Vždycky se ale může stát, že narazíš na nějaký vadný kus - my dáváme do motokárových TM ložiska SKF, protože KOYa se špatně shání, vydrží klidně celou sezónu, ale už se nám taky stalo, že venkovní kroužek podélně prasknul po jednom závodě.
Kdybys měl takhle řešit každou součástku v motoru, tak se z toho asi zblázníš.
Naposledy editováno 03.06.2010 19:19:59
http://www.brumla.co...ko-kliky-yz125-86-10
Naposledy editováno 06.11.2011 00:25:34
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita koyo lozisek na kliku
Ono to je skoro jedno co tam dáš..
sasaa_ píše: čislo C3, C4 je axiální vůle ložiska, přičemž C4 je myslím větší vůle - na větší otáčky ( možna to řikam blbě a je to naopak )
Ono to je skoro jedno co tam dáš..
jo,je to tak,je tak označená vůle-čím větší otáčky a teplota-tím se dává větší vůle.na kliku dej C3. C4 je tak na dakar...
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita koyo lozisek na kliku
Při kolika MTH se ty ložiska na klice mění?
Milos125 píše: Jsou to dobré ložiska.Neslyšel jsem na nich křivého slova.Já jsem je měl v altíku v autě a vydržely 230000Km.Teď tam jsou nějaké slovenské a začínají pískat.
Při kolika MTH se ty ložiska na klice mění?
většinou se mění když se mění ojka,nebo když se dělá něco většího a půlí se motor.......