globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Top speed ER 5
 
21.5.2007 v 22:07
Zdarec motorkari mam mensi problem.Moje ER 5 dokaze nejvic vytocit 8000 tis. otacek a jede max 160km/h ale kamosova je schopna se dostat az do omezovace.Moje byla kupovan s papirama na 25kw ale ve skutecnosti otevrena.Tak nevim jestli ji mam zavrenou a nebo kamos ma velke oci v te rychlosti.Mohl by mi majitel nejake ER 5 napsat kolik mu to jede max?Vim ze max rychlost vyuziju jedine na okruhu ale kw jdou ruku v ruce s akceleraci ne?Tak by me zajimalo jestli ta moje je otevrena nebo zavrena.V okoli nemam nikde brzdu kde bych si to mohl zmerit tak se ptam Vas *yes*
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Top speed ER 5

21.5.2007 v 22:09 | Nahoru | #1
250 ze skaly. Vic to uz nejde. Ty zasrany omezovace se fakt dostanou vsude :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 07:42 | Nahoru | #2
davfiala>asi jsem to napsal blbe ja to vytocim max do 8000 tisic a on az do 10 500.Hmm tak to vapada ze bude asi fakt zavrena :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 07:43 | Nahoru | #3
nevite kolik by stalo otevreni jenom priblizne +-1000 a jestli by mi to udelali v servisu Honda nebo bych s tim musel do Kawasaki?

1 reakcí na tento příspěvek Top speed ER 5

22.5.2007 v 08:08 | Nahoru | #4
ja ji mam zavrenou, dostala sem z ni max. 160km/h, ale do otacek jde i nad 8 tis....otevrit se da po domacku. Koupis novy jehle, soupatka v karburatouru ucpes medenym dratkem a mela by jet jako blesk :D

(reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 08:13 | Nahoru | #5
mery>soupatka v karburatouru ucpes medenym dratkem- to se mi nezda moc dobry pro karburator

1 reakcí na tento příspěvek Top speed ER 5

22.5.2007 v 08:16 | Nahoru | #6
no nebo necim...sou tam pry dirky v soupatkach a ty musis necim zacpat

(reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 08:20 | Nahoru | #7
mery>jo takhle no nevimjestli bych se cejtil na to zasahovat takhle do karburatoru :( nevis kolik stoji ty jehli a vsechno to okolo?

2 reakcí na tento příspěvek Top speed ER 5

22.5.2007 v 08:24 | Nahoru | #8
jehle sem ted kupovala v Kawe a prisli me na 1200,.
Otevirani ti udelaj v autorizovanym servisu za 10 000 a jinde tak do 3.500 Kč

(reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 08:40 | Nahoru | #9
mery>ty brdo to je palka tak se poptam po znamych jestli by mi s tim nekdo nepomohl

Top speed ER 5

22.5.2007 v 08:44 | Nahoru | #10
presne tak to resim ja..prece jenom ty penize... :(

(reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 09:01 | Nahoru | #11
Introš>to samé i kámoš. pře 160 se tomu vůbec nechce. Ale nevím v jakých otáčkách

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 09:08 | Nahoru | #12
Introš>
svou zkušenost jsem kdysi popsal v následujícím odkazu
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=212
opravdu stačí jen ucpat to šoupě a hned to pojede. Jestli si fajnšmekr tak raději než dávat jiné origo jehly, doporučuji koupit rovnou dynojet kit.
http://www.dkracing...order=&stranka=1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 11:18 | Nahoru | #13
Váňa>diky budu se podle toho ridit :D *yes* jen se bojim aby mi ten medeny krouzek nevypadl.To by ho tam chtelo nejka nalepit ze?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 11:22 | Nahoru | #14
Introš>žvýkačkou :thmubup:

(reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 11:24 | Nahoru | #15
Kubát> :lol: :lol: :lol: *yes*

(reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 11:32 | Nahoru | #16
Váňa>dikes za ten dynojet mam tam jak ladak tak K&N filtr ale neni to moc dulezite k chodu motorky.Myslim tim ze se vlastne nic nestane kdyz tam dynojet nebude ne?Je jenom na vyhlazeni krivky.

Top speed ER 5

22.5.2007 v 14:30 | Nahoru | #17
Máš to otevřené jen částečně když je úplně zavřená tak sou mezi karbecem a přírubou na filtr vložky s menší dírou než je průměr karbeců když se to vytáhne a nechají se tam ty dírky v tech šoupátkách tak to dělá přesně to co tobě takže se řid tím co ti radili ostatní ucpat a je to :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Top speed ER 5

22.5.2007 v 14:32 | Nahoru | #18
co mají ty dírky v šoupátku za význam?

(reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 17:42 | Nahoru | #19
Introš>

spíš než lepit osadit (naklepnout) s přesahem, lepidlo jedině takové které trvale odolává benzínovým výparům.

Když máš ladák i otevřenej filtr je instalace dynojetu skoro podnímkou. Především otevřenej filtr změní složení směsi (ochudí) a pak by se mohlo stát že když pojedeš "kudlu" tak se může v nejhorším i propálit píst.

Moje rada: Kup dynojet a nějakém motoservisu, ke kterému máš důvěru a zároveň má motorovou brzdu s lambda sondou, to nech doladit. Při montáži dynojetu se budou rozebírat karbce a snadno se tak zaslepí ty díry v šoupátkách.
Za investici +- 4.tis budeš nadšenej jak moto jede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 17:52 | Nahoru | #20
DRN>

Ty potvory díry v šoupěti způsobí, že už při vyjetí šoupěte zhruba do 1/2 zdvihu se vyrovná tlak nad a pod membránou. Důsledek - dáš plnej kotel (klapka je sice rovně) ale směs proudí jen polovinou průřezu.

(reakce na) Top speed ER 5

22.5.2007 v 19:17 | Nahoru | #21
Váňa>dik za vysvětlení kolikrát jsem slyšel že se ty díry zacpávaj tak mě vrtalo hlavou proč

Top speed ER 5

22.5.2007 v 21:54 | Nahoru | #22
já sem si er5tku odškrcoval samo domo,opravdu jsem jenom
zacpal dirky v karburátorech měděnými kroužky a tah ve vyších
otáčkách je hodně znát,před odškrcením to jezdilo nejvíc 160,
nyní to lítá 190 :D

Top speed ER 5

23.5.2007 v 07:56 | Nahoru | #23
Vcera jsem zkousel na kolik vytocim motor a dostal jsem ho az na 10 500 ot pak je cervene pole ale tohle jsem dokazal na trojku na petce a sestce max 8000 ot a byl konec dal anikousek a jel jsem 160.Navic jsem zjistil ze me nejspis prokluzuje spojka.Kdyz jedu tak okolo 100-120 tak me z niceho nic jakoby sepne spojka a motor bezi na prazdno.To trva tak vterinku a pak motor skoci zase do tahu a uz je to dobry.Udela to jen jednou za celou jizdu.Od typka co jsem to kupoval jsem dostal papir ze bylo pomalu vsechno prekontrolovano ale na spojku bohuzel zapomneli :(

1 reakcí na tento příspěvek Top speed ER 5

23.5.2007 v 08:26 | Nahoru | #24
ja jsem ty diry v soupatkach zalepil tekutym kovem - zatim drzi bez problemu a snad i bude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Top speed ER 5

23.5.2007 v 08:35 | Nahoru | #25
Labakov>koukam ze jsi z Noveho Mesta to od sebe mame kousek.V sobotu jsem tam tudy projizdel.Hmm mate tam pekny silnice *yes*

(reakce na) Top speed ER 5

23.5.2007 v 09:56 | Nahoru | #26
Introš>jo jo, vetsina z nich je ale na enduro)

Top speed ER 5

23.5.2007 v 10:18 | Nahoru | #27
toš toto .Ja když sem koupil er 5 tak taky 180 a šla by víc kdyby to bylo kde rozjet ,ale těť ejhle zadřel sem motor a novej de taky jen do 160 a víc ani ranu ale přitom karbece mam původní......
to Labakov: sem z okoli bystřice n.p a cesty sou tady fakt na pí....... *no*

1 reakcí na tento příspěvek Top speed ER 5

23.5.2007 v 17:30 | Nahoru | #28
tak kudy jsem to teda sakra projizdel?Cesta z bystrice n. p. do noveho meste je paradni a potom virska silnice s tema serpentinama je tayk paradni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Top speed ER 5

23.5.2007 v 18:50 | Nahoru | #29
Introš>no to si jel zrovna po dobrych

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Top speed ER 5

23.5.2007 v 18:55 | Nahoru | #30
Labakov> a neznáš náhodou z nojštatu přesněji z maršovic kluka co má XTZ 750?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist