Nečekám, že se něco naučím tady u klávesnice, ale tak pár rad do začátku asi není k zahození. Po několika "minutách" jízdy už vím, že tam sotva zúročím nějaký zkušenosti z cca 7mi let závodění na litrovým stocku
Motorka je YZ 250F, takže asi to "nejhodnější", co jsem zkoušel a logicky šel do toho. Takovou pomalejší MX trať mám skoro za barákem, takže to je můj výchozí bod..
Zajímají mě tyto věci
- posez na motorce
- práce s brzdami, spojkou a plynem
V těchto situacích
- zatáčky prudké (fáze nájezd - průjezd - výjezd)
- zatáčky otevřené (fáze nájezd - průjezd - výjezd)
- skoky (fáze odraz - vzduch - dopad)
- výjezdy + rovinky (příčný nerovnosti, výmoly)
Nebo jestli je někde něco shrnuto, jak na MX jěždění a nepřerazit se, případně si nevytvořit špatný návyky.. Uvítám zkušenosti i s konkrétníma fotkama.
Poslední dotaz k řidítkům - mám cca 178cm a na motorce, kterou jsem koupil, jsou redukcemi zvýšená originál (bez hrazdy) řidítka o 2cm nahoru. Je lepší to tam nechat nebo je mám zase pustit dolů? Když se ale teď postavím vedle originál CRF 250, tak jsou řídítka stejně vysoko..
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně na MX/Enduro jízdu?
Viz. foto:
[img] a ještě hrozně klouzala sedačka (ikdyž to bylo asi i těma "montérkama"), motorka byla něčím pěkně naleštěná ...včetně sedačky. Předpokládám, že by bylo lepší, aby klouzala co nejmíň.
Naposledy editováno 28.10.2010 23:25:45
Perňa_81>Jo a jináč co se ještě týká těch řidítek, tak tu motorku přede mnou jezdil kluk cca o 10cm vyšší než já a jsou tam daný mezikusy, aby je zvýšil o 2cm. Neměl bych přeci jen si je dát do originál výšky nebo jsou zvýšená výhodou? ..přeci jen jsem zvyklej na nižší řidítka ze silnice, tak by to tak "nepřirozený" nemuselo být..
Viz. foto:
[img] a ještě hrozně klouzala sedačka (ikdyž to bylo asi i těma "montérkama"), motorka byla něčím pěkně naleštěná ...včetně sedačky. Předpokládám, že by bylo lepší, aby klouzala co nejmíň.