globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vliv oleje(viskozity) na hydr. napínák rozvodů...
4.10.2010 v 11:04
může dle vás mít vliv použití motorového oleje za "hustší" viskozitu,př: 15W50 za předepsanou 10W40, na hydraulický napínák rozvodového řetězu a tim i celoou rozvodovou soustavu???

1 reakcí na tento příspěvek vliv oleje(viskozity) na hydr. napínák rozvodů...

4.10.2010 v 13:15 | Nahoru | #1
Hlavne neresit kraviny ....10W/15W znamena mez cerpatelnosti a tim zakladni viskozitu pri ony nizky minusovy teplote, tzn. projevuje se vlastne jen u studenyho motoru, resis snad jestli ma motor provozni teplotu oleje 40° kdyz se jede v mrazu nebo 120° kdyz to tavis po dalnici v 30kach? to se viskozita meni jako prase. Od toho aby motor jel na spravnym tlaku oleje je tu redukcak a vic te nemusi trapit. Vic jak zakladni viskozita u motorky je dulezitejsi skutecna teplota oleje vs. trida oleje, kterou tam lejes tzn jestli 40ka, 50ka a co je predepsany... ale olej s vyssi viskozitou nema vliv na opotrebeni napinaku retezu....driv, kdyz se jeste pocitalo v manualech s tim, ze motorka jezdi i v zime, tak tam bylo napsany treba to, ze do 15° se ma pouzivat 20w40 a nad 10° 10w40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vliv oleje(viskozity) na hydr. napínák rozvodů...

4.10.2010 v 13:40 | Nahoru | #2

Jindra650>Hlavne neresit kraviny ....10W/15W znamena mez cerpatelnosti a tim zakladni viskozitu pri ony nizky minusovy teplote, tzn. projevuje se vlastne jen u studenyho motoru, resis snad jestli ma motor provozni teplotu oleje 40° kdyz se jede v mrazu nebo 120° kdyz to tavis po dalnici v 30kach? to se viskozita meni jako prase. Od toho aby motor jel na spravnym tlaku oleje je tu redukcak a vic te nemusi trapit. Vic jak zakladni viskozita u motorky je dulezitejsi skutecna teplota oleje vs. trida oleje, kterou tam lejes tzn jestli 40ka, 50ka a co je predepsany... ale olej s vyssi viskozitou nema vliv na opotrebeni napinaku retezu....driv, kdyz se jeste pocitalo v manualech s tim, ze motorka jezdi i v zime, tak tam bylo napsany treba to, ze do 15° se ma pouzivat 20w40 a nad 10° 10w40



vše co píšeš jsem věděl až na to, že je tam nějakej redukční ventil-to je pro mě novinka-potom, jak píšeš by to vadit nemělo...

Ovšem to, že je to na studenej motor hlučnější a trvá déle než ty mechanický zvuky po úplném zahřátí zmizí, je zřejmě díky "hustší" viskozitě - fakt...

já to měl na studenej motor vždy hlučnější a nějak sem to neřešil, ale teď mi to začalo při 2 a4tis. hodně rezonovat-rozvody a je to slyšet i při jízdě...

Po úplném zahřátí bych řekl, že motor jde na Hayabusu standartně...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist