globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
zdravim. už nějakou dobu přemýšlím jakou moto vybrat a pořád se nemůžu rozhodnout. Předem říkám, že jsem na více jak jednoválci nebo V2 nejel (když nepočítám jen projíždku na sestkovym fazeru). jezdil jsem sv650n, sv1000s-coz mam tedka. mimo to jsme doma meli i xtcko, biga, sv1000n. chtel bych zkusit supersporta a nebo sportovnejsiho nahace. kolem roku 03-05 s cenou do 100tis kc. neco uz jsem precetl a i desingove se mi libi tyto. otazka je co vzit, zda hujdu bo suzu bo kawu. k suze mam priznam se srdecne bliz, ale faros vypada zajimave jak technicky tak desingove. zed vypada taky pekne. barevne provedeni bud rizzla, repsol, cerna a nebo stribrna, zelena.

jak jsou na tom tyto modely se spotrebou pri cestovnim tempu, pri ostrejsim tempu?? jake je cestovani v singlu a nebo ve dvou? servis, ovladatelnost atd ? diky moc za ohlasy

Naposledy editováno 19.08.2010 01:10:07
Anketa: jakou by jste vybrali??
Kawasaki Z 1000
16%
20
Suzuki SV 1000N K3+
1%
1
Suzuki GSX-R 1000 K3-K4
46%
56
Honda CBR 1000RR K4-K5
33%
40
nechali si Suzuki SV 1000S K3
4%
5
Předchozí
1 2
Následující

GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 07:57 | Nahoru | #1
ty modely jsou na tom se spotrebou pri cestovani lip nez to co mas a jsou ovladatelnejsi a lehci. Ve dvou te babovka ale chvalit nebude, pokud nemas nejakou mladou natesenou fenecku teda...ale obcas se nejaka najde ktery vyhovuje ze jezdi s tebou na tom nejryhclejsim nejsilnejsim co jde a chape ze musi nest obeti.. ja jich takovych moc neznam...ale jsou takovy..

GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 11:52 | Nahoru | #2
No začal bych tim, jestli chceš naked nebo kapotu. Potom se ti to docela zůži ten výběr :)

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 12:54 | Nahoru | #3
sefo, no to je prave to. kdyz bude kladnej ohlas na z1000, zda ses ni da i obcasne zajet na drom a pekne pocestovat, obcas ostreji projet, tak se ji nebranim. paklize je lepsi nejaka kapota rad si poslechnu rady a nazory.. pokud z toho odeberes tu kawu, tak jak by jsi pak volil??

GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 13:27 | Nahoru | #4
tak pokud přemýšlíš i o dromu tak je logický že je lepší motorka s kapotou.. i na cestování je to pohodlnější.. na naháčích je rychlost nad 160 už celkem nepříjemná.. na sportu ti 200 nikterak nevadí..
Pokud ti je blízká suzuki tak do ní jdi. Ká trojkou nic neskazíš, je to super motorka.. fároš se mi třeba líbí víc, ale stejně tak r1, nebo jinýmu kawa.. v tvym případě bude asi nejlepší se na těch motorkách nejdřív někde svézt aby sis udělal přesnější obrázek. Pokud se máš čim zaručit (sv) tak si myslim že se určitě s někym domluvíš a rád ti mášu na pár km půjčí. litry žerou od 6 litrů vejš, podlem mě je střed tak někde kolem 8l, ale dá se jet samozřejmě i za víc. (upřímně kdo ale kouká na to kolik mu to žere? já teda ne )
Tak přeju dobrou volbu

GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 13:30 | Nahoru | #5
do 100.000 ,Kč to bude pěkná vrána, chcešli univerzálnost spolehlivost a design jdi do hondy, pokud rychlost sílu tak do GSXR, na kawu se rovnou vykašli, výkon je uskákanej pokud tam je poctivej

(reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 13:51 | Nahoru | #6
tony_ul> Já na tý Z1000 jel a bavily mě ty široký ridítka, to se pěkně na okreskách zatáčelo, ale ten posez nevim, nějak mě bolely záda, to na sportu mě nikdy záda nebolej. A je pravda že kapota má své plus, ten vítr fakt odkolní a není na tom taková zima, třeba na podzim.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 15:40 | Nahoru | #7
já si na dromu pěkně zajezdil na zetku, a nechápu jak někoho mužou bolet záda víc z nahače kde se sedí rovněji než na supersportu jiste na dromy jsou lepši suprsporty ale jestli ti jde jen občas si zajezdit na orkuhu tak není problem...taky to tak řeším.zima na tom není jak píše Sefo .ale zaleží jen a jen na tobě co chceš, každá motorká má svoje...a na zetku se dá taky klopit

(reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 16:20 | Nahoru | #8
valentino111> No jo, já taky něchápu, ale prostě mě z toho naháče záda bolely..nevim proč bych si to měl vymejšlet a o tý zimě je to taky logický, víc na tebe fouká, je větší zima. Chápu že si svůj stroj obhajuješ

GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 16:52 | Nahoru | #9
Tak za mě čistě nezaujatě GSXR1000 , spotřebu nevím, když se rozsvítí hladový oko jedu tankovat. Po autodromu jedu tankovat evidentně dřív než po normálnějším výletu. Cestování ve dvou mě na GSXR vůbec neba. Jako dá se, ale na dlouhý cestování s baťohem to fakt není. Ovladatelnost je subjektivní, podle mě supr, brzdy? No je to bohužel GSXR a není to žádnej zázrak.

Naposledy editováno 19.08.2010 16:53:20

GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 16:56 | Nahoru | #10
Já bych šel do Gsxr K5, ale pokud chceš něco za 100tisíc tak Gsxr K3...

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 18:28 | Nahoru | #11
no na farosi a zedovi se snad brzy projedu, ale s tim gixerem to bude horsi, pac ho zrovna kamos rozsekal...se mu nejak postavilo do svicky a bylo hotovo :D:D to budu muset nekoho splasit no.

vale> jasny no...dostanu se na ohruh obcas, ale ty okresky to je vono. samo ze ostrejsi jizda se taky produkuje
zebyhonda> jinak ty brzdy u gixera...a mas pancire??
rikorr> jak jsi vysokej? ja mam 175cm a prijde me ze faros je o neco vyssi nez sv co mam a tam uz jsem nanapnutejch nohach, obcas na spickach...
corela91>kawu v supersportu nechci, toje nerizena strela :D:D

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 19:45 | Nahoru | #12
Můžu hodit pár zkušeností s GSX-R.
1. relativně pohodlná, má K1 je ještě o dost větší než K3 a je i "cestovnější" oproti K3
2. spotřeba je nečekaně nízká, průměr mám 6.5l na popojížděčky, 7.5l při kravení
3.brzdy na K1 i K3 (radiály) jsou úplně OK, není ani potřeba pancíře.. Stačí sintrované desky a je to naprosto vyhovovující. 6ti pístky K1 i 4pístkové radiály K3 brzdí parádně, jen oproti Yamaze a Hondě je třeba trochu více zabrat.

1000RR je taky OK, jen trochu předražený bez opodstatnění

Z1000 - pěkná, ale není tak divoká, jak vypadá, ten výkon oproti GSXR by mi hodně chyběl, některé ročníky měly problém se vstřikovací lištou, myslím že na to byla i svolávačka, majitelé Z1000 asi řeknou více

GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 19:56 | Nahoru | #13
já myslím že bude nejlepší když se na nich projedeš každýmu sedne něco jinýho a ani ty sám nevíš takže zkusit a pak řešit

Co se týče těch brzd tak to řeknu asi takhle, každej na ně nadává protože se o ně nikdo nestará já jsem třmeny repasoval, vyčistil, dal pancíře a brzdí to jako kráva. Jel jsem na jiný K1 a ta oproti mojí nejela i když pořád jela dost (mám jen g-pack) a hlavně nebrzdila, pokud to každýmu brzdí takhle tak se nedivím že na to nadávaj navíc šestipísty jsou na to náchylný.

tak jako tak teď přes zimu tam mrsknu radialku Brembo a mělo by to bejt naprosto špičkový

jo a jinak motorka mi žere při normálním ježdění asi 7-8 a když jí držím u držky furt nahoře tak i 12

Naposledy editováno 19.08.2010 19:59:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 20:07 | Nahoru | #14

tony_ul>no na farosi a zedovi se snad brzy projedu, ale s tim gixerem to bude horsi, pac ho zrovna kamos rozsekal...se mu nejak postavilo do svicky a bylo hotovo :D:D to budu muset nekoho splasit no.

vale> jasny no...dostanu se na ohruh obcas, ale ty okresky to je vono. samo ze ostrejsi jizda se taky produkuje
zebyhonda> jinak ty brzdy u gixera...a mas pancire??
rikorr> jak jsi vysokej? ja mam 175cm a prijde me ze faros je o neco vyssi nez sv co mam a tam uz jsem nanapnutejch nohach, obcas na spickach...
corela91>kawu v supersportu nechci, toje nerizena strela :D:D



no fároš je určo nejvýší, nevim proč, ale asi to bude kvůli výfuku pod sedlem, já mám 185 a je to akorát, jde o to jak máš vysoký chcaní taky to není nepodstatná věc

(reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 20:07 | Nahoru | #15

c.j.>Můžu hodit pár zkušeností s GSX-R.
1. relativně pohodlná, má K1 je ještě o dost větší než K3 a je i "cestovnější" oproti K3
2. spotřeba je nečekaně nízká, průměr mám 6.5l na popojížděčky, 7.5l při kravení

1000RR je taky OK, jen trochu předražený bez opodstatnění

Z1000 - pěkná, ale není tak divoká, jak vypadá, ten výkon oproti GSXR by mi hodně chyběl, některé ročníky měly problém se vstřikovací lištou, myslím že na to byla i svolávačka, majitelé Z1000 asi řeknou více



tak bud je gsxr hodne hodne usporny... nebo se u svy strelby asi jeste i dost kochas.. to spis vid? :)

s tim rr ale souhlasim

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 20:19 | Nahoru | #16
jo, většinou se kochám do 290km/h, více už moc nejezdím

tady taková easy jízda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 20:22 | Nahoru | #17

RIKORR>no fároš je určo nejvýší, nevim proč, ale asi to bude kvůli výfuku pod sedlem, já mám 185 a je to akorát, jde o to jak máš vysoký chcaní taky to není nepodstatná věc



no čéče ono taky záleží na nastavení zadku, oproti tý mojí je 1000rr minibike se stejnejma gumama měřím 187cm

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 20:30 | Nahoru | #18
a ještě k té spotřebe, schválně jsem mrkl na http://www.spritmonitor.de

je zde 35 registrovaných GSX-R 1000 (což už je pěkný vzorek) a mají průměrnou spotřebu 6.2l / 100km

Minimální 5.15l a maximální 8,3l..

Však mrkněte sami..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 20:34 | Nahoru | #19
c.j.> Super jízda! Připadá mi, že jedeš ve skutečnosti o mnoho rychleji než podle tacha!

(reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 20:40 | Nahoru | #20
hodím na ulozto taky jedno svoje kodrcání tady po vesničkách sice to bylo jen na zkoušku kamery (foťáku) a nakonec jsem zjistil že to je nahovno kvůli plexi ale trochu tam poznat kde jedu v zatáčce a kde ne každopádně při takovýhle jízdě (celých 100km) mi to žere asi 10 litrů

jo a ta silnice je široká asi 6 metrů, to je zážitek a ne nějaký dálnice jako sem dáváte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 20:51 | Nahoru | #21

prillerpips>c.j.> Super jízda! Připadá mi, že jedeš ve skutečnosti o mnoho rychleji než podle tacha!



No do "super" to má hodně daleko Nejsem kolínkář ani žáden střelec, jezdit neumím, používám jen tvrdé cestovní pneu, takže jen na kochačku..

Na youtube je těch videí z GSXR více..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 21:14 | Nahoru | #22
..jenom pro vysvětlení..takhle vypadá jízda s max dosaženou rychlostí cca 215 km/h..srovnejte s on board videama různých střelců na tubě s jejich tacho rychlostí...někdy mi to připadá spíš jako zpomalenej film..nic ve zlém!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 21:18 | Nahoru | #23
prillerpips> jenže ti uniklo dost zásadní pravidlo a to je kamera, šířka vozovky atd. na mém videu co mám v profilu taky nepoznáš kde jedu 130 a kde 250 točeno foťákem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 21:47 | Nahoru | #24
GRASSEL> jo máš recht, neměl jsem samozřejmě na mysli všechna videa..

(reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 22:02 | Nahoru | #25
prillerpips> já to chápu co myslíš noufír má taky třeba napřvodováno a při 299kmh mu to jede asi 260km ale záleží i na kameře a prostředí

Já jezdím seriovej převod

(reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 22:36 | Nahoru | #26
tony_ul> k těm brzdám jsem to tam napsal, protože je to bolest GSXR. Když na nich něco kritizujou, jsou to brzdy. Dá se to ale samozřejmě celkem v pohodě ošéfovat. Já tam mám pancíře, desky bremba a taky si nestěžuju. Co se týká výšky, tak mám vzadu nesériový rozměr pneu 190/55 a ještě cca 2cm podložku nad zadním tlumičem. Tímpádem s mojí užasnou výškou 175cm na ní cupitám jak baletka. Vzhledově je pěkně nakloněná na předek a jízdní vlastnosti jsou supr. Spotřeba co píše C.J. je dle mě taky podezřele nízká, jako kochačka za 6,5 možná, ale kravení za 7,5 nene. Teď je otázka kravení a kravení

GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 23:23 | Nahoru | #27
tak ono esvecko ma taky spatny brzdy...nebo takhle uz pokud jsem sundal ty plechy na zadnich stranach trmenu, tak to brzdilo o dost lip, lepe se to chladilo, ale zase ty plechy maji i vymezovaci funkci, takze mi pak cinkali desticky. lepsi desky bo pancirky bo to mohli vylepsit, stejne jako i gixera no.

jinak k ty vejsce farose jak jsem psal. na to mem litru stojim s rovnyma nohama a kdyz jsem koukal ze ten faros je jeste o neco vyssi podle paramatru, tak nevim nevim no, ale tak jak tu nekdo psal, upravit vysku pomoci centralniho tlumice, jinak nevim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 23:28 | Nahoru | #28

GRASSEL>no čéče ono taky záleží na nastavení zadku, oproti tý mojí je 1000rr minibike se stejnejma gumama měřím 187cm



myslím sériově, a to ti nevadí to těžiště vysoko nejseš jak na posedu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

19.8.2010 v 23:32 | Nahoru | #29

RIKORR>myslím sériově, a to ti nevadí to těžiště vysoko nejseš jak na posedu



je pravda že se motorka zdá těžší ale holt to tak je no, jenže je to hlavně těma gumama který jezdím 195/65
Je to taková daň za tyhle gumy ale je asi jediná kterou jsem shledal. Tacháč nepřeměřuje, naopak podměřuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S

20.8.2010 v 07:56 | Nahoru | #30

GRASSEL>je pravda že se motorka zdá těžší ale holt to tak je no, jenže je to hlavně těma gumama který jezdím 195/65
Je to taková daň za tyhle gumy ale je asi jediná kterou jsem shledal. Tacháč nepřeměřuje, naopak podměřuje



nač ty gumy
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1185, 1186] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35561 Dnes v 20:45 Tommasson
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1


TOPlist