou vatu tak to tlumi moc a ne dlouho.. do te doby nez vylita:)

to znas jak v akcnich filmech strilej skrz polstar kdyz nema byt vystrel slyset ne?

Naposledy editováno 02.11.2010 13:10:38

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 14:20 | Nahoru | #16
no ještě nevom jak hodně je vykuchlej, nelezl jsem do něj... jen vim že je průchozí a že do toho někdo lezl v tom zozšíření z roury na tlumič...

(reakce na) průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 15:41 | Nahoru | #17
assassin> Nekdy se chytam za hlavu , co dokazi lide dat za neuveritelny peniz , za provrtanou rouru s vatou, kterou musi jeste co dva roky vymenit, odmenou je jim nadavani vsech okolojdoucich ,, co to jede za idiota s kravalem,,

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 19:08 | Nahoru | #18
valná většina "laděných" vejfuků - vnitřní trubka provrtaná popřípadě nějáká přepážka

Jinak pan google by taky mohl něco vyhrabat

Naposledy editováno 02.11.2010 19:15:07

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 19:36 | Nahoru | #19
Ahoj já má komplet Akrapa (se svody) a střílí mi to občas, když to rozjedu a pak uberu plyn. Jinak možná by ti průřez daly na www.daracing.cz, zkus se informovat

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

2.11.2010 v 20:22 | Nahoru | #20
mám origo a když mám studený motor, taky to lehce střelí po ubrání plynu...

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

3.11.2010 v 07:38 | Nahoru | #21
Já jsem si vyrobil tohle
Ztlumí se to alespoň o 6dB, což je dost. Na bublání laďáku to má vliv malinko , spíš není tak slyšet.

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

3.11.2010 v 09:03 | Nahoru | #22
díkes... nenapadlo mě zadávat to na google anglicky

průřez akrapovičem nebo jiným laďákem

3.11.2010 v 20:04 | Nahoru | #23
"Laďák" Tenax a taky mi občas vlítne trocha benzínu do výfuku a rubne to :) myslím si, že to nebude nějak extra problém ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist