globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 Tramp Oilmaster - propálený píst
27.8.2010 v 19:10
Jawaři poraďte , co mi mohlo způsobit propálení levého pístu. Motocykl má poměrně málo najeto a takový problém . na levém pístu je taký vidět že docházelo k jeho přidírání . pravý píst je v ůplném pořádku. Díky za jakoukoliv radu.

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Tramp Oilmaster - propálený píst

29.8.2010 v 17:27 | Nahoru | #1
To, že svíčky s vysunutým jiskřištěm při chudé směsi rády způsobují propálení pístu na motoru 638, je statisticky prokázaný fakt. Prostě velkému množství lidí používajících tyto svíčky se podařilo propálit píst, zato asi nikomu s normální svíčkou se to nepovedlo. Důvod může být jakýkoliv, možná směr a rychlost prohořívání směsi. Nicméně to není podstatné. Vím také o člověku, co tvrdil, že je to kravina, že on jezdí na Y už dlouho a nikdy s tím neměl žádný problém. Po půl roce od tohoto prohlášení propálil píst. A prohlásil pro změnu "každý se musí spálit sám, aby tomu uvěřil". Svíčka s vysunutým jiskřištěm je v motoru 638 zbytečný rizikový faktor.

(reakce na) Jawa 350 Tramp Oilmaster - propálený píst

29.8.2010 v 18:09 | Nahoru | #2
Deadman> Dávno, dávno již tomu co fungovala ve Strašnicích Jawa VVZ. Když jsem měl problémy s třipade, dal mi tenkrát Láďa Štajnerů v té době zázrak: dvě svíce s vysunutým jïskřištěm. On to opravdu zázrak byl - startovala na první našlápnutí, svíčky vydržely co jsem třiapůli měl a nebyl problém.
Tenkrát to vysvětloval tím, že jiskra by měla být co nejvíc ve spalovacím prostoru. Pochopitelně musela mít vhodnou tepelnou hodnotu kvůli samozápalům.
Jezili jsme ale na jiný benzím - té době na Speciál. Už ani nevím kolik měl oktanů. Mazalo se M6A, který svíčky zasíral a vysunuté jiskřiště to krásně řešilo. Píst jsem propálil jednou v životě na Tatře 613 s LPG. Tam to zavinily studené starty s LPG, kdy se mikrokapky nrsplynovaného propanu usazovaly na stěnách válce i pístů a odhořívaly spolu s částečkama hlinku.Ale to je jiný šlek kávy.

(reakce na) Jawa 350 Tramp Oilmaster - propálený píst

29.8.2010 v 20:49 | Nahoru | #3

Deadman>To, že svíčky s vysunutým jiskřištěm při chudé směsi rády způsobují propálení pístu na motoru 638, je statisticky prokázaný fakt. Prostě velkému množství lidí používajících tyto svíčky se podařilo propálit píst, zato asi nikomu s normální svíčkou se to nepovedlo. Důvod může být jakýkoliv, možná směr a rychlost prohořívání směsi. Nicméně to není podstatné. Vím také o člověku, co tvrdil, že je to kravina, že on jezdí na Y už dlouho a nikdy s tím neměl žádný problém. Po půl roce od tohoto prohlášení propálil píst. A prohlásil pro změnu "každý se musí spálit sám, aby tomu uvěřil". Svíčka s vysunutým jiskřištěm je v motoru 638 zbytečný rizikový faktor.



Možné to je, já jezdím Ypsilonky už ve své čtvrté 350 a jsem na ní hrdý, protože má se mnou za 10let najeto 88700km, první výbrus v 65tis km a písty byly bez známek poškození zezhora, vydržely tedy 65tis km s Ypsilonkama, směs mám možná bohatší, protože jehlu mám o zařez výše (kvůli dvoukomorákům).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
správné umístění rozety na ose Jawa 350 Tramp, Jawa 350/640 Harry666 12 3.9.2019 v 09:56 Harry666
Retro rukavice Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350... maky_bart 6 9.7.2018 v 10:41 udinar
Padáky Jawa 350 Tramp Bastypat 4 18.3.2018 v 12:04 tramp57
Světlo na Trampa Jawa 350 Tramp tramp57 14 18.3.2018 v 11:58 tramp57


TOPlist