Chci se sám vrhnout na výměnu gufer ve předních vydlích, akorát sem byl upozorněnej že to není ůplně jednoduchý, gufera mám.Olej mám.Mám i manuál.Takže postřehy při minulých výměnách (nejlépe majitelé ER5tek) prosím sem.Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna gufera na vidlích ER5
Já tu motorku neznám ale jak koukám na fotku tak je tam normální jednoduchá vidlice.
Takže bez záruky ale asi takhle:
Připravíš si něco na starý olej a jedééém
Vyndáš kolo,odmontuješ brzdič a včechny blbosti co visí na vidlicích.
Povolíš uchycení v horních brýlích, povolíš nahoře zátku vidlice, povolíš uchycení spodních brýlí a vidle ti vyjede do ruky nebo jí pomůžeš. Vyšroubuješ nahoře zátku, vyndáš pružinu popř.podložku, trubičku nebo co tam najdeš a vyliješ starý olej. Párkrát zapumpuješ a necháš vykapat. Potom povolíš zespodu inbus(většinou) co drží pístnici. Sundáš prachovku a vyndáš jistící segrovku gufera. Pak za to škubneš a celý to vyndáš. osazení gufera pečlivě očistíš, nové gufero napustíš olejem a přes nějakej slabej igeliťák abys nestrhnul břit ho navlečeš na trubku.Zastrčíš to celý zpátky, utáhneš šroub pístnice (když se bude protáčet tak strč do trubky násadu od smetáku a podrž to) a protože nemáš narážeč gufera tak vymyslíš něco čím ho tam nacpeš a nezkurvíš (Když není nic lepšího tak to většinou dělám přes to starý gufero.Hlavně to naraž až na konec osazení ať se Ti tam vejde ta segrovka. Pak tam vrátíš prachovku, nastrkáš v obráceném pořadí péro a ten zbytek, naliješ olej a zavřeš nahoře zátku.Strčíš to do brýlí, utáhneš napřed spodek, pak dotáhneš zátku a nakonec horní brýle. utahuj to s citem ať nestrhneš šrouby v brýlích !! To samý s druhou vidlí a pak tam zase vrátíš brzdič a kolo.
Snad jsem na nic nezapoměl nebo to nenapsal blbě.To víš půlnoc a promile
babajezi>Neronis> Sakra vždyť píšeš že máš manuál!
Já tu motorku neznám ale jak koukám na fotku tak je tam normální jednoduchá vidlice.
Takže bez záruky ale asi takhle:
Připravíš si něco na starý olej a jedééém
Vyndáš kolo,odmontuješ brzdič a včechny blbosti co visí na vidlicích.
Povolíš uchycení v horních brýlích, povolíš nahoře zátku vidlice, povolíš uchycení spodních brýlí a vidle ti vyjede do ruky nebo jí pomůžeš. Vyšroubuješ nahoře zátku, vyndáš pružinu popř.podložku, trubičku nebo co tam najdeš a vyliješ starý olej. Párkrát zapumpuješ a necháš vykapat. Potom povolíš zespodu inbus(většinou) co drží pístnici. Sundáš prachovku a vyndáš jistící segrovku gufera. Pak za to škubneš a celý to vyndáš. osazení gufera pečlivě očistíš, nové gufero napustíš olejem a přes nějakej slabej igeliťák abys nestrhnul břit ho navlečeš na trubku.Zastrčíš to celý zpátky, utáhneš šroub pístnice (když se bude protáčet tak strč do trubky násadu od smetáku a podrž to) a protože nemáš narážeč gufera tak vymyslíš něco čím ho tam nacpeš a nezkurvíš (Když není nic lepšího tak to většinou dělám přes to starý gufero.Hlavně to naraž až na konec osazení ať se Ti tam vejde ta segrovka. Pak tam vrátíš prachovku, nastrkáš v obráceném pořadí péro a ten zbytek, naliješ olej a zavřeš nahoře zátku.Strčíš to do brýlí, utáhneš napřed spodek, pak dotáhneš zátku a nakonec horní brýle. utahuj to s citem ať nestrhneš šrouby v brýlích !! To samý s druhou vidlí a pak tam zase vrátíš brzdič a kolo.
Snad jsem na nic nezapoměl nebo to nenapsal blbě.To víš půlnoc a promile
Tahle přesně takovou odpověd sem chtěl Díky moc .o vikendu jdu na to.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |