paolo_novy Přidat reklamu

Téma: viko
26.9.2010 v 13:08
zjistetě mi prosim vas jak je vysoke viko od zapalovani diky(ten nejvyši bod asi nad zapalkem diky

viko

26.9.2010 v 13:17 | Nahoru | #1
jak to myslíš?

viko

26.9.2010 v 13:20 | Nahoru | #2
když sundaš viko od zapalka tak jak je vysoke proste kdyz das metr na spodek vika a zmeris kde je nejvyšši tak kolik to meri proste jak je vysoke

viko

26.9.2010 v 14:02 | Nahoru | #3
nooooo

viko

26.9.2010 v 20:09 | Nahoru | #4
Jestli si zejtra vzpomenu, tak ti to oměřím, ale vůbec netuším, k čemu ti to bude. Původní dynamo je tam dost natěsno - vůle mezi šroubem rotoru a víkem je cca 5 mm.

viko

27.9.2010 v 08:58 | Nahoru | #5
nemam co delat tak delam stahovat na primar kolečko a rozlisovač karteru, až du mit 250

viko

27.9.2010 v 09:05 | Nahoru | #6
foto

[img]

viko

27.9.2010 v 09:43 | Nahoru | #7
Aha, tak to jsem tě blbě pochopil, myslel, jsem, že chceš vědět hloubku. Každopádně ale na rozlisovač karterů tenhle rozměr nepotřebuješ. Stačí vzít nějakej poctivej kus železa a vyvrtat 2 díry se stejnou roztečí jako mají šrouby držící stator dynama. Uprostřed vyvrtáš díru na šroub, kterej budeš při stahování dotahovat. Pak na prostřední díru navaříš matku a máš stahovák hotovej.
stahovák

viko

27.9.2010 v 19:46 | Nahoru | #8
oki dik a jak budu pulit jakou stranu mam sundavat tam kde je zapalko nebo spojka?

viko

27.9.2010 v 19:48 | Nahoru | #9
ted se divam na fotky takže ten karter ze strany zapalka

viko

27.9.2010 v 19:55 | Nahoru | #10
mimochodem skvěly stahovak na primarni kolečko uz vim co budu dělat až udělam rozlisovač

viko

27.9.2010 v 19:57 | Nahoru | #11
učit se češtinu?

viko

27.9.2010 v 19:59 | Nahoru | #12
asi ne

viko

27.9.2010 v 20:01 | Nahoru | #13
jaky si mám koupit ten šroub metrický jemný? s malým stoupaním? a asi tvrzeny že?

viko

27.9.2010 v 20:22 | Nahoru | #14
Na rozpůlení stačí normální šrouby - jak můžeš vidět použil jsem obyčejný vraťáky, protože jiný jsem nenašel Nejvíc dostávaj zabrat při stahování primárního kolečka, pokud se ti teda nezačne prohýbat dřív celej stahovák jako mě

1 reakcí na tento příspěvek viko

27.9.2010 v 20:25 | Nahoru | #15
jenom mam strach jestli se nevyrvou ty zavity v motoru jak se tam prichyti ten stahovak

1 reakcí na tento příspěvek viko

27.9.2010 v 20:27 | Nahoru | #16
A nastuduj si prvně nějakou literaturu - ideálně Opravy a údržba motocyklů JAWA od Dočkala. Nebo stručnej návod na rozebrání motoru je u mně na webu

(reakce na) viko

27.9.2010 v 20:30 | Nahoru | #17

Kuřin>jenom mam strach jestli se nevyrvou ty zavity v motoru jak se tam prichyti ten stahovak



Je potřeba zašroubovat šrouby co nejhlouběji to půjde. U stahováku primárního kolečka by taky bylo ideální mít středovej šroub, ale funguje to i bez něj. Stačí dotahovat jen pákou klíče, nenastavovat žádnou trubkou, a mělo by to vydržet.

(reakce na) viko

27.9.2010 v 20:52 | Nahoru | #18
_Hans_> opravy a udržba jawa dočkal a to je nekde na vebu nebo si ju musim koupit?

viko

27.9.2010 v 21:15 | Nahoru | #19
a tesneni tmel mezi kartery si daval jaky?

viko

27.9.2010 v 21:24 | Nahoru | #20
Knížka je i na netu ,ale existuje několik rozumných důvodů, proč si ji koupit zde

Mezi kartery normálně červenej silikon na motory.

1 reakcí na tento příspěvek viko

27.9.2010 v 21:28 | Nahoru | #21
A papir tam nedáváš silikon se ti z teho ytrhne a nebude ti to tesnit

(reakce na) viko

27.9.2010 v 21:31 | Nahoru | #22
Kuřin> Proč by se proboha silikon trhal? Zkontroluje se rovinnost styčných ploch karterů a pořádně se odmastí a pak to drží jak helvétská víra. Jestli někdo tvrdí opak, tak se silikonem neumí pracovat. Papír mezi karterama na velkejch JAWÁCH nikdy nebyl. Ve výrobě to těsnili Hermetikem

viko

27.9.2010 v 21:34 | Nahoru | #23
aha ale videl sem aji se prodava tesneni http://www.motokram...ni-jawa-250-panelka/

viko

27.9.2010 v 21:38 | Nahoru | #24
Když tam to těsnění dáš, tak se ti zvětší vůle předlohový hřídele a budeš ji muset o to víc vypodložit, ale proč to dělat, když silikon těsní dostatečně dobře

viko

27.9.2010 v 21:40 | Nahoru | #25
oki tema uzavřeno

viko

27.9.2010 v 21:47 | Nahoru | #26
jooo jeste sem se nedozvedel ja to je teda vysoke to viko nebo ten karter nebo jak mas dlouhy ten stahovak?

viko

27.9.2010 v 21:54 | Nahoru | #27
jooo jeste sem se nedozvedel ja to je teda vysoke to viko nebo ten karter nebo jak mas dlouhy ten stahovak?

viko

27.9.2010 v 22:01 | Nahoru | #28
To nemáš přístup k tomu motoru?

Máš štěstí, že se mi pod stolem válí dynamo, takže rozteč mezi dírama je 83 mm. Pak ještě vyvrtáš dvě díry s roztečí zhruba o 30 mm větší na 8 šroub. Ty pak slouží na vytlačení klikovky z levého karteru, ale tenhle rozměr už jen tipuju. Viz obrázek

Stahovák na primární kolečko taky nevím. Ten jsem ani nevyráběl, náhodou měl starej pant ze dveří správnou rozteč děr

viko

27.9.2010 v 22:03 | Nahoru | #29
aha dik
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3898, 3899] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116970 Dnes v 23:21 Koudy01
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist