globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí
 
21.9.2010 v 22:32
Koupil jsem tyhle připojil podle návodu přímo na baterku, vše funguje jak má, akorát trochu nevýrazné podsvícení kontrolek ve dne špatně viditelné (asi normální).
Dnes ráno jsem je zapomněl vypnout a večer před cestou z práce se startér ani nepohnul, napětí pokleslo (asi při tom pokusu o start) tak, že se i vynulovaly hodiny v palubce. Nakonec jediná cesta - start přes kabely z auta. Takže slibované jištění od Oxfordu proti vybití baterie nějak selhalo. Baterka 100% stav, v podstatě nová. Máte podobnou zkušenost? Je možné nějak zvýšit v gripech napětí, při kterém se automaticky vypnou?
Obávám se, že budu muset přidat drát a relátko. Odkud radíte táhnout spínací napětí do relé?-mám to všechno pod sedlem, tahat drát zepředu moc nechci (už je jich tam dost) a taky hrabat se kolem spínací skříňky se trochu bojím. Co třeba z objímky zadní lampy (rozsvěcí se automaticky)?

Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

21.9.2010 v 22:39 | Nahoru | #1
Čoveče zkusil bych reklamaci, měl jsem je na kawě a super, kontrolky mi teda svítili spíš až moc.. a autovypnutí fungovalo dost dopředu, měl jsem slabší napětí a už nešly zapnout, dokud jsem nenastartoval.

Takže buď špatnej kus, nebo někde chybka při montáži

Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 00:39 | Nahoru | #2
No, automatiku vypnutí jsem nevyužil, ale kontrolky svítí i na slunci krásně. Jsem s Oxfordy spokojený.

Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 06:18 | Nahoru | #3
Já je mám přes relé od začátku a ani mě nenapadlo to dát jinak. Cívku relé napájím ze zadní lampy. LEDky svití jak divoký a ani v přímým slunci nemám problém s viditelností. No prostě plná spokojenost.

Zkus reklamaci a v každým případě doporučuji relé. Hefty hlídaj pokles napětí na batece, ale to ještě neznamená, že ti tahle funkce zaručí, že vždy nastartuješ. Můžeš mít na baterce třeba 20V, ale pokud ti při starotvání nedokáže baterka poslat spotřebný startovací proud, stejně nenastartuješ. Říkává se tomu vnitřní odpor akumulátoru. Takže pokud ti hefty srazily napětí na baterce na minimum, klidně se může stát, že už to prostě baterka neutáhne.

Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 07:22 | Nahoru | #4
Mam stejny a automaticky vypnuti funguje bez problemu

Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 07:28 | Nahoru | #5
relátka bych se neobával, mám zapojeno na světelný okruh...jsi tak druhý nebo třetí člověk, který prodělal s Oxfordy tuhle zkušenost...pro některou baterku je patrně těch 11,5V na vypnutí málo....někomu to fungovalo jakoby normálně, čili o nic se nestaral, automatika mu při poklesu napětí na bat. gripy odpojila, párkrát zapoměl vypnout a už nenastartoval..

1 reakcí na tento příspěvek Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 07:58 | Nahoru | #6
Ahoj. V prvé řadě bych se zeptal, zda jsi si určitě koupil hefty s autom. odpojením při poklesu napětí pod 11.5V. Ony jsou totiž stejné jako model před tím, který tuto funkci nemá. A navíc má označení OXFORD OF 693. Dále bych viděl chybu v tom, že jsi to zapojil přímo na aku. Rozhodně bych to napojil přes spínačku, kde máš jistotu, že při vypnutém klíčku ti tam nejde proud. V tomto případě nemusíš řešit relátko.

Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 08:12 | Nahoru | #7
eda> no nevim.. řešit to přímo přes spínačku znamená, že jakejkoli problém s elektronikou heftů se rozletí po celý motorce. jistě - můžeš namítnout, že mají svou vlastní pojistku, ale žádná pojistka není nejrychlejší. relé mi přijde podstatně bezpečnější..

1 reakcí na tento příspěvek Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 08:23 | Nahoru | #8
přes relátko si to měl udělat už dávno. jednak ti odpadnou tyhle problémy...kdy ti to nejakej nenechavej zapne na parkovisti, kdyz u toho nebudes. jinak ta hladina aut vypnuti je podle me dost nizko(nevim ted presne kolik to je) a kdyz baterka dosahne teto hodnoty tak baterka uz bude davno dead

E: jo tak je to 11,5V. zkus si změřit napeti na vybite tuzkove baterce. v pohode muze mit 1,5V a už je hotová

Naposledy editováno 22.09.2010 08:26:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 09:08 | Nahoru | #9

eda>Ahoj. V prvé řadě bych se zeptal, zda jsi si určitě koupil hefty s autom. odpojením při poklesu napětí pod 11.5V. Ony jsou totiž stejné jako model před tím, který tuto funkci nemá. A navíc má označení OXFORD OF 693. Dále bych viděl chybu v tom, že jsi to zapojil přímo na aku. Rozhodně bych to napojil přes spínačku, kde máš jistotu, že při vypnutém klíčku ti tam nejde proud. V tomto případě nemusíš řešit relátko.



Jestli to myslíš přes spínačku bez relátka, tak to bych se teda osobně docela bál, aby to udržely stávající kabely, ono ty hefty nemaj zrovna nejmenší odběr..

(reakce na) Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 09:19 | Nahoru | #10
špilas>

VeFeRák>...pro některou baterku je patrně těch 11,5V na vypnutí málo...



a jestli přes spínačku a relátko, tak to už je jednodušší na zadní světlo a samo nechat pojistku...

(reakce na) Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 09:33 | Nahoru | #11
CharlitoCZ> Hmm. S tím, že by to nemusely ty kabely udržet ( napojení přes tu spínačku ), tak to mě popravdě ani ve snu nenapadlo. Asi máš pravdu. To relé bude asi ta největší jistota.

Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 10:04 | Nahoru | #12
Já nad heftama taky uvažuju a našel jsem k tomu tenhle (podle mě velice vydařenej návod) suzukisv stránky
Přes to relátko je to uričitě nejjistější

Naposledy editováno 22.09.2010 10:04:23

Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 10:28 | Nahoru | #13
tak zase zásuvku jsem udělal napřímo, abych mohl dobíjet mobil (nebonevímcoještě ) i bez klíčů v motorce třeba přes noc, akorát přiznávám bez mučení, na pojistku jsem se zatím vys..

1 reakcí na tento příspěvek Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 12:16 | Nahoru | #14
já je měl zapojený na parkovačku,takže to fungovalo bez problémů,ale pouze za jízdy a byl klid...

2 reakcí na tento příspěvek Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 12:17 | Nahoru | #15
Šly tam dát i závažíčka, když si namontoval ty gripy? Mám taky VFR a gripy od louise a ty závažíčka se mi už tam nevlezou

(reakce na) Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 12:23 | Nahoru | #16

lopata75>já je měl zapojený na parkovačku,takže to fungovalo bez problémů,ale pouze za jízdy a byl klid...




já jsem si nechával závažíčka dělat jiný- delší

(reakce na) Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 12:38 | Nahoru | #17

Peeter>Šly tam dát i závažíčka, když si namontoval ty gripy? Mám taky VFR a gripy od louise a ty závažíčka se mi už tam nevlezou



na VFR800 jsem měl stejný problém .. v zásadě máš dvě možnosti, jak to řešit :

1. udělat do heftu drážku, do které zaskočí ted plastový vnitřek. Když se mrkněš na originál, tak se převleče přes plast, ale u Oxfordu to nejde
2. zkrátit pravý heft - když to uděláš trochu slušně, nepůjde to poznat a ničemu to nevadí, vychází to přesně k místu, které už je zesílené. Pak můžeš namontovat i originál závaží na řidítka

já volil z nedostatku trpělivosti variantu 2 a bylo to v pohodě ..

(reakce na) Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 12:46 | Nahoru | #18
Peeter> Jo, závažíčka se vešly. Jenom jsem nemohl u pravého heftu pořádně dotáhnout šroub, jinak by se špatně vracel plyn. Pojistil jsem šroub lepidlem do závitu, zatím drží.

1 reakcí na tento příspěvek Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 14:42 | Nahoru | #19
Panove, jak je to s kvalitou tech vyhrivanych heftu od OXFORDU? Neudrbe se ten drat na plynove rukojeti? Jaky to ma vnejsi prumer pak? Neni to moc macaty na drzeni? A co se tyce toho velkyho odberu energie, masina to bude stihat dobijet vpohode??
Jeste neco, to se vymenuje na pravy strane i ten plast, nebo se jen nasadi guma na nej???

Naposledy editováno 22.09.2010 14:44:59

Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 14:48 | Nahoru | #20
Drat vydrží to je v poho...hefty jsou širší,ale pro mne to bylo naopak příkemnější,protože řidítko má větší plochu,tak se ti tak nezarývá do dlaní a nemusíš dlaň naopak tolik svírat...je to o zvyku. Gumu nasadíš na ten plast...

(reakce na) Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 16:08 | Nahoru | #21
Johny_F>

Drát to vydrží v poho pokud to nenamontuješ nějak idiotsky, řekl bych, že kvalitativně jsou fakt dobrý, i samotná montáž mi problěhla naprosto bez sebemenších zádrhelů.

edit:

Odběr je v pohodě, zas takovej brutál to neni, navíc hřejou dost solidně, takže to většinou stejně budeš mít puštěný na míň a tam už je spotřeba menší.

Hefty jsou trošku širší, ale to mě bylo příjemnější než nynější na gsxru, přijdou mi jak párátka co jsem si zvykl na oxfordy

Naposledy editováno 22.09.2010 16:10:35

Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí

22.9.2010 v 22:22 | Nahoru | #22
Tak dobastleno, dal jsem tam relé a je snad po starostech. Díky za rady všem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist