paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati Streetfighter - zmena prevodu
17.5.2010 v 22:42
Ahojte, mate niekto skusenost so zmenou prevodu na Ducati Streetfighter? Zakladny sa mi zda byt "dost dlhy". Maximalku na nahaci vysoko nad 200 nepotrebujem, radsej viac "chuti do otaciek a akceleracie". Importer mi radi vymenu predneho ozubeneho kolecka za mensie. Ma niekto skusenost s vymenou, resp so zmenou jazdných vlastností. Mam S , cca 2.500km, antihop a Termixi. Dakujem za vsetky nazory. Matus



Naposledy editováno 18.05.2010 00:27:45

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 21:42 | Nahoru | #1
DMC.motorbiker: Maximálka je dost relativní pojem, rozhodně to není silná stránka dvouhrnku..teda aspoň těch našich..Je úsek kde se přes 250 nedostanu a úsek kde v pohodě rozmotám 270 (sklon silnice, vítr atd..), ale jak jsem psal není to silná stránka našich strojů a pro mě je to to poslední co od motorky potřebuju..Při normální vyjíždce se pohybuju max. do 180ti..VTR má na origo převod síly dost a mě ten kratší převod prostě přišel zbytečnej.Dřív jsem jel vesnicí na dvojku, u cedule dal trojku a pak teprve otočil heft ,protože dvojka se sice agresivně vytáčela ,ale prostě ten pocit ze zrychlení jako u trojky tam nebyl..Na origo převod můžu zatáhnout za dvojku a jsem zakouslej do řidítek..Akorát ve městě jedu na dvojku místo trojky, ale jinak pocit, že by byl motor leňivější vůbec nemám.Stejně většinou, když tahám otvírám kolem 4-5tis ot/min, kde už je motor nadopovanej krouťákem a nervozní vystřelit, tam už větší sílu na úkor rychlosti v podání zkrácenýho převodu nepotřebuju..Takže snad závěrem, ačkoli se bavíme o motoru o správným sevření válců a správným počtu válců i tady se různé modifikace svým projevem rozcházejí..A co jednomu motoru pomůže u druhýho může udělat pravej opak

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 23:37 | Nahoru | #2

..Roko..>DMC.motorbiker: Takže snad závěrem, ačkoli se bavíme o motoru o správným sevření válců a správným počtu válců i tady se různé modifikace svým projevem rozcházejí..A co jednomu motoru pomůže u druhýho může udělat pravej opak


Nene, spíš si myslím, že kdybys měl Ducati, tak jsi na tom pořád stejně , a já bych zkracoval i na VTRku! Prostě každej máme rád něco jinýho a podle toho si to ladíme , a zrovna u převodů je to ladění celkem zábavný, protože se to dá přehazovat celkem snadno skoro pořád! Jinak všechno co jsi napsal předtím je celkem stejné i na Dukně a děláme to skoro stejně, prostě dvojfal je dvojfal!

Naposledy editováno 19.05.2010 23:38:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Kirdishack 46 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Lukes. 33 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137


TOPlist