1 reakcí na tento příspěvek Ducati monster s4r vs. MT 01
Co se týče jízdy, mám jí chvíli, ale mohu potvrdit, že jsem se svezl i na pár jinejch litrech a MTčko bych neměnil ani za nic. Za jízdy člověk vnímá příjemné vibrace , slyší zvuk svého motoru a pociťuje skutečně radost z obrovského krouťáku ( přes 150Nm), což nemá ani oktávka v 1.6 benzínu. Člověk je na této mašině tak trochu jako pán všech strojů
, absolutní svoboda, je jedno s kým jedeš. Budeš se chtít kochat přírodou, jedeš citovku, 2tis. otáček a 90-100, vítr tě příjemně ovívá...jízdy s choppery úplně v pohodě. Jestli však zatoužíš po ostřejší jízdě, není problém, není třeba podřazovat, vezmeš za plyn a mašina vystřelí, taková projížďka se silničníma strojema není také žádný problém. MTčko se prostě přizpůsobí.
V zatáčkách je MT doma, přímo je miluje. Hmotnost stroje se za jízdy ztratí a považovat suchou hmotnost 250 za nějak moc mi přijde hloupost, je řada strojů, které váží víc.
Zvuk nemá smysl dál popisovat, prostě paráda, bezkonkurenční. A názory že nemá přes sto koní? Na co člověk na naháči potřebuje víc? Stejně se na tom nad 150 nedá dlouhodobě jet.
Spotřeba? Na obsah skoro 1700 je 5,5-6/100. Takže také není co řešit.
Takže můj názor znáš, za mě jednoznačně MT, má charisma a je to prostě mašina, za kterou za každej rád otočí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01
Clint>Za mě MT-01. Na monsteru jsem nejel, nemohu srovnat, ale přijde mi malej. Když jsem scháněl motku, potřeboval jsem velkou, masivní a silnou. Mám skoro 190 vejšky a něco pod metrák váhy a na motorkách jsem vypadal jak vosa na bonbónu. Takže pro mě buď enduro (jsou vysoké), nebo něco opravdu echt masivního a to MTčko bezesporu je.
Co se týče jízdy, mám jí chvíli, ale mohu potvrdit, že jsem se svezl i na pár jinejch litrech a MTčko bych neměnil ani za nic. Za jízdy člověk vnímá příjemné vibrace , slyší zvuk svého motoru a pociťuje skutečně radost z obrovského krouťáku ( přes 150Nm), což nemá ani oktávka v 1.6 benzínu. Člověk je na této mašině tak trochu jako pán všech strojů
, absolutní svoboda, je jedno s kým jedeš. Budeš se chtít kochat přírodou, jedeš citovku, 2tis. otáček a 90-100, vítr tě příjemně ovívá...jízdy s choppery úplně v pohodě. Jestli však zatoužíš po ostřejší jízdě, není problém, není třeba podřazovat, vezmeš za plyn a mašina vystřelí, taková projížďka se silničníma strojema není také žádný problém. MTčko se prostě přizpůsobí.
V zatáčkách je MT doma, přímo je miluje. Hmotnost stroje se za jízdy ztratí a považovat suchou hmotnost 250 za nějak moc mi přijde hloupost, je řada strojů, které váží víc.
Zvuk nemá smysl dál popisovat, prostě paráda, bezkonkurenční. A názory že nemá přes sto koní? Na co člověk na naháči potřebuje víc? Stejně se na tom nad 150 nedá dlouhodobě jet.
Spotřeba? Na obsah skoro 1700 je 5,5-6/100. Takže také není co řešit.
Takže můj názor znáš, za mě jednoznačně MT, má charisma a je to prostě mašina, za kterou za každej rád otočí
Tak skoro by si mě přesvědčil Ale s tímhle nesouhlasím "Hmotnost stroje se za jízdy ztratí a považovat suchou hmotnost 250 za nějak moc mi přijde hloupost, je řada strojů, které váží víc."
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | barbaronan | 66 | 3.5.2022 v 16:49 geloš |
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R | honzabiker | 10 | 4.12.2021 v 14:32 assassin |
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R | Kleta81 | 28 | 2.7.2020 v 12:56 t_freedom |
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R | JehlikCz | 6 | 30.5.2020 v 09:27 t_freedom |