1 reakcí na tento příspěvek Naco si dát pozor při výběru
Naposledy editováno 06.10.2010 21:30:06
2 reakcí na tento příspěvek Naco si dát pozor při výběru
- kontrola vsech udaju a cisel dle velkeho TP i maleho TP ( OTP )
- kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour cerny? pak by to signalizovalo prilis bohatou smes
- neni kour bily? pak zrala vodu
- neni kour modry? pak by to signalizovalo, ze zere olej
1 reakcí na tento příspěvek Naco si dát pozor při výběru
bonista>Dík za rozsáhlej popis a ještě jedna věc,už jsem jich pár zkouknul,i když na fotkách,je normální že čísla na tachometru nejsou v jedné řadě a jsou rozházená? Dá se očekávat stočení tachometru jak je to v Čechách národním sportem? Jo,a už jsem slyšel že i v Německu se dá narazit na stočenou motorku,už tam pár šikounejch čechů pracuje. Je pravda že to je od týpka co tahá ,,stále ještě,, auta.
Ale například v Německu jde od srpna 2005 o trestný čin pokud takový zákrok není jasně zdokumentován v servisní historii vozidla. "Zákon, který trestá manipulaci s tachometrem, jsme zavedli, protože neustále stoupala nabídka falšování údajů na tomto zařízení. Na internetu a v novinách se objevovaly inzeráty, v nichž lidé nabízeli přetočení tachometru právě s odkazem na beztrestnost takového jednání," vysvětluje Ingo Strater, mluvčí německého ministerstva dopravy.
Zákon je také jedním z důvodů, proč mají ojetiny v německých bazarech na počítadlech mnohem více kilometrů než v českých. I v Německu však dochází podle českých dovozců k podvodům.
jinak me bylo doporuceno zkontrolovat dorazy rizeni, zda nejsou ulomeny a tak, dale kdyz mas pustenej motor tak ho na neutral vytocit a a pri ubrani plynu poslouchat aby nezachrastilo (silneji) z hlavy (rozvody), dale se muzes kouknout pod motor, zda tam ma kdyt, zda neni nejaky pobouchany - jezdila by v terenu, jinak asi jako u vsech ostatnich
Naposledy editováno 21.01.2012 09:26:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |