jelikož sem odjakživa blázen do motorek tak sem se po čase rozmýšlení,malování a plánování konečně rozhoupal k tomu abych koupil nějakou motorku na přestavbu.původně jsem chtěl stavět Café racer,ale nějak se to zvrtlo do Bobber přestavby protože typ motorky si o to vyloženě říkal.Suzuki GN 400 má sice jednoválcový motor,ale vzhledem k rozpočtu 20000,- i s hodnotou motorky to prostě musí stačit.motorku jsem koupil v rakousku za 300 euro v nepojízdným stavu.
zprovoznit motorku mi trvalo cca den.po pročištění palivovýho systému a výměně oleje,kterej byl černej jak bota motorka naškytla a po dalším vyladění karburace jela jak ďábel.
postupně jsem začal tvořit nějaké linie abych věděl jak to bude vypadat a samozřejmě sem vyházel všechny nepotřebné sračky,co zbytečně zatěžovali motorku.
další krok byl odstrojit motorku
a tak nějak naštelovat podvozek abych dřel držkou vo asfalt.
potom jsem měl dilema jestli zaříznout nebo ponechat zadní stavbu.rozhodl jsem se že tam udělám plech který překlene zadní stavbu a zakončí motorku.
sedlo je vyrobeno doma na koleni-dveřní pant, pružiny ze sedla na kolo,kůže od místního sedláře,plech od kováře a hvězdičky sem si vyrýval sám.
koleno výfuku vyráběl známý na zakázku z nerezu a koncovka je od emga.
kola jsem nechal nakomaxitovat na červeno
rám na bílo
potom jsem zjistil že teče gufero na sekundárním kolečku,takže nastalo náhlé zdržení.musel se pulit motor,horkotežko shánět potřebné ložisko,gufero,těsnění pod hlavu.tím se to docela prodražilo ale motor je jak novej.Musim poděkovat tátovi kterej mě s motorem pomohl
a při tý příležitosti sem vyleštil sací kanál aby směs měla co nejmenší odpor
koupil sem na aukru vzduchovej filtr KN za pjetičento
dal sem motorku na kola,motor do rámu,no prostě sem poskládal všechno co jsem mohl a tohle je nynější stav
a ted bych potřeboval sehnat řidítka na vidlice s objímkama na 35 mm.nevim jestli si je mám nechat udělat nebo kde je sehnat.vetšinou maj jen průměr 50 mm.přední světlo už mám,jen dodělat elektriku a hlavně ty řidítka a muže se to jet projet
piště jak se vám to líbí či nelíbí,ale myslete nato že je to moje první přestavba s rozpočtem 20tisíc, kterej sem ještě ani nepřekročil
2 reakcí na tento příspěvek Přestavba na bobber ze Suzuki GN 400
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na bobber ze Suzuki GN 400
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na bobber ze Suzuki GN 400
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na bobber ze Suzuki GN 400
včera jsem se konečně pořádně projel a dodělal mouchy.zajel sem motor,olej to nežere,akorát spojka trochu prokluzuje,ale třeba si ještě sedne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na bobber ze Suzuki GN 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na bobber ze Suzuki GN 400
Naposledy editováno 10.02.2011 20:47:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na bobber ze Suzuki GN 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na bobber ze Suzuki GN 400
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na bobber ze Suzuki GN 400
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na bobber ze Suzuki GN 400
a po obdrzeni jseou jednou rocne kontroly,
Papiry legalne u nas de velmi spatne bud po zlegalitovat jako stavbu= 120 000 kc
nebo stejna motorka ktera bude jeszdit na technicke a prehazovat spzku.
A jeste jedna moznost ale to musi byt znami v nemecku tam legalizace stavby je kolem 500 eur