globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 600F - kapota
22.10.2010 v 22:20
Zdravim, chtěl jsem se zeptat, na kolik může vyjít nalakování kapoty na týhle CBR 600F (r.v. 99). Foto přikládám dole.
Tahle se mi zalíbila, takže se chci optat. No a moje poslední otázka směřuje k tomu, jak je na tom tohle CBR 600F4 technikou oproti třeba Hornetu 03, SV 03 a v poslední řadě i CBR 600F4i. Přemýšlím nad tim, jestli neni lepší na první šestivku dát míň peněz, koupit starší, než třeba Horneta 05. Zbytek peněz dát bud' na hadry, benzín nebo třeba dát do auta. Zkrátka, jestli se vyplatí připlatit 20-30tis, nebo jestli to vyjde nastejno. Mluvím o přestupu ze 125tky. Předem dík


Anketa: Koupit starší nebo novější?
Lepší starší
96%
23
Lepší novější a dražší
4%
1
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 22:28 | Nahoru | #1
můj názor není objektivní ale za mě tahle mašina se povedla hodně moc a ještě dnes se neztratí

(reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 22:31 | Nahoru | #2
macek44> dneska už se takovýhle prakticky nedělaj, škoda.. mně se líbí i designově, prostě na svoji dobu nádhera, navíc mi je sympatičtější než plno mašin, co se dělá dneska

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 22:33 | Nahoru | #3
konkrétně tudle motorku znám Je kámošova.. Jinak jestli je lepší si připlatit? Myslím, jak píše macek44 , že tendle model je krásnej a povedenej, udělá hodně parády a supr svezení a zbytek bych nechal na hadry, atd..) Ale to je jenom můj názor..

(reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 22:35 | Nahoru | #4
MaraCBR> čekám, kdy přijde, je matrixbikera já už jsem si s nim psal, takže vim, jak na tom je , přibližně.. a dal mi svolení, abych se zeptal, na kolik to vyjde, to lakování

CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 22:38 | Nahoru | #5
jo taaak, tak to je pak jiná

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 22:38 | Nahoru | #6
Tak záleží na tom v jakém stavu ta starší bude... Co se týká kapot, tak zajeď do Kolína k dealerovi Hondy a ten ti poradí šikovýho lakýru v okolí nebo ti můžu dát kontakt na fešáka, který lakuje kapoty mě, je to vesnice Žhery, několik km od Kolína... K té motorce, já přestupoval z malé motorky na fazera a pak jsem vzal CBR 600 FSport, ale klidně bych se nebál jít rovnou do toho cbr... Záleží na tom jak moc velkej bezmozek jsi... Pokud řešíš peníze, tak raději starší v dobrém stavu a hlavně pořiď kvalitní oblečení... Hornet tě zas nebude tolik lákat tahat za plyn, páč na něm sedíš jak za stolem a tím bys v té dnešní silniční džungli mohl přežít

(reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 22:43 | Nahoru | #7
Prasouš> jojo, dík.. no, za bezpozka se nepovažuju, to určitě.. už jen to, že mám dvácu čtyřtakt.. takže furt jezdim kolem kila.. a opatrnej jsem, aspoň si to myslim, i ostatní to o mě řikaj, tak nevim K tomu Hornetu, to se mi taky na něm líbí, no.. ale to CBR nemá taky nějakej čistě sportovní posez, né?

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 22:54 | Nahoru | #8
Objektivně říkám že cbrko je pohodlnější než hornet. Máme doma obě. Je to zvláštní, ale je to tak. Hlavně sedlo má míň příjemný. Komplet hadry doporučuju rozhodnopádně a to nezávisle na moji motorce, ale to jsme si psali. Nebudu se vměšovat, aby mě někdo neobvinil že ovlivňuju. Jinak doporučuju do záčátku dát si tam to škrcení. (I tak to jede 160-180) Když jsem to koupil tak sem si myslel že m to neškrtili. Pravda předtim sem měl enduro 4T 125.

Naposledy editováno 22.10.2010 22:57:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 22:57 | Nahoru | #9
matrixbiker> neva hele, jakej rok Horneta? To jsou moji dva největší kandidáti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 22:58 | Nahoru | #10
FiFi.> 05, ale ten neprodávám. Je tátův a má najeto 6000. Už si ho asi nechá nafurt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:01 | Nahoru | #11
matrixbiker> jasný.. a když to porovnáš ty dvě motorky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:13 | Nahoru | #12
FiFi.> Hornet má vyžší (vzpřímenější) pozici. Ale rozhodně ne pohodlnější. Nemoch sem se zkamarádit se řadičkou, ale to je asi o zvyku. Nejsi krytej před větrem/deštěm. Táta tam má štítek, ale stejně žádnej slávek. (prostě naháč) Blbě se na to dávaj kufry (textilní). Technicky starší motor. Z cbr 98.

Cebro má lepší brzdy/motor/krytí/jízdní vlastnosti/uložnej prostor/ přístup k baterce/atd... Ta motorka je podle mě lepší, taky proto jsem si nekoupil Horneta. Jenže já sem zaujatej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:15 | Nahoru | #13
matrixbiker> a když to vezmeš objektivně?

Hornet 05 má motor z CBR 98? Ta F4 už má jinej než F3?

2 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:25 | Nahoru | #14
Jo má. Je tam novější motor. Vůbec ta 99 byl přelom. Vždyť skoro celá ta motorka se akorát faceliftovala do roku 2006 (konec Fka).

CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:25 | Nahoru | #15
2x

Naposledy editováno 22.10.2010 23:25:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:29 | Nahoru | #16
matrixbiker> tak to jsem nevěděl. To, že 05tka Hornet má starší motor než 99 CBR. Ještě se zeptám na spotřebu, ikdyž u týhle motorky bych neměl, ale já rád cestuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:36 | Nahoru | #17
FiFi.> Závisí na jízdním stylu a škrcení cca 5-7 l. Přesně sem to nikdy neměřil.

Naposledy editováno 22.10.2010 23:36:54

(reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:38 | Nahoru | #18
matrixbiker> víc to žere, když je to zavřený?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:41 | Nahoru | #19
FiFi.> míň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:51 | Nahoru | #20
matrixbiker> já myslel, že když to bude točit víc (S 25kW), tak si vemzme víc.. ale tak vono to bude jedno, bude plus mínus hodně podobný..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:53 | Nahoru | #21
FiFi.> S 25 tomu klesne top výkon zhruba na 9000, takže točíš míň.

(reakce na) CBR 600F - kapota

22.10.2010 v 23:58 | Nahoru | #22
matrixbiker> aha, tak to jo.. už tě nebudu otravovat a i s těma 25kW to jede?

2 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - kapota

23.10.2010 v 00:00 | Nahoru | #23
Docela jo 160-180. Dalo to 200 s větrem v zádech a z prudkýho kopce. Klidně otravuj stejně bych tu visel.

Naposledy editováno 23.10.2010 00:01:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

23.10.2010 v 00:02 | Nahoru | #24
matrixbiker> Nevim, na co bych se zeptal.. Takovou blbou otázku.. z 0-100 nevíš za kolik? to bude podstatnější, než top speed

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

23.10.2010 v 00:07 | Nahoru | #25
FiFi.> Nevím to sem nikdy neměřil. Tady máš starší zavřenou, takže o něco rychlejch asi.

Jdu spát zatím čus.

Naposledy editováno 23.10.2010 00:08:24

(reakce na) CBR 600F - kapota

23.10.2010 v 00:20 | Nahoru | #26
matrixbiker> jojo, měj se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

23.10.2010 v 00:25 | Nahoru | #27

matrixbiker>Jo má. Je tam novější motor. Vůbec ta 99 byl přelom. Vždyť skoro celá ta motorka se akorát faceliftovala do roku 2006 (konec Fka).



Malinko poopravím Od 01 je už vstřikování, takže jen facelift to nebyl. A vyráběla se do 07. Já jsem taky momentálně na lovu Fka. A pokud se rozhoduješ estli starší (99-00) nebo novější (01-07), tak jde asi jen o to, estli tu motorku chceš na delší dobu, nebo spíš jen na sezónu, na vyzkoušení, apod. Když to bude spíš jen nárazovka, tak radši starší. Je tam úspora až do desítek tisíc a na ceně určitě tolik časem netratí. Estli seš přesvědčenej, že u Fka ostaneš dýl jak dvě tři sezóny, volil bych nějakej novější stroj, který s tebou "zestárne".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

23.10.2010 v 00:31 | Nahoru | #28
Švagr> no, co jsem se dočet, tak od 01+ je to stříkačka, má jiný kapoty a budíky.. tot' vše, ne? A výkon o 3kW vyšší.. Mně se víc líbí možná ta starší, jednak kvůli ceně a myslim, že by mě postačila. Měla by žrát dokonce míň. A platit třeba 20tis navíc za těch pár změn? To mi přijde docela drahá sranda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

23.10.2010 v 08:46 | Nahoru | #29

matrixbiker>Docela jo 160-180. Dalo to 200 s větrem v zádech a z prudkýho kopce. Klidně otravuj stejně bych tu visel.



Leda zeskaly ne?Ja dal max 130 zalehnutej strasne dlouha rovinka,ale byl to boj A hrozne mi to skubalo a na to jsem nemel nervy tak sem to otevrel

Kolik ma najeto?Pocitam asi přes 40t,to už by mela mit rozvody,napinak,ventily....A na kapoty to nejezdi vypada pěkne a i z ladakem hm... A už má i 25kw v Tp to jsou usetrene starosti Ja bych ji bral

Naposledy editováno 23.10.2010 09:06:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - kapota

23.10.2010 v 09:37 | Nahoru | #30
demon90> to je divný, já měl CBR 600 96 , do 150 to zrychlovalo v rámci možností rychle a na 170 jsem se taky dostal, byť jsem v tu dobu měl skoro metrák V tom musel být zakopanej pes..
Jinak CBR 99 v tý žluto-černo-modrý je prostě libovka
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist