globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problém se kterým si neum,ím poradit
28.7.2010 v 22:15
měl bych otázku motokla mi nastartuje na první našlápnutí ale hned při rozjezdu mi prostě nechce jít za plynem vůbec nevím čím by to mohlo být ještě nikdy se mi to nestalo...nevíte někdo co s tim??když se chci rozjet tak prostě jen bublá a nic nedělá sice popojíždí ale pomalinku zmáčknu spojku a najednou to jde do otáček ale když ji povolim je to zase to samé potom ji jakž takž rozjedu a střílí mi vejfuky.poradíte mi někdo??? děkuji

1 reakcí na tento příspěvek problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 22:17 | Nahoru | #1
Rozebrat karbec, asi tam lítá nějaký bordel, co ucpe při trochu větším podtlaku trysku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 22:20 | Nahoru | #2
c.j.> taky mě napadlo jestli to nemůže bejt ve svíčkách ale skusim ten karburátor díky

1 reakcí na tento příspěvek problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 22:41 | Nahoru | #3
Skus jestli ti drží fajfky dobře na svíčkach a kabeli z kontroluj.

(reakce na) problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 22:42 | Nahoru | #4
c.j.> tak ted sem to dodělal a uplně dokonale mam ale změna se neuskutečnila jen sem koukal že se kouří i z karburátoru když to střelí

problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 22:44 | Nahoru | #5
máš bezkontakt nebo klasiku? jestli klasika skoukni kladívka jestli nejsou mastný, jestli nemaj pecku, koukni na kondiky jestli maj dobrej kontakt jak kostra tak na kladívku

(reakce na) problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 22:47 | Nahoru | #6
kineticc> kabely sem měnil neni to ani měsíc a fajfky pravá je trochu volnější ale mam nějaky doma skusim to za chvíly přijdu z výsledkem...

problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 22:54 | Nahoru | #7
jo je to fajn ted už to nejde ani nastartovat ale jo dal sem novou fajfku ke svíčce a startuje to líp ale pořád mi to střílí a ted mi to při neutralu prostě lekne kdyz to nedrzim v otáčkách tak to chcípne kluci sedim u mašiny a notas mam u sebe každou radu hned provedu... a kladívka a vše kolem nich je čistý bez poskvrny...jen sem zvědavej estli to dam zase všechno dohromady když to tak rychle sumdavam

1 reakcí na tento příspěvek problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 23:19 | Nahoru | #8
no pokud tam jsou ještě kladívka, tak prvně samozřejmě seřídit předstih a tohle by taky dělaly vadné odrušovací kondonzátory na zapalování

problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 23:20 | Nahoru | #9
To jak si popisoval, že ti to dělalo poprvé - motor nastartuje normálně, volnoběh normální, ale nejsi schopný se s tím rozjet - jak psal CJ - ucpaná hlavní tryska - tohle se mi stalo, když jsem plovákovou komoru zatěsnil silikonem (bohužel nějaký dobrák předemnou ohnul celé tělo karburátoru a vanička netěsnila, nechapu jak je něco podobného možné) ...silikon se v benzínu nabobtná, rozpustí a ucpě všechno možné...

A jinak teďka jak to popisuješ bych viděl problém v karburátoru + že si to uchlastal, svíčky ven, vysušit nad plamenem, motor na prázdno párkrát prošlapnout a poté startovat s plným plynem...

(reakce na) problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 23:21 | Nahoru | #10
c.j.> mně třinda jezdila i se zástihem

A jinak máš samozřejmě pravdu, tím že zkontroluje kladívka, kondíky, nastaví předstih atd. nic nezkazí

Naposledy editováno 28.07.2010 23:22:12

problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 23:23 | Nahoru | #11
jo, kámoši se 175 a 250 pořád "ladili" předstih, protože +- 1mm a už to téměř nejelo, ale na třindě +- 5mm a žáden rozdíl :D Prostě ve svo use to lépe táhne

1 reakcí na tento příspěvek problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 23:26 | Nahoru | #12
Vezmi vačku mezi dva prsty a zkus vůli ložisek kliky.Střelbu u Jawy a nemožnost jít do otáček umí i přebíjení,ale i chudá směs.(nevím jak to má 638,ale vadné relé dobíjení,nebo i rýhy ve válcích)Bohatá směs-ucpané dýchání, přítok paliva do karburace.Nevím ani jaký to má karburátor a bez zvuku se radí blbě.

Naposledy editováno 28.07.2010 23:28:20

problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 23:37 | Nahoru | #13
tak měly ste pravdu nemůžu ovšem říct kdo jelikož sem prostě udělal všechno co mi tu kdo poradil a ted to docela obstojně šlape...tak díky moc

problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 23:40 | Nahoru | #14


jawa, stačí rozebrat, složit a jede

1 reakcí na tento příspěvek problém se kterým si neum,ím poradit

28.7.2010 v 23:43 | Nahoru | #15
no to možná ale když se ti to stane 2 km od domova když už dojíždíš a říkáš si to byla krásná projíždka a pak to tlačíš domů jelikož sem to byl sem projet abych z ní setřel dvoudení prach tak to neni moc příjemný

problém se kterým si neum,ím poradit

29.7.2010 v 06:25 | Nahoru | #16
KONDÍKY - min. jeden bude hin. Kup jiné a dej je tam. Změřit jdou blbě! Před tím nastav znovu karburaci a předstih. Podívej se jestli máš dobrou izolaci u kladívek. Zázraky se nedějou a nic jiného tam není. Snad ještě totálně nepravděpodobné - obě cívky najednou částečně švihlé. Kvůli stejné chybě jsem laboroval se servismanem dva dny. Potom jsme si vzpoměli na mládí, zajel jsem koupit kondíky na stodvacítku a 40Kč to vyřešilo!

Naposledy editováno 29.07.2010 06:31:06

problém se kterým si neum,ím poradit

29.3.2015 v 16:34 | Nahoru | #17
ahojik lidi mohli byste mi prosim pomoct?

(reakce na) problém se kterým si neum,ím poradit

29.3.2015 v 16:35 | Nahoru | #18
Sancu> mohl bys mi prosim pomoct?z jawou 350/638
dekuij

problém se kterým si neum,ím poradit

29.3.2015 v 18:20 | Nahoru | #19
No a s čím? Chceš jí někam naložit nebo co?

problém se kterým si neum,ím poradit

29.3.2015 v 18:52 | Nahoru | #20
Hoši! Mám starou KAWU bez vstřikování. Když čtu co máte kdo za jarní potíže, mohu říci, že vždy chytá NA PRVNí! Vymyslel jsem a používám přes zimu tento jednoduchý systém: Kawu dotankuju až po okraj tím nejdražším benzínem od OMV, otřu hadrem, dám do garáže pod plachtu a kapku ji přizvednu,mám jen boční stojan. Loni jsem skončil s ježděním 20. listopadu a tak potom 20. prosince, 20. ledna a 20. února sundám plachtu, otevřu garáž a nechám ji 5 minur povrkat. Při tom když si vzpomenu pootočím kapku koly.A v březnu jsem už zase jel. Žádné vyndavání baterky, dobíjení atd.A vždy na PRVNÍ! A nedělal jsem to tak poprvně!

(reakce na) problém se kterým si neum,ím poradit

29.3.2015 v 22:02 | Nahoru | #21
kubig79> taky bych to viděl na kondíky, snad. Když motor běží, jiskří kladívka?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 hurikans 8 4.5.2023 v 11:42 mito7


TOPlist