to máš sice pravdu že mám za ty prachy ojetinu, značku, ale za šedesát jsem se byl na pár s taťkou dívat a výsledek - vyměnit uložení kyvky, silentbloky přepákování, přetěsnit přední tlumiče, zadní vyměnit, rozdělat a vyčistit prasátka na brzdách, popřípadě přetěsnit a vyměnit pístky, vyměnit uložení rozety, ložiska v kolech a další ...... Hlavně že všicni píšou jen sednout a jezdit. To asi ne, kdo pravidelně rozebírá a kontroluje co jsem tu napsal, snad až je to nutné a když zjistí že je to třeba je pozdě a raději do světa s tím. Jediné co jsem na ojetinách viděl dobrého byly vždy jen gumy, brzdové obložení, možná seřízené ventily, vyměnený vzducháč, prostě to běžné, co je na první pohled vidět, nebo slyšet, řetězovka a pod. Je třeba se moto starat trochu do hloubky. Je pravdou, že se světlé výjimky najdou.