paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07
22.9.2010 v 18:39
Zdárek lidi!
Měl bych na vás jeden dotaz ohledně ZX-10ky 06/07. Mám tam Akrapy + KN na sériové motorové jednotce. Řekl bych, že to funguje relativně dobře.
Co se mi tam nelíbí je kat. Nemáte někdo zkušenost s tím co se stane, když ho vykuchám? Přidá to vůbec něco? Pobere to sériová jednotka? Nebude to chtít rovnou i jinou jednotku???
Prosím o praktické zkušenosti, teorie je mi k ničemu...
Díky

Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 01:37 | Nahoru | #1
no moje teoreticka zkusenost rika (tj co sem vsudemozneslysel) ze vyfuk s filtrem uz potrebuje PC, seriova jednotka uz nezvladne upravit mapy, je to mimo jeji rozsah

bez PC to je chude, teplejsi a tudiz vetsi opotrebeni

2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 08:35 | Nahoru | #2
Já hlavně nechápu(nepobere to můj mozek) co má ta jednotka proboha pobrat....Řídící jednotka má nějak nastavené palivové mapy a nic pobírat neumí....Jsou možné jen drobné korekce od lambda sondy,ale jde fakt o malý rozsah...
Takže laďák s otevřeným filtrem téměř nikdy nepojede tak jako serie...Možná budeš mít třeba o 3 koně víc v maximu,ale průběh výkonu bude spíše horší....Tobě se možná zdá,že to jede,ale to je pseudoefekt většího řevu z koncovek...
Prostě Japonci nejsou pitomci a pakliže chceš ladit,tak je nutné ještě laditelnou ř.j. a brzdit a brzdit...
A TOHLE JE PRAKTICKÁ ZKUŠENOST....

Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 08:44 | Nahoru | #3
Zavez to do ovčár a pořeš to s tím klukem. název servisu si nepamatuju, ale někde na netu ho najdeš. vyzná se :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 08:47 | Nahoru | #4
kawapepek> tak origoš jednotka, sériový výfuk a kn a prý je směs ok... jestli to něco udělalo s výkonem nevím... nebaví mě furt kupovat filtry, to je jediný důvod, proč sem to kn koupil :)

(reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 08:51 | Nahoru | #5

kawapepek>Já hlavně nechápu(nepobere to můj mozek) co má ta jednotka proboha pobrat....Řídící jednotka má nějak nastavené palivové mapy a nic pobírat neumí....Jsou možné jen drobné korekce od lambda sondy,ale jde fakt o malý rozsah...
Takže laďák s otevřeným filtrem téměř nikdy nepojede tak jako serie...Možná budeš mít třeba o 3 koně víc v maximu,ale průběh výkonu bude spíše horší....Tobě se možná zdá,že to jede,ale to je pseudoefekt většího řevu z koncovek...
Prostě Japonci nejsou pitomci a pakliže chceš ladit,tak je nutné ještě laditelnou ř.j. a brzdit a brzdit...
A TOHLE JE PRAKTICKÁ ZKUŠENOST....



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 08:53 | Nahoru | #6

Dolík....>kawapepek> tak origoš jednotka, sériový výfuk a kn a prý je směs ok... jestli to něco udělalo s výkonem nevím... nebaví mě furt kupovat filtry, to je jediný důvod, proč sem to kn koupil :)



jo ale ne tim z si jednotka neco pobere, ale ze vymena veci co pises obvykle temer nezmeni parametry sani/vyfuku.A neda se to rict jdnoznacne, jsou motory kde vymena koncovky udela docela vyznamnej rozdil na kterej uz je potreba upravit smes(karburator/fi) treba ruzna jdnovalcova endura, koncovky s integrovanym katem apod...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 08:55 | Nahoru | #7
assassin> no, je divné, že kn, který má údajně o 40% větší propustnost neochudí směs. nebo si ty 2 klapky hlídají přívod vzduchu a prostě ho tam nepustí víc, než jednotka chce?

(reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 08:59 | Nahoru | #8
Dolík....> Určitě... máš pravdu,motorky jdou z výroby přeci jen trochu bohatší,aby zvládaly různé nadmořské výšky,kde se budou pohybovat a nepropálil se píst...A aby měli nějakou životnost a spotřebu..Čerstvá směs ochlazuje spalovací prostor a oni se lehce bohatší směsí kryjou,aby motorka vydržela jet v 35 stupních pod vysokým zatížením dlouhou dobu...
Takže otevřený filtr nevadí..Jde o odpor plynů,který vytváří origo svody a koncovka,otevřená koncovka a laděné svody mají nižší odpor,proto je lepší výplach válců a směs je chudá...tam už to chce zásah do ř.j. Také samozřejmě nelze čekat od Kn vyšší výkon...Může být tak o 1 PS více v maximu,ale to je při výkonu 180 koní vlastně chyba měření...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 09:04 | Nahoru | #9

Dolík....>assassin> no, je divné, že kn, který má údajně o 40% větší propustnost neochudí směs. nebo si ty 2 klapky hlídají přívod vzduchu a prostě ho tam nepustí víc, než jednotka chce?



no on samotnej filtr treba vetsi propustnost ma... akorat cele sani -airbox, ty saci hadice ram airu atd uz sami o sobe muzou delat zakladni odpor a filtrem se moc nezmeni, kdyz to zjednodusim ... tak treba tim vstupnim prurezem projde 10l za vterinu(vymyslena cisla) seriovym filtrem projde 20l/vterinu a tuningovym projde 30l/vterinu... v tu chvili je fuk ze ten tuningovej propusti vic kdyz tam zbytek systemu vic nepusti (znacne zjednodusenej model)

BTW jo do urcitejch otacek jsou ty klapky v airboxu zavreny a vzduch proudi mensim prurezem... podle vyrobce to je kvuli vetsi rychlosti proudeni v nizsich otackach a lepsimu vireni smesi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 09:39 | Nahoru | #10

assassin>ak treba tim vstupnim prurezem projde 10l za vterinu(vymyslena cisla) seriovym filtrem projde 20l/vterinu a tuningovym projde 30l/vterinu...



no, ale pak nechápu, k čemu se ty "origo" KN (dna, green...) dělají, když airbox nepustí víc, než nějaké množství. jasné, že když někdo honí koně, tak dá košíky nebo něco místo airboxu. a nevěřím, že ty firmy dělají ty doživotní filtry do airboxů proto, abych si koupil jeden a nikdy žádný další.

(reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 09:39 | Nahoru | #11
assassin> Hezky vysvětlené.... Je třeba rozlišovat mezi propustností filtru a propustností celého systému sání motocyklu...

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 10:59 | Nahoru | #12
no a taky záleží na tom v jakém mnoožství prosávaného vzduchu je ta větší propustnost o 40% měřená.
Pokud zvýším průtok dvojnásobně, tlak na filtru vstoupne přinejmenším logaritmicky, nebo kvadraticky... to teda nevím, ale určitě to není lineárně a dále budeme provádět funkci znovu již na provedenou funkci, neboď pokud už výrobce filtrační plochu nadimenzoval na dvojnásobek, než při jakém se to měří tak najednou máme rozdíl několik procent... Takže si dovolím tvrdit že kdo napíše 40% a neuvede podmínky měření ( v praxi by to určitě odpovídalo obsahu 3000ccm a 17.000 otáčkkám) tak je normální podvodník.
+ k tomu co psal Assassin, restrikce v sání, náfuky, příruby, ale především to brzdí samotná setrvačnost plynů, konečná velikost sacích ventilů apod, s těmito brzdami se filtr dělí a vznikne tady nějakej koeficient podílu, tím pokud vynásobíme propustnost dostanem reálné zvýšení propustnosti.
Výsledek který už teď dělá max 5% vynásobíme koeficientem a máme
z propustnosti 40% u KN, 0,2% v reálu...

A pak někdo přijde a napíše, já jsem poznal rozdíl, hlavně se zlepšil zátah v nejnižších otáčkách

Naposledy editováno 23.09.2010 11:13:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 11:03 | Nahoru | #13

Dolík....>no, ale pak nechápu, k čemu se ty "origo" KN (dna, green...) dělají, když airbox nepustí víc, než nějaké množství. jasné, že když někdo honí koně, tak dá košíky nebo něco místo airboxu. a nevěřím, že ty firmy dělají ty doživotní filtry do airboxů proto, abych si koupil jeden a nikdy žádný další.



delaji se protoze to lidi kupuji... a marketing o "o 40 procent vyssi propustnosti" taky zda s funguje.

osobne mi jako jediny prijde ok, ze nekupujes novy papiraky...ale cistis jeden filtr, ale osobne si myslim ze ty papiraky filtruji lip.

(reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 11:19 | Nahoru | #14
assassin> jj, ale to se myslím ví, že tím propustným projde víc bordelu... ale ovlivní to "normální" nájezd motoru třeba 150 tis? myslím, že ne.. sice ten KN stál myslím 2x tolik, co obyč + čistící sada, ale po 30 - 40 tis to mám zpět. teď mám na něm 20 tis... taky se mi nechce pořád něco kupovat atd.. když chcu, tak ho vyčistím a je...

(reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 11:37 | Nahoru | #15

Jurawood>máme
z propustnosti 40% u KN, 0,2% v reálu...



okradli stařenku, parchanti

Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 16:00 | Nahoru | #16
hele me merili na brzde motku s ladakem a orig vyfukem a ve vrsku byl rozdil 8 koni (ve prospech ladaku), mereno ten samy den, stejna brzda (oba pripady s KN)

a ze KN ochudi smes, to mi potvrdil i pan Knebl co si ladi dragstera v tride Competition a urcite tomu dost rozumi

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 16:14 | Nahoru | #17
pokud jde o tu propustnost existuji i jine trychtyře sani asi hlinikové kratši a tam se uvadi po upravě řj až 15PS v kombinaci s KN při ceně cca 250éček duvod k zamyšleni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 16:22 | Nahoru | #18

Pšendys>pokud jde o tu propustnost existuji i jine trychtyře sani asi hlinikové kratši a tam se uvadi po upravě řj až 15PS v kombinaci s KN při ceně cca 250éček duvod k zamyšleni



hm akorat dostanes 15ps(kdyz teda reknem ze jako jo) v max otackach akorat v nizsich ti to pojede o to hur... coz na silnici je uplne k nicemu... a vyrobce v serii navrhne sani na kompromis... vykon nahore vs dole...

(reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 16:30 | Nahoru | #19

assassin>hm akorat dostanes 15ps(kdyz teda reknem ze jako jo) v max otackach akorat v nizsich ti to pojede o to hur... coz na silnici je uplne k nicemu... a vyrobce v serii navrhne sani na kompromis... vykon nahore vs dole...



motorka ma mit vykon nahore, vykon dole mam v aute

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 16:32 | Nahoru | #20
assassin> pravě že se tam uvadělo i lepši pruběh vykonu ve středu otaček,někde to vyhrabu bylo to německym časaku FAST BIKE

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 16:55 | Nahoru | #21
daruju posledních 30 koní výměnou za ty samé koně v rozmezí 2500 až 7000 otáček.

Naposledy editováno 23.09.2010 16:56:20

(reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 17:06 | Nahoru | #22
Dolík....>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

23.9.2010 v 17:10 | Nahoru | #23

Pšendys>assassin> pravě že se tam uvadělo i lepši pruběh vykonu ve středu otaček,někde to vyhrabu bylo to německym časaku FAST BIKE



myslim ze mam nekde to samy cislo toho casaku, ze by to pridalo vsude se mi moc nezda:) toby nebyl duvod aby to tam vyrobce nedal v serii...

(reakce na) Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

24.9.2010 v 19:28 | Nahoru | #24
assassin> tak sem to vyštrachal a vic je na bdperformance.net a dokonce by něco mělo bejt i v nabidce micronu

Zvýšení výkonu na ZX-10R 06/07

4.10.2010 v 18:22 | Nahoru | #25
Hmm, to všechno jsem tak nějak teoreticky dávno věděl....... Jen jsem spoléhal na to, že jednotka má možnost směs doladit v trošku větším rozsahu.

Vykopnu kat, dám tam PC a uvidíme. Nemáte někdo pls zkušenost s někým, kdo dokáže ten PC dobře naladit za rozumný prachy?

Máte někdo zkušenost s PC na ZX10? Bude to fungovat např. v zatáčce při přidání z ubraného plynu normálně(bez nějaké škubnutí a tak)?

Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist