Nečekám, že se něco naučím tady u klávesnice, ale tak pár rad do začátku asi není k zahození. Po několika "minutách" jízdy už vím, že tam sotva zúročím nějaký zkušenosti z cca 7mi let závodění na litrovým stocku
Motorka je YZ 250F, takže asi to "nejhodnější", co jsem zkoušel a logicky šel do toho. Takovou pomalejší MX trať mám skoro za barákem, takže to je můj výchozí bod..
Zajímají mě tyto věci
- posez na motorce
- práce s brzdami, spojkou a plynem
V těchto situacích
- zatáčky prudké (fáze nájezd - průjezd - výjezd)
- zatáčky otevřené (fáze nájezd - průjezd - výjezd)
- skoky (fáze odraz - vzduch - dopad)
- výjezdy + rovinky (příčný nerovnosti, výmoly)
Nebo jestli je někde něco shrnuto, jak na MX jěždění a nepřerazit se, případně si nevytvořit špatný návyky.. Uvítám zkušenosti i s konkrétníma fotkama.
Poslední dotaz k řidítkům - mám cca 178cm a na motorce, kterou jsem koupil, jsou redukcemi zvýšená originál (bez hrazdy) řidítka o 2cm nahoru. Je lepší to tam nechat nebo je mám zase pustit dolů? Když se ale teď postavím vedle originál CRF 250, tak jsou řídítka stejně vysoko..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně na MX/Enduro jízdu?
Zkoušet můžu až o víkendu
Perňa_81>Tom_TE450> Hele, je večer - tma, zima ..domů daleko, protože v práci, tak "jezdím" aspoň takhle. Nic od toho nečekám (moc dobře vím, kolik lidí se ptalo mě, "jak a co na okruhu" a taky jsem se jim "nevysmál").. Jen pro vysvětlení
Zkoušet můžu až o víkendu
Nemyslím,že by se ti vysmíval,ale pokud chceš jezdit off road,je lepší to konzultovat na blatech. Všř mi. Škoda,že jsi tak z daleka...