globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Predpremiera Ducati Diavel
1.11.2010 v 20:05
..oficialne foto http://www.motocicl...oto-9487&ipage=1 ..zopar detailov:162 koni 127.5 Nm,210 kg,karbonova verzia (S) 207 kg,predna 120 kolo ,zadny 240 ,plyn ride by wire,3 mapy,2 pristrojovky,bezklucovy start..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 09:07 | Nahoru | #61
koza> všechno co si napsal je pravda ...Diavel bude "ve svý" třídě - třída

Jen kdo zažil tu ztrátu kil potom co přesedlal z mastodonta na např. Monstra co mám dnes, nemůže logicky v týhle "příšeře" najít moc zalíbení.
ZRX1200 měl 124HP/114Nm(pocitově stejně silný jak Testastretta), plně stavitelnej rám, 6písty Tokiko a dala se s ním jezdit kudla.Jenže mělo o víc jak 30kg víc - a to je tak velkej limit!Kdo poznal rozdíl, asi se dobrovolně nevrátí

Ale v zásadě zcela souhlasím stím co si napsal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 12:48 | Nahoru | #62
t_freedom> masakr prispevky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 13:45 | Nahoru | #63
Zimic> a to jako dobře nebo špatně ...

Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 14:57 | Nahoru | #64
Je to záležitost názoru.Mě se líbí

Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 15:05 | Nahoru | #65
Krásný ,mě se líbí

(reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 16:07 | Nahoru | #66
t_freedom> nechal jsem to schvalne neutralni

Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 16:55 | Nahoru | #67
Za mě teda nic moc, stejně jako novej Monster.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 18:35 | Nahoru | #68
t_freedom> Uff !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 18:43 | Nahoru | #69

sponny>Je dobrá


ano je dobrá a dobrý je za 3

Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 19:15 | Nahoru | #70
Na předku jakoby něco chybělo. Laufy se mi nelíbí. Jinak je to zajímavá, pěkná motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 20:51 | Nahoru | #71
veselak73> ...ach!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 21:33 | Nahoru | #72
t_freedom> Jsem s tebou , tak jen do nich!

(reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 22:33 | Nahoru | #73
DMC.motobiker> já se vpohodě shodnu i s Kozou, kterej psal rozumně...jen miluju ty emotivní výlevy (nejen)mladejch bouzků co o Ducati slyšeli tak maximálně na Nově natož aby na ní někdy seděli. Prostě každý kilo navíc se musí odbrzdit a v zatáčkách odmakat - Ducati byla vždy o jízdě(ačkoli si jí hodně kupovali i lakýrky,protože byla "drahá") ...ale tohle bude "jen" drahý a jízda na tom bude jak na 230kg mašině ...ale jasně ...jdem do nich DMC

Predpremiera Ducati Diavel

4.11.2010 v 22:36 | Nahoru | #74
jak uz jsem napsal primo k clanku-Ducati Diavel -moc hezka motka a jedna z mala ktera se mi libi vic ze strany kde vyfuky NEJSOU...,stavba,motor,vykon,vybava OK,minus-predni svetlomet jak zkopirovanej od intrudera a tragicky vyfukovy svody..,delany jak v garazi na kolene..,davam 2-,tot vse,jen muj nazor a prvni dojem

(reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

5.11.2010 v 07:56 | Nahoru | #75

t_freedom>koza> všechno co si napsal je pravda ...Diavel bude "ve svý" třídě - třída

Jen kdo zažil tu ztrátu kil potom co přesedlal z mastodonta na např. Monstra co mám dnes, nemůže logicky v týhle "příšeře" najít moc zalíbení.
ZRX1200 měl 124HP/114Nm(pocitově stejně silný jak Testastretta), plně stavitelnej rám, 6písty Tokiko a dala se s ním jezdit kudla.Jenže mělo o víc jak 30kg víc - a to je tak velkej limit!Kdo poznal rozdíl, asi se dobrovolně nevrátí

Ale v zásadě zcela souhlasím stím co si napsal...



Jasný ,já mám taky radši lehčí,vím co udělá 5kg pevné váhy dolů i 0,5kg rotující , ale na Diavelu se mi nejvíc líbí to klamání tělem ,jako když tygr obtěžuje slona a on ho po chvili trefí a je po všem.
A co teprve vyděšený očička hošíka na R1 co spatří v zrcátku něco co ho brutálně dotahuje a vypadá na první pohled jako z kategorie choper/cruiser ,tohle bude noční můra všech masérů a pozérů!

Predpremiera Ducati Diavel

5.11.2010 v 09:56 | Nahoru | #76
ten spolujezdec tomu fakt moc neslusi

nevim no,chtelo by to videt na zivo a pak by bylo jasno

Predpremiera Ducati Diavel

5.11.2010 v 10:41 | Nahoru | #77
serte na masírku hroší Diavel, nový Tuono V4 - to je pecka!

1 reakcí na tento příspěvek Predpremiera Ducati Diavel

5.11.2010 v 10:41 | Nahoru | #78
serte na masírku hroší Diavel, nový Tuono V4 - to je pecka!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

5.11.2010 v 12:17 | Nahoru | #79

oxygen>serte na masírku hroší Diavel, nový Tuono V4 - to je pecka!


Tuono se už vůbec nepovedlo , vypadá to jak RSV4 po crashi...

(reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

5.11.2010 v 12:57 | Nahoru | #80

DMC.motobiker>Tuono se už vůbec nepovedlo , vypadá to jak RSV4 po crashi...



1 reakcí na tento příspěvek Predpremiera Ducati Diavel

5.11.2010 v 23:08 | Nahoru | #81
serte na to, jak vypadá to se musí jinak: za jízdy zavřít voči a užívat si tu mrchu pod sebou!

(reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

6.11.2010 v 00:04 | Nahoru | #82

oxygen> to se musí jinak: za jízdy zavřít voči a užívat si tu mrchu pod sebou!


To já si raději užívám oboje - jak tu jízdu tak i pohled na ten stroj!

...a proto jezdím na Ducati!

1 reakcí na tento příspěvek Predpremiera Ducati Diavel

6.11.2010 v 00:59 | Nahoru | #83
Hoši, hoši... Musíte se na tu motorku koukat taky tak, že to není vaše jediná. Mně se to líbí a docela si dovedu představit, že si jí koupim. Teď mám na silnice ST4s (2002), ale už je to stařenka. I když je všestranná a pohodlná, už jí mám dlouho. A mimochodem, váží víc než Diavel a má nějakejch 120k. Zhruba 7.000km ročně nalítám na okruhu na 1198S (předtím 1098S) a opravdu nemám potřebu si na silnici cokoliv dokazovat nebo to snad "někomu nandavat". Když už mám vůbec chuť vzít motorku na silnici, chci si jet nenáročnou, bezpečnou a stylovou projížďku. A nedovedu si představit mít jinou motorku než Ducati. To všechno Diavel bude umět...

Predpremiera Ducati Diavel

6.11.2010 v 10:02 | Nahoru | #84
mě osobně se to teda líbí ... a to že Ducati moc nemusím líbí se mi to i víc než V-max ..

(reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

8.11.2010 v 10:05 | Nahoru | #85
Biker_xx> ...vše co píšeš má hlavu i patu a pod všechno bych se podepsal ...jen ...ty přeci nejsi zástupce "běžného" motocyklisty... běžný motocyklista nedělá 7000km ročně na okruhu
Na věci jako takové to, ale nic moc nemění. Na silnici by každej měl jezdit tak aby zvládl i případnou chybu někoho jinýho,jasná páka.
Už nevím jak to podat, aby mě zase nebylo něco podsouváno ...tedy, pokud nebudu masér a budu chtít jezdit a využít co nejvíce(tedy tak z 50%) potenciál motocyklu a budu chtít Ducati - koupím si jednoznačně Streetfightera, jenž má jasný a nepopiratelný sportovní ambice - suchá váha pod 170kg/ výkon 155Hp ... oproti Diavelu jenž má ambice veskrze ekonomické(myslím tím ze strany firmy Ducati)

Naposledy editováno 08.11.2010 12:03:24

Predpremiera Ducati Diavel

8.11.2010 v 15:41 | Nahoru | #86
Já ti rozumim, ale já se jen snažim říct, že každej chce od motorky něco jinýho. A bejt nejrychlejší nebo nejefektivnější na silnici, neni svatej grál pro každýho. Naopak spousta lidí nechce motorku dokonalejch jízdních vlastností taky proto, že na takovejch motorkách je nuda jezdit pomalu. Velkou roli u každý motorky i auta hraje pocit z vlastnictví, nejen funkčnost. Už jen proto má každej výrobce široký portfolio produktů. A já tvrdím, že jestli má Ducati ve svym portfoliu nějakou díru, pak je to tohle. A jestli má ta výplň týhle díry nějak vypadat, pak právě takhle. Takže z mýho pohledu je to od Ducati trefa do černýho.

Predpremiera Ducati Diavel

8.11.2010 v 18:06 | Nahoru | #87
a mě zase by se líbila ta Ducati, co se mi vůbec nelíbí - nová Mutistrada S !!!

Predpremiera Ducati Diavel

8.11.2010 v 22:48 | Nahoru | #88
Ta udávaná hmotnost je na typ motocyklu a celkovou stavbu hodně zajímavá, i když speciálně taloši jí počítaj nejenom bez všech provozních kapalin ale i bez baterie.
Oproti konkurenčním strojům teda jasná výhoda, ale pro sportovní jízdu bude stejně limitující šířka pneu (zadní 240mm), dlouhý rozvor a úhel řízení tak že to asi fakt bude jen o masírce a pro lidi, který stejně ani moc jezdit neumí

Predpremiera Ducati Diavel

8.11.2010 v 23:30 | Nahoru | #89
Za mě Nevim,proč by se měli omezovat.Neni to rozhodně žádný půltunový hovado,ale spíš takovej Monster pro pohodlný,nebo přerostlý lidi.Já(195/130)na tom vypadam stejně jako floutek 170/80 na mym Monsteru a se svejma proporcema budu mít rozhodně s tou zadní gumou míň práce,než průměrnej Ital.
Mě osobně u Ducati chybí ještě Scrambler a 800ccm enduro na drátech ve stylu Elefanta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predpremiera Ducati Diavel

9.11.2010 v 07:27 | Nahoru | #90
Delta a ostatní : ano píšu dobrá Po stránce dezignu se může a nemusí líbit . Co se týče jízdních vlastností , tak nevím jak kdo z vás , ale já na ní nejel , ani jsem jí neviděl in natura , tak se můžu jenom dohadovat jak to vlastně opravdu vypadá a jede . To znamená , že ve skutečnosti vím úplný hovno a souzení týhle mašiny je jen tlučení hubou . Jestli budu mít možnost se na ní projet , tak můj osobní pocit bude pouze subjektivní dojem a nebudu ho ostatním předkládat jako verdikt , na to tu jsou jiní , co jsou za to placení
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tip na poladěnou S4 Ducati Přestavby, Ducati Monster S4 pepek9 29 31.10.2012 v 13:19 t_freedom
Tip na poladěné ducatky Ducati Přestavby Strobi 8 5.5.2011 v 14:52 -RUM-
Ducati muscle bike Ducati Přestavby coffeeracer 28 26.8.2010 v 21:49 ada81
MH 900 Evoluzione Ducati Přestavby HanysRR 12 15.5.2009 v 14:11 TroyLee
Ducati s japonským řadovým čtyřválc... Ducati Přestavby Droppi 21 3.2.2009 v 23:34 F1na


TOPlist