paolo_novy Přidat reklamu

Téma: problém z motorem nebo spíš s klikou
9.9.2010 v 22:12
hned přiznam že to dělam poprví a hodně věcí co jsem udělal mi pak přišly uplně jasný ale stalose
tak pustil sem se do motorky a hned první mituty sem dělal osudový chyby chtěl sem sundat moto a nevyčistil sem vůbec nic(kamínky bahno prostě prostě bordel ze silnic a z lesa) a tak když sem sundal válce a hlavy tak mi napadal ke klice bordel sice sem se snažil to hned vyšistit a ničim nehejbat i sem to vyfoukal kompresorem.a chci se zeptat estli bych měl rozpůlit motor a pořádně vyčistit nebo estli se dá s klikou hejbat nejak jinak bez půlení motoru nebo nějakou radu jak na to.děkuji


problém z motorem nebo spíš s klikou

9.9.2010 v 22:24 | Nahoru | #1
no prolít benzínem, zamíchat protřepat vobráti hore, vylejt, proceduru opakovat do zdřevěnění obou ruk pak vyfoukat a znova, při zpětné montáži by to tam chtělo nastříkat olej, ty ložiska budou vypláchnutý tím benzínem, takže nějak promazat, smontovat a jezdit a příště víc přemejšlet

1 reakcí na tento příspěvek problém z motorem nebo spíš s klikou

9.9.2010 v 22:47 | Nahoru | #2
a už jsi přišel na to, co to "rachtá"?

(reakce na) problém z motorem nebo spíš s klikou

9.9.2010 v 23:01 | Nahoru | #3
c.j.> jo nepřišel jen sem vyndal pravej kryt motoru a vypadl mi ulomenej kousek nevim od čeho to je vypadá to jako by střed z řetezu ale rozpulenej ale řetěz na převodovce sem skouknul a byl v pořádku tak nevim...a chtel sem se jeste zeptat kolik stojí nechat opravit kliku??nevíte to někdo??myslim že dlouho neskusim co rachtá a co ne jelikož eště musim koupit písty jelikož pravej mam zničenej prostě se vyštíp a ten kousek jak se vyštíp tak mi docela i poškrábal válec je tam tak desetinková rýha myslel sem že bych to dal na výbrus ale nevim estli to dokážou spravit co myslíš.nebo dělaj výbrus jen po setinách??zejtra to nafotim a dam to sem...

problém z motorem nebo spíš s klikou

9.9.2010 v 23:22 | Nahoru | #4
výbrus asi stačit bude, ten uštíplý píst bude příčina toho rachtání..

kompletní GO kliky cca 3500 i s výměnou ojnic, výměna jen ložisek mě stála vždy cca 1700Kč, 4500Kč kompletní GO kliky výměnou..

Ale pak jsem našel tady novou klikovku za 3900Kč :D takže bych se na nějakou opravu kliky vysral a koupil novou, což vyjde ještě levněji.. :)

Naposledy editováno 09.09.2010 23:22:58

problém z motorem nebo spíš s klikou

10.9.2010 v 04:11 | Nahoru | #5
to kubig: nemáš strach, že budeš Dr. Smrt pro svůj motor.........????
Asi ne, že
To že je jawa jednoduchá a levná neznamená, že si uděláš go bez základních znalostí.

problém z motorem nebo spíš s klikou

10.9.2010 v 15:32 | Nahoru | #6
ja to dam celý do servisu a necham to udělat kompletne cely mam strach že by mi po skončení oprav co bych prováděl já zbylo hodně dílů který by mi nikam nepasovaly

problém z motorem nebo spíš s klikou

10.9.2010 v 15:51 | Nahoru | #7
koukal sem a ten obchod a aji koupim víc než jen kliku jelikož sem si našetřil na opravu neco kolem 9-10 tisíc tak uvidíme=oD

problém z motorem nebo spíš s klikou

12.9.2010 v 22:12 | Nahoru | #8
tak sem našel na kiku ještě něco ale to je jen repas koupit novou za tich 3900 neni moc ale jen kdyby to nekoho zajímalo http://www.jawadily...--dvouvalec,444.html

problém z motorem nebo spíš s klikou

12.9.2010 v 22:45 | Nahoru | #9
zajímavé..
http://www.jawadily.cz/Vybrus-Jawa-350--638,639--dvouvalec,444.html

co myslí tou kvalitou pístů? že by v té ceně byly nějaké turecké? Tady v servisu to vyjde ještě levněji, pokud teda nějak extra nezdražioi, naštěstí jsem to dlouho nemusel zjišťovat

problém z motorem nebo spíš s klikou

13.9.2010 v 09:15 | Nahoru | #10
Písty mi přijdou nejlepší z Almetu Hradec Kr., bo je to fabrika na písty, tak asi ví, co dělají, což někde v zahraničí možná ani ne takže nakupuju tam almet

1 reakcí na tento příspěvek problém z motorem nebo spíš s klikou

13.9.2010 v 09:25 | Nahoru | #11
nejlepší písty jsou ještě ze sttarých zásob,někde se ještě dají sehnat ale de to blbě.měl sem pár novejch a to byly teda šity.u mí bejvalí kejvačky vydržel novej píst asi tak 1000 km.po rozebrání sem zjistil že díra v pístu na čep je svisle vyplácená o milimetr a půl.byl to takovej vakl že nešel dohonit předstih.jo a padali s toho zámky.původní píst s tý kejvačky měl naběháno 35000 a zdaleka nebyl takhle dodělanej.dneska je těžký sehnat něco kvalitního,

(reakce na) problém z motorem nebo spíš s klikou

13.9.2010 v 12:52 | Nahoru | #12
lewisss> almet = kvalita. nebo to potřebuješ zopakovat?

problém z motorem nebo spíš s klikou

13.9.2010 v 13:15 | Nahoru | #13
Já teda neřekl proti tomu Hradci nic ale když už sme teda u toho tak tohle je zase moje skušenost s těmito písty.ale už je to nějakej pátek,tak to už dnes může bejt dobrý.

[img]

problém z motorem nebo spíš s klikou

13.9.2010 v 13:17 | Nahoru | #14
jinak ta díra na čep je prostě malá.čep do toho prostě nedostaneš.

[img]

problém z motorem nebo spíš s klikou

13.9.2010 v 13:19 | Nahoru | #15
..........

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 pagi 16 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist