uvažuju o koupi nějaké motorky. Hlavní podmínka je, musí mít velkou nosnost, aby uvezla mě i manželku a nějakej ten kufřík, celkem tedy min 250Kg. Dělaji se vůbec motocykly s takovou nosností?
Typ motorky buď cestovní enduro, naháč anebo i chopper (preferuju ale cestovní enduro). Max objem do 1000. Cena kolem +-50.000,--, jestli se sežene.
Děkuji předem za tipy.
Hamry
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s vysokou nosností
Jinak BMW, ale to je za jiné peníze... Za 50tis. nemůžeš chtít zázraky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s vysokou nosností
Hondza>Já bych to viděl na suzuki-dr-800-big
Jinak BMW, ale to je za jiné peníze... Za 50tis. nemůžeš chtít zázraky
Tak nějak ani zázraky nečekám.
Jakou má nosnost ta Suzuka?
Ještě Cagiva 750 elefant.
Kdyby jste si vybýrali mezi těmito dvěmi, kterou spíše?
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s vysokou nosností
ntv je sice výborná motorka, ale jestli se nepletu, nosnost cca 195 (první japonec, na kterém jsem nejen seděl), deauville má taky do 200
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s vysokou nosností
Každopádně bych nevybíral motorku pouze podle nosnosti - ta se totiž dá trošku ovlivnit - tužší pružinu, zvýšit trošku zadek v přepákování a rázem motorka bez problému uveze o 100kg víc.Pak je ale nutný se rozloučit s nějakým jízdním zážitkem sólo.Kompromisní nastavení totiž vpodstatě neexistuje...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s vysokou nosností
mariano> už se ptal na mp...hodinu jsem listoval ve starých katalozích...
Více Hlav více ví , jsem sehnal akorát motohouse z 2001 a tam maji u všeho akorát suché hmotnosti.
Každopádně bych nevybíral motorku pouze podle nosnosti - ta se totiž dá trošku ovlivnit - tužší pružinu, zvýšit trošku zadek v přepákování a rázem motorka bez problému uveze o 100kg víc...
Toto se dá udělat na většině motocyklů? Nebo jen na některých?
Jinak upřesnění využití motocyklu: občasná vyjížďka, občas na ní do práce. Prostě tak 2x v týdnu se projet. ....neřeším nějaké dlouhé cestování, k tomu využívám auto (hlavně s náma jezdí i naše 60kg vážící štěňátko)
Na tužší pružiny existujou specializovaný firmy, to je záležitost do tisícovky, případný zvýšení zadku ti nějakej strojař vymyslí za pětikilo...
Ale jak už jsem psal, když potom pojedeš sám, nebude to nic moc(spíš nic než moc)
BagoBorec>Já si myslím, že většina motorek bude mít tu nosnost do 200 kg (NX650 Dominator má 185kg), ale myslím, že tenhle údaj je trošku podhodnocený.
Každopádně bych nevybíral motorku pouze podle nosnosti - ta se totiž dá trošku ovlivnit - tužší pružinu, zvýšit trošku zadek v přepákování a rázem motorka bez problému uveze o 100kg víc.Pak je ale nutný se rozloučit s nějakým jízdním zážitkem sólo.Kompromisní nastavení totiž vpodstatě neexistuje...
motorka není dimenzovaná, aby vezla o 100 kg víc...co ti je platný zesílení pružin, když ti odejdou ložiska, praskne šavle, zlomí se podsedlovka?
samozřejmě na extrémní dovolenou - 14 dní mimo civilizaci ve dvou na konzervách a pod stanem - ji přetíženou o 20-30 kg povezeš vždycky...když nemáš 80 a přítelka 50 kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s vysokou nosností
Hamry> Více hlav víc ví)
věř mi, že motorky nemají nosnost 250, a většina ani 200, kg. prohlídl jsem kvůli tobě všechny katalogy od půlky 90. let
mariano>věř mi, že motorky nemají nosnost 250, a většina ani 200, kg. prohlídl jsem kvůli tobě všechny katalogy od půlky 90. let
No nic, přestaň chodit na pívo, nejez bůček a ovar.
1. zhubneš ( nepotřebuješ moto s takovou nosností)
2. ušetříš prachy a budeš si moct koupit lepší moto
3. Budeš mít ze života hovno, a tak se budeš na moto těšit o mnoho víc
2 reakcí na tento příspěvek Motorka s vysokou nosností
Snad ti me TDM na ktere si jsem si sedl ja (100kg) i pritelkyne pro predstavu postaci :)
[img] to vypada takhle:
ale to už neni za 50...
Naposledy editováno 23.07.2010 14:48:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s vysokou nosností
Druha varianta je nejake PAVIK - -dea ji se už docela moderni, jenže ten stoji pomalu jak ta motorka...
PS: to ze se motorka nalozena chova uplne jinak je samozrejmosti a ze manipulace na miste je megaopruz taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s vysokou nosností
jetam>FishX3> TDM 850-900 mě napadlo ale udávaná nosnost max zatížení je 203kg ...samozřejmě že to unese i víc
ono i těch 230kg by mělo být dostačující...
wikky1: Aj Bandit ma slusnu nosnost 215 kg ale 250kg no nevim
to asi ta 1200, 600těžko, nebo se mýlím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s vysokou nosností
Naposledy editováno 23.07.2010 17:32:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s vysokou nosností
Hamry>to asi ta 1200, 600těžko, nebo se mýlím?
6-ka má nosnost 213kg (aspoň ta moje, vzducháč rok 02, podle manuálu), 12-ka nevim..
Zakladateli vlakna: jestli to chapu dobře, mašinu nemáš a ani jsi na ni tudiz nekde dal nebyl...vyber si motorku ktera ti je sympaticka - podle specifikace stejne sahnes nekam do vetsich endur nebo cestaku - delas dobre, preskoc 500ccm a co je nad tim si proste kup - nabalis tam co potrebujes a pokud budes omezenej, bude to objem nikoli vaha. To, jaky problemy ti vyvstanou pri pretizeni motorky - manipulace na miste nebo v male rychlosti, reseni nozouvych situaci apod, ma pramoalo spolecneho s pretizenim - mysleno tak, ze jestli jednu prtizis o 10kg nebo druhou stejnym nakladem o 20kg je uz vlastne fuk, pruserova je samozrejme nalozena, natoz prelozena motorka, ale bohuzel nasinec se tomu holt nevyhne (resp ja to teda nikdy neumel). Nejakeho poskozeni ramu co se tu probira bych se nebal. V may bande mame TransAlp, V -strom 650, mel jsem TDM, mam CB 1300 - mame najezdeno vcelku dost, vetsinu s holkama a dalnice neradi. Lehky offroad neni vyjimkou - - zadne zmeny nepozorujeme.
Priprav se na investice do bagaze (drzaky, kufry), takze bych asi pri vyberu koukal i na vybavenost v tomto smeru. Osobne kufry 2x 48 + 46 byly na tydeni akci, bez stanu, bez spacaku a se susenym zradlem. Do mensiho bychom se nezbalili.
Naposledy editováno 24.07.2010 03:22:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s vysokou nosností
tomsth>6-ka má nosnost 213kg (aspoň ta moje, vzducháč rok 02, podle manuálu), 12-ka nevim..
Tak tak bratře a eSko 220 kg ale zas je o trochu těžší.
Rám je téměř identickej s B12 má jen jinou pevnější kyvku a štelovatelné přední trubky ale jinak stejný
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bridgestone Batlax A41 Adventure, r... Ostatní cestovní | greg600 | 10 | 24.2.2024 v 19:31 NUTELIER |
Točí semi gripy Ostatní cestovní | bommbay | 14 | 4.2.2024 v 19:04 kalous72 |
vyplatí se 125ccm Ostatní cestovní | obcasjuli | 23 | 20.10.2023 v 18:46 dva_hrnce |
grossglockner [1, 2] Ostatní cestovní | Zbyněc | 38 | 12.9.2023 v 22:29 TomasNBK |
Bulharsko, Řecko 2023 Ostatní cestovní | Milan1963 | 15 | 11.9.2023 v 15:15 Milan1963 |