paolo_novy Přidat reklamu

Téma: elektroinstalace
16.9.2010 v 21:05
prosim potřeboval bych poradit kde sehnat kompletní dráty na 638 už jedou sem je našel ale nevim kde a ted to hledam jako blázen poradíte mi někdo nějakou stránku kde to najdu??děkuji

elektroinstalace

16.9.2010 v 21:56 | Nahoru | #1
nejspis v kterykoliv prodejne ND k Jawam, kde ti nastrihane draty spravnych velikosti v nejhorsim objednaji... ja bych asi koupil samotny draty v mototechne a pozapojoval jak je treba

elektroinstalace

16.9.2010 v 22:19 | Nahoru | #2
Na aukru myslím, že to nějaký borec prodával.

Já osobně bych to udělal jako Skalda, nakoupit kabely, fastony, smršťovačku, nažhavit pájku a už to jede...

Kabely se dají koupit v kdejakým elektroshopu, teda aspoň seriózním, kde vedou všechno možný pro elektroinstalace bytů atd...

Naposledy editováno 16.09.2010 22:21:27

1 reakcí na tento příspěvek elektroinstalace

16.9.2010 v 23:40 | Nahoru | #3
a v pripade nakupu kabelu a jejich strihani, se vzhledem k objemu prace vyplati sehnat fastonovaci krimpovacky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektroinstalace

16.9.2010 v 23:47 | Nahoru | #4

Skalda>a v pripade nakupu kabelu a jejich strihani, se vzhledem k objemu prace vyplati sehnat fastonovaci krimpovacky...



Takhle dokonale to ale krimpovacíma kleštěma nikdy neuděláš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektroinstalace

17.9.2010 v 00:01 | Nahoru | #5
Dingo> presne takhle to delam, ale ja to krimpovacka vzdy jen zacnu, abych dostal symetricke zahnuti kridel (tenhle krok jde samozrejme i rucne, ale je to vic prace) a pak postupne rucne shora namackavam a zboku udrzuju symetrii a spravny tvar... totez u velkych kridel, jen u nich jeste hlidam dobry zarez do buzirky.

Moje rada vychazela ze zkusenosti s tim, jak dokazou lidi kombinackama zprasit faston... typicky se potom divi, ze jim v budoucnu prestane fungovat nebo se pri sebemensim skubnuti za kabel urve. Nejvetsi experti zavrou dratky licny do jednoho kridla a druhe zavrou okolo nej

(reakce na) elektroinstalace

17.9.2010 v 00:19 | Nahoru | #6

Skalda>Dingo> presne takhle to delam, ale ja to krimpovacka vzdy jen zacnu, abych dostal symetricke zahnuti kridel (tenhle krok jde samozrejme i rucne, ale je to vic prace) a pak postupne rucne shora namackavam a zboku udrzuju symetrii a spravny tvar... totez u velkych kridel, jen u nich jeste hlidam dobry zarez do buzirky.

Moje rada vychazela ze zkusenosti s tim, jak dokazou lidi kombinackama zprasit faston... typicky se potom divi, ze jim v budoucnu prestane fungovat nebo se pri sebemensim skubnuti za kabel urve. Nejvetsi experti zavrou dratky licny do jednoho kridla a druhe zavrou okolo nej



Jo pár takových kabelů od machrů už sem taky v ruce měl

Já osobně radši pájím a vím, že to bude fungovat jak má. Už taky proto, protoež krimpovačky jsem rok seřizoval a dělal výbrusy krimpů. Takže vím, že osobně bych nevěřil žádným sebelepším kleštím, bez toho aniž bych dělal výbrusy a ověřil tak správnost zalisování tj . ani nepřelisovaný ani nedolisovaný.

Naposledy editováno 17.09.2010 00:21:34

elektroinstalace

17.9.2010 v 00:41 | Nahoru | #7
ja jsem pred par lety koupil za par korun nejaky hrozny lowendy, ktery kdyz slisujou, tak to sotva drzi , takze je pouzivam jako "1st pass" (ve smyslu meho predchoziho prispevku), coz pri mym prumernym objemu 1 faston za mesic neni tragedie.

Pajet se da, ale urcite to chce jeste vrchnim parem kousnout buzirku a tohle misto pak zajistuje mechanickou pevnost. Pajeny faston by mel mit lepsi odolnost proti vlhkosti (idealne jeste zalakovany v miste spoje, ale to uz je skutecne fajnovost). Svoje fastony pri mechanickem testu spis pretrhnu nez aby se kabel vyrval z konektoru

1 reakcí na tento příspěvek elektroinstalace

17.9.2010 v 10:00 | Nahoru | #8
Největší odborník je místní Get-Hype. Ty jeho pájené fastony jsou nezničitelné
[img]

Osobně se přikláním taky k pájení, mám to takhle x-let ve všech motorkách k plné spokojenosti a funkčnosti.
[URL= [URL= [URL= [URL= [URL= [URL= závěr je potřeba to samozřejmě stáhnout do smršťovací bužírky.

Osobně bych si udělal vlastní elektriku, nic na tom není (za jednu sobotu není co řešit), navíc si ji člověk může udělat po svém i daleko lépe než původní verze. Na 471 jsem si s ní hodně hrál a vyšlo z toho, dle mého názoru, dobré řešení. Odpovídá to víceméně zapojení v autě – okruhy spínané relátky a každý jištěný vlastní pojistkou (místo řešení u Jawy s jednou pojistkou).

Naposledy editováno 17.09.2010 10:00:48

(reakce na) elektroinstalace

17.9.2010 v 10:45 | Nahoru | #9
jirin.sv> používám stejnej postup jako ty. "Suchýmu" spojení nevěřím

elektroinstalace

17.9.2010 v 11:29 | Nahoru | #10
Jsem prase (co se těch fastonů týče). Ale tohle vlákno mi ukázalo, že to jde i "dobrym" způsobem, takže se poučim a až semi příště vysere "muj" faston, jdu do toho jinak...

elektroinstalace

17.9.2010 v 12:09 | Nahoru | #11
Taky se přiklánim k tomu udělat si ji sám.Podle schématu to zapojí snad každej.Tak se toho neboj,při nejhorší ji zase vytrháš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 hurikans 8 4.5.2023 v 11:42 mito7


TOPlist