globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DR-Z 400 SM tlumiče
27.5.2010 v 11:19
Ahoj pánové, mám dotaz. Ladil jste někdo na dr-z tlumiče? Myslím tím útlum a tvrdost? Zajímalo by mne, zdali se dají na ježdění na závodní okruh přitvrvit či ne? Jelikož jsem se bavil s mistrem o supermoto driftech a tím vším spojeným a bylo mi řečeno, že aby se docílil drift při vjezdu do zatáčky na zadním kole, tak je potřeba mít přitrzen zadní tlumič. Jelikož když je normálně naladěn ze série, tak dochází k jeho nadměrnému stlačení a nedovolí kolu uniknout do driftu.

DR-Z 400 SM tlumiče

27.5.2010 v 11:46 | Nahoru | #1
pagos: tomu s tim driftem v tomhle podani moc neverim.... "nedovoli uniknout do driftu" je podle me to same ze je tam velka prilnavost..coz je podle me dobre, podvozek u jakekoliv moto se vzdy ladi tak aby kola drzeli co nejdele jak je to mozne. Problemy s nastavenim tlumice jsou obvykle spis s tim ze se pri driftu zadni kolo rozskace...

mas nakej konkretni problem? nebo ti prijde jen ze kdyz ti nejde drift ze je to spatnym nstavenim podvozku? tomu never, je to tim ze jedes jeste prilis pomalu.. zrychluj, to prijde samo...

jinak co se tyka uprav podvozku DRZ tak asi nejvic se tady v tom "vrtal" clovek s nickem vespa, sice teda pro enduro, ale zakonistosti/zpusoby ladeni jsou stejne i tam...

DR-Z 400 SM tlumiče

27.5.2010 v 12:00 | Nahoru | #2
kdybys chtěl ten předek přestavět na SM tak to musíš rozebrat a vyměnit takový ty přepouštěcí otvory, jiný pružiny,....dělá to Vorlíček a vyjde to někam k deseti tisícům...jinak ty přední tlumiče budou měkký pořád, i když je přitvrdíš v útlumu a odskoku, pořád sou měký, já to mám skoro na max a furt se to topí(na druhou stranu to snese hodně silný brzdění bez toho aby ses převracel nebo musel posunovat těžiště dozadu), oni ty přední pružiny jsou nevim proč na 40kg jezdce nechápu proč....zadek je docela ucházející, taky sem ho přitvrzoval, musel sem si kuli tomu koupit klíč na tlumiče abych povolil ty dvě horní zubatý matice...ale jinak prostě SM má měký tlumiče, to se mu vyčítá pořád...jinak drift neni problém, ale ten měkej zadek tomu zrovna moc nepomáhá....motorem se to moc utrhnout nedá, běžně podřadim o dva tři stupně a stejnak musim pomoct zadní brzdou, a jak je ten zadek měkej, tak se dost stlačí, ale jestli to brání driftu, to fakt netušim, možná trochu jo...ale DRZSM moc na SM neni spíš na takový blbnutí...

Naposledy editováno 27.05.2010 12:28:20

DR-Z 400 SM tlumiče

27.5.2010 v 12:41 | Nahoru | #3
tohle mi vždycky zvedne náladu když si uvědomim jak moc mi DRZ nejede

DR-Z 400 SM tlumiče

27.5.2010 v 12:42 | Nahoru | #4
88: taky tam mas 60hp ? no to bude fesny svezeni...

DR-Z 400 SM tlumiče

27.5.2010 v 12:57 | Nahoru | #5
právě že moc síly to nemá on je už totiž zmatek v tom kolik to má reálný výkon, v prospektu píšou kuli dojmu 40PS, jenže PS má jinej poměr než HP, a dynotracky měřej HP a reálnej je tak 38HP, takže tam tedkon dávám jinej karbec, otevřenej airbox, KN,výfuk SSW/MRD, vyhodim PAIR šmejda, a ještě CDI pude jiný...a měl bych se dostat někam k 44-45 HP, tak uvidim...stojí to dost peněz, asi se na to vykašlu to dupat někam vejš, neni problém jí našlapat k těm 60HP, koupíš bigbore, vačky a máš to tam taky...ale ty prachy...to musíš být buď nadšenec nebo blázen...

Naposledy editováno 28.05.2010 10:11:23

DR-Z 400 SM tlumiče

27.5.2010 v 13:00 | Nahoru | #6
[img]

DR-Z 400 SM tlumiče

27.5.2010 v 16:58 | Nahoru | #7
Jo taky si myslím, že to je o pomalým nájezdu do zatáčky. No a s těmi tlumiči, to je zase jak jedna paní povídala atd. Jinak mé drz má kn filtr, upravený airbox, leo vince výfuk, a dynojet a na brzdě naměřili rovných 40 poctivých koníků.

Jinak s těmi drifty mi to zatím mos nejde. ale podle supermoto školy p. Vorlíčka, to hodně korigujou spojkou. Když jedu do pravačky a podřazuju rychle dolů a pustím spojku rychle tak zadní kolo začne skákat. Ale když jedu do levačky což mi je milejší, tak při podřazení na dva nechám klouzat spojku, kolo neposkakuje a odvaluje se. Ale potřeboval bych to mít natočený, abych mohl posoudit, jak ten můj průjez zatáčkou vypadá.

Jinak to předvádějí na supermotu profíci, ty pěkný nájezdy v driftu do těch zatáček, tak to se mi ještě nepodvedlo.

DR-Z 400 SM tlumiče

27.5.2010 v 17:01 | Nahoru | #8
Jinak vždy při nájezdu do zatáčky a krutým podřazováním sebou drz vždy tak krásně mele a hází, ale jestli to pak do té zatáčky pokračuje do driftu? To někdo možná do té levačky, jak jsem psal výše, jak nechávám klouzat spojku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 10 11.7.2022 v 20:41 Karel33
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 1 1.7.2022 v 10:02 Pedl


TOPlist